تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۰۳۶۱۸
کبنا گزارش می دهد

اعضای هئیت مدیره موسسه خیریه سلامت بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران انتخاب شدند (+اسامی،تصاویر)

۰
کبنا ؛انتخابات تعیین هئیت مدیره موسسه خیریه سلامت بیمارستان بی بی حکیمه(س) با حضور دکتر کرامت الله زندی قشقایی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س)  جمعی از خیرین سلامت شهرستان و پرسنل بیمارستان در محل سالن اجتماعات بیمارستان بی بی حکیمه(س) برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز:  رئیس بیمارستان بیمارستان بی بی حکیمه(س)گچساران در این جلسه  ضمن تشکر از حضور خیرین و فعالان عرصه سلامت به نقش ارزنده این موسسات در ارتقای کیفیت زندگی جوامع و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر اشاره  و عنوان کرد: این سازمان ها نقش بازوهای قدرتمند دولت در حمایت از اقشار ضعیف را ایفای می کنند.
دکتر پردیس بخشایی با بیان اینکه  نقش مشارکت مردمی و سازمان های خیریه در بهبود و ارتقای سطح زندگی اقشار آسیب پذیر از آن جهت حائز اهمیت است که اولا  دیوان سالاری اداری حاکم بر سازمان های دولتی در این موسسات وجود ندارد، دوما  فعالیت این موسسات بار مالی و هزینه دولتی را کاهش می دهد و سوم اینکه سبب افزایش همدلی و همکاری در میان افراد جامعه می شوند .
بخشایی  با اشاره به اینکه در آموزه های دینی رسیدگی به محرومان و دردمندان جامعه از ارزش والایی بر خورداراست ، افزود: سازمان های غیردولتی و موسسات خیریه می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا کنند.
  رئیس بیمارستان بیمارستان بی بی حکیمه(س)  در پایان ضمن آرزوی  موفقیت، سربلندی و تندرستی برای مددیاران عرصه سلامت، خواستار مشارکت و استقبال مردم از این کار بزرگ و خداپسندانه شد.
گفتنی است : در پایان انتخابات هئیت مدیره موسسه خیریه سلامت بیمارستان بی بی حکیمه(س)  گچساران برگزار و  دکتر پردیس بخشایی، اشرف شمسایی، پروین باوی، مریم هاشمی، ابراهیم محمد زاده مسجد، سپهدار علیزاده بعنوان نخستین اعضای هئیت مدیره موسسه خیریه سلامت بیمارستان بی بی حکیمه(س) انتخاب شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازاری
Iran, Islamic Republic of
یا قرآن. په سیدناصر کم بی، دوباره سپهدار هم داره اضاف ایابو؟ بخدا دو سال دیه هم سپهدار کاندیدای شورای شهره. البته هر دو دوست داشتنی هسن و بسیار شوخ طبع
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1