کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

معارفه پشت درب‌های بسته / «سید هاشم موسوی‌جهان‌آباد» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شد

21 مهر 1397 ساعت 11:38

سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد و قبل از این نیز به عنوان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس مشغول فعالیت بوده است.


مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد پشت درب‌های بسته و بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور کارکنان و مدیران شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید این شرکت پشت درب‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
این مراسم با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار و سید هاشم موسوی‌جهان‌اباد جایگزین سهراب بنام مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی استان شد.
پنج‌شنبه 5 مهرماه 97  قرار بود که «عزیز محمدی» معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای معارفه مدیرکل جدید شهرک‌های صنعتی به یاسوج مرکز استان سفر کند که با مخالفت استاندار کهگیلویه و بویراحمد روبرو شد و از میانه راه برگشت. 
آنطوری که مطرح شده بود، مسوولان کشوری بدون اطلاع استاندار کهگیلویه و بویراحمد قصد تغییر سهراب بنام را داشتند که عزیز محمدی به دلیل مخالفت استاندار از شیراز به تهران برگشت.
سهراب بنام در آن زمان به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از مسیر شیراز در راه یاسوج بود که به دلیل مخالفت جدی «علی محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد این عزل و نصب صورت نگرفت.
به نظر می‌رسد که احمدی این تودیع و معارفه را توهین به مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و به همین خاطر اجازه این مراسم را نداد.
 اما الان بعد از 16 روز مراسم تودیع و معارفه دو باره با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار سید هاشم موسوی‌جهان آباد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سهراب بنام مدیرعامل سابق تقدیر شد.
سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد و قبل از این نیز به عنوان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس مشغول فعالیت بوده است.
 


کد مطلب: 403703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403703/2/معارفه-پشت-درب-های-بسته-سید-هاشم-موسوی-جهان-آباد-مدیرعامل-شرکت-شهرک-های-صنعتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1