کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سال‌ها با رانت و نفوذ عاملیت توزیع کالای دهدشت در دست این افراد است / سایه شوم سیاست بر اداره «صمت» کهگیلویه / سهم تسهیلات رونق تولید چرام کجاست؟

20 مهر 1397 ساعت 23:53

چرا باید عاملیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم با رانت و نفوذ در ادارات کل، سال‌ها انحصاری در دست بعضی‌ها باشد، از شما انتظار داریم تعداد آنها را در سطح شهرستان افزایش دهید، تا مردم برای تأمین کالاهای خود به دردسر نیفتند و شاهد بودم که چه صف‌های طولانی جلوی این عاملین توزیع کالا تشکیل می‌شود که خود آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد.


نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رضا دلشادیان و با حضور داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.
فرزاد آذریان عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای شهر دهدشت در این نشست با گلایه از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه با این همه قدمت و گستردگی که دارد، بیش از دو سال است که اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بدون مدیر و در بلاتکلیفی بسر می‌برد و سایه شوم سیاست بر انتخاب مدیر این اداره شهرستانی کنار نمی‌رود.
وی در ادامه به بازار رها شده شهر دهدشت اشاره کرد و گفت: چرا باید عاملیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم با رانت و نفوذ در ادارات کل، سال‌ها انحصاری در دست بعضی‌ها باشد، از شما انتظار داریم تعداد آنها را در سطح شهرستان افزایش دهید، تا مردم برای تأمین کالاهای خود به دردسر نیفتند و شاهد بودم که چه صف‌های طولانی جلوی این عاملین توزیع کالا تشکیل می‌شود که این آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد.
عضو شورای شهر دهدشت همچنین از عدم نظارت بر بازار شهر دهدشت گلایه کرد و خواستار حضور تیم بازرسی در بازار این شهر شد و گفت: کمبود بازرس برای نظارت بر بازار را یکی دیگر از مشکلات شهرستان کهگیلویه است.
آذریان در ادامه گریزی به کیفیت آرد نانوایی‌ها زد و بیان کرد: از آقای دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم که در این خصوص چاره‌اندیشی کند.
آذریان خواستار ارتباط بیشتر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اداره صنعت، معدن و تجاره کهگیلویه و سایر ادارات مرتبط شد.
لزوم استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان چرام
ابوالفتح بشارت عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای شهر دهدشت نیز در این نشست با طرح پرسشی از داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سال 96، 200 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای واحدهای تولیدی راکد، نیمه فعال و فعال به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد، لطفاً بفرماید سهم شهرستان چرام از این مبلغ چقدر بوده است؟
وی همچنین خواستار استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان چرام شد.


کد مطلب: 403695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403695/2/سال-ها-رانت-نفوذ-عاملیت-توزیع-کالای-دهدشت-دست-این-افراد-سایه-شوم-سیاست-اداره-صمت-کهگیلویه-سهم-تسهیلات-رونق-تولید-چرام-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1