تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۶۹۴
کبنا گزارش می دهد

روز پرکار «فرماندار کهگیلویه» /توصیه نیکبخت به «گروه‌های سیاسی» چاروسا(+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه در روز تعطیل (جمعه 20 مهر ماه) از چندین پروژه راه سازی شهرستان کهگیلویه به صورت سرزده بازدید کرد و روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
به گزارش کبنا از دهدشت، فرماندار کهگیلویه امروز به صورت سرزده از پروژه بازگشایی جاده «برفکون چاروسا» بازدید کرد، سپس در نماز جمعه چاروسا شرکت و مردم و گروه‌های سیاسی را به همدلی با بخشدار و روحانیت معزز جهت رفع مشکلات منطقه توصیه کرد، درادامه درمحل چمن مصنوعی چاروسا که دغدغه جوانان بود حاضر شد، سپس راهی روستای تاریخی «دم عباس» شد تا از نزدیک روند اجرای پروژه راه را ارزیابی کند، بازدید از پروژه‌های راه سازی پاتاوه –دهدشت و جاده سوق نیز پایان بخش این روز پرکار جعفر نیکبخت بود..
 فرماندار کهگیلویه صبح امروز در بازدید از جاده «برفکون چاروسا» در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: این جاده به طول 23 کیلومتر است که تا کنون 21 کیلومتر آن بازگشایی شده است.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: تا کنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است و امسال نیز یک میلیارد تومان اعتبار دارد که در صورت تخصیص اعتبار این جاده تا دهه فجر به طور کامل بازگشایی خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه سپس با حضور در نماز جمعه چاروسا اظهار کرد: قبل از کمیته برنامه ریزی از منطقه شما  بازدید کردم تا ببینم وضعیت به چه شکل است، چه میزان اعتبار نیاز است و برای جاده برفکون اعتبار در نظر گرفتیم تا به یاری خدا در دهه فجر این جاده به طور کامل بازگشایی شود.
جعفر نیکبخت  در خصوص چمن مصنوعی چاروسا نیز عنوان کرد: جنگ اقتصادی روانی حاکم و نوسانات دلار به پیمانکاران جرات قبول پروژه را نمی‌دهد ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و پیگیر خواهیم شد تا راه اندازی شود.
نیکبخت با بیان اینکه انتظاری که از شما مردم عزیز داریم این است که با همدلی و همراهی با یکدیگر، با روحانیت معزز و ما، کاری کنید تا نیازها بر طرف شود چرا که خیلی از کارها نیاز به بودجه ندارد و فقط همت شما را می‌خواهد تصریح کرد: هر جا که نیاز به بودجه داشتید در خدمت شما خواهیم بود اگر چه امسال بودجه‌ها تخصیص داده شده است ولی سال آینده اگرما بودیم در بحث اعتبارات همکاری می‌کنیم.
وی در پایان مطرح کرد: همدلی و همراهی همه عزیزان، گروه‌ها و تفکرهای سیاسی، اصحاب رسانه با بخشدار و روحانیت معزز را توصیه می‌کنم  تا بتوانیم پروژه‌های در حال اجرا را به سرانجام برسانیم و مشکلات را در حد توان حل کنیم.
خطیب نماز جمعه چاروسا نیز ضمن خوش امد گویی به حضور فرماندار کهگیلویه در نماز جمعه چاروسا اظهار کرد: حضور شما در میان نماز گذاران چاروسا نشان از تدین شما و اهمیت قائل شدن به مسائل دینی دارد که کاش همه مسولان از این حرکت شما درس بگیرند.
 پس از اتمام نماز جمعه نیز فرماندار کهگیلویه با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ادامه نیکبخت در محل چمن مصنوعی که دغدغه جوانان بود حاضر شد و در جمع مسولان نیز تنها راه حل مشکلات را همراهی مسولان با یکدیگر و روحانیت عنوان کرد.
 بازدید از پروژه‌های راه سازی پاتاوه –دهدشت و جاده سوق نیز پایان بخش این روز پرکار جعفر نیکبخت بود.

---------------------------------------
گزارش و عکس از فاطمه خطیبی 
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر نیکبخت،فرماندار تلاشگر......اقای فرماندار انتظار مردم کهگیلویه عزل مدیران . در ادارات بنیاد شهید.راه وشهرسازی.وبخشدارمرکزی هست.......انصافا هرسه نفر خیلی ضعیف هستند ...منطقیان انتصاب شدن و لایق این جایگاهها
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
از زحمات شبانه روزی فرماندار کمال تشکرراداریم..تنها خواسته ما ایثارگران عزل رییس.بنیادشهید می باشد......ایشان. با ارباب رجوع .........این جایگاه برای ایشان خیلی زود بود ..با فشار خادمی و. به مدیرکل ایشون را سرپرست کردندو هنوز مدیرکل حاضر نشد ابلاغ رییس براشون صادر کنه.....لطفا ی. را در این جایگاه قراربدین؟؟؟؟؟لطفا نزارید. بشه ...هم کارکنان و هم ایثارگران.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1