تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۰۳
با حضور مسئولان برگزار شد

 همایش تجلیل از خادمان شهدا در گچساران(+تصاویر)

۱
کبنا ؛ همایش تجلیل از خادمان شهدا (راهیان نور) با حضور فرمانده سپاه ناحیه  گچساران، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز، جمعی از مدیران و خادمان راهیان نور در باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.
در این آیین رئیس آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد:راهیان نور برنامه‌ای است که هر سال درسراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش و سپاه برگزار می شود.
سید ظهیرالدین پورالحسینی  با بیان اینکه کسانی که در این راه گام برمی‌دارند و کوشش می‌کنند همان خادمان شهدا هستند، افزود: رهبری در این باره فرموده‌اند، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
 پورالحسینی عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان نور اقدامی مشترک بین آموزش و پرورش، سپاه اعم از بسیج دانش آموزی خواهران، براداران و فرهنگیان است که هر ساله برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ماموریت آموزش و پرورش آنچه که در سند تحول بنیادین آمده است ، این است که دانش آموزان را با ابعاد حیات طیبه رهنمود کند.
وی افزود: یقینا می‌توانیم بگوییم و شاید یکی از مراحل عالی شکوفایی و ظهور حیات طیبه شهادت است و برای دانش آموزان این افتخاری است که امام راحل درباره این دانش آموزی بسیجی شهید حسین فهمیده فرمودند، شهید فهمیده که در راه کشور به شهادت رسید را آن را رهبر بخواند.
پورالحسینی با اشاره به اینکه اکنون در ماه محرم و صفر قرار گرفته‌ایم، عنوان کرد: اگر چنین جلساتی تشکیل می‌شود و خادمان شهدا تجلیل به عمل می‌آید  در راه تبیین راه و حرکت امام حسین (ع) است.
 رئیس آموزش و پرورش گچساران  در ادامه با اشاره به اهداف اعزام کاروان‌های دانش آموزی به مناطق عملیاتی گفت: هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شده، ایجاد روحیه جهادی است.
 پورالحسینی گفت: ما به دنبال تاسیس جامعه مهدوی هستیم که به فرموده رهبری ما در پی رویت خورشید هستیم.
  این مسوول با بیان اینکه دانش آموزان به مدت سه روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت گفت: هر ساله بیش از هزار دانش آموز در سرزمین نور و جبهه‌هایی که هشت سال دفاع مقدس در آن مکان رخ داده به این مناطق اعزام می‌شوند.
 وی با بیان اینکه در سال گذشته  تعداد یک هزار و 300دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، گفت:  این اردوها به مدت سه روز برگزار می‌شود.
پورالحسینی  تصریح کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی  یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران در راستای   تعمیق باورها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان و نوجوانان با روزهای جنگ  است.
 رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: حضور دانش آموزان در مناطق جنگی آنان را با وقایع جنگ آشنا کرده تا بتوانند از نزدیک روزهای حساس حماسه را لمس و یادآور رشادت‌های و دلاور مردی‌های  و جان‌فشانی‌های جوانان آن دوران باشند.
 وی عنوان کرد: امسال یک هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.
 پورالحسینی بیان کرد: امسال تعداد 700 دانش آموز دختر در قالب 2 کاروان  در دو مرحله و تعداد 700 دانش آموز پسر نیز در قالب 2کاروان در 2مرحله  در زمان‌های مختلف از سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
 رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: نخستین مرحله اعزامی به مناطق عملیات هشت سال دفاع مقدس در روز 18 مهرماه با اعزام 400 دانش آموز پسر و  نخستین مرحله  اعزامی دانش آموزان دختر در آبان ماه با حضور 400 نفر انجام خواهد گرفت.
وی ادامه داد: دو مرحله اعزامی از گروه دانش اموز دختر و پسر  در اوخر آبان ماه و بهمن ماه صورت خواهد گرفت.
 پورالحسینی  با بیان اینکه امسال تعداد 65 نفر عوامل اجرایی کاروان راهیان نور دانش آموزی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: امسال  تعداد 10اتوبوس، جابجایی  دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی را انجام، و به تعداد هر اتوبوس یک  معلم، راوی و روحانی، دانش آموزان  را همراهی خواهند کرد.
  به گزارش کبنا نیوز: در این مراسم از 135 نفر از عوامل اجرایی در اعزام کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی در جنوب شرکت و همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اخگر
Iran, Islamic Republic of
وا.مگه رییس اداره آ.پ هنوزهستش؟؟؟؟؟
خادم
Iran, Islamic Republic of
. دارد كه در بحث شهدا و خادمان شهدا هم تبعيض تبعيض تبعيض.خداوند جاي حق نشسته و بلاهايي كه سرتان ميايد چه در محل كار چه در زندگي تنبيه بالاسري ميباشد.به خودتان بياييد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1