تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۰۳۶۰۵
مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد:

«بیکاران» در کهگیلویه و بویراحمد برای امرار معاش منابع طبیعی را تخریب می‌کنند / استمداد مدیرکل از رسانه‌ها

۱
کبنا ؛مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: "بیکاران" در این استان برای امرار و معاش منابع طبیعی را تخریب کرده و از ذخیره‌گاه‌ها برداشت می‌کنند.
غلام‌حسین حکمتیان ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: "بیکاران" در این استان برای امرار و معاش منابع طبیعی را تخریب کرده و از ذخیره‌گاه‌ها برداشت می‌کنند که مقابله با آنان اشتباه بوده و بلکه باید راه صحیح استفاده از منابع طبیعی را به آنان آموزش دهیم.
وی خواستار تعامل و همگرایی رسانه‌ها، صاحبنظران و متنفذین با کارکنان منابع طبیعی در زمینه حفظ مراتع و جنگل‌ها شد و افزود: باید در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی به عنوان میراث گذشتگان که باید به آیندگان برسد، کوشا باشیم.
مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: در زمینه جنگل‌کاری مشارکتی و گیاهان داروئی رتبه نخست کشور را داریم به گونه‌ای که کشت 36 هزار هکتار گیاه دارویی جایگزین کشت غیراصولی زراعت با برداشت 300 تا 500 کیلوگرم شد در حالی درآمد هر هکتار گیاه دارویی 15 میلیون تومان است.
عزت‌الله بهشتی‌فرد با بیان اینکه با اجرای طرح حفاظت مشارکتی 36 هزار هکتار با صاحبان عرف عقد تفاهم‌نامه کردیم، بیان کرد: میانگین آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع در این استان سالیانه 1200 هکتار بوده که با اقدامات انجام شده این میزان کاهش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه تحت تاثیر هیچ گروه، فرد و جریانی قرار نگرفتم، ادامه داد: به جد در برابر ویژه‌خواری‌ها ایستادم و برخی فشارها برای اجرایی کردن پروژه‌های خاص توسط برخی از افراد و مسئولان که می‌خواستند اراضی شیب‌دار را شیفت کنند، به جایی نرسید و رئیس کل دادگستری با مصاحبه‌ای با عنوان "جلوی یقه سفیدها را می‌گیرم" به کمک منابع طبیعی آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1