تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۰۳۶۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

بهشتی‌فر «یقه‌سفید‌ها و رسانه‌ها» را متهم کرد و رفت / گریه مدیرکل سابق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد / خاطره «بهشتی‌فر» از «سید موسی خادمی / تکرار جملات شریعتی در سالن ترویج (+تصاویر)

۱۲
۲
کبنا ؛جلسه تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران کشوری و استانی و شهرستانی در سالن ترویج جهاد کشاورزی این استان برگزار شد.
بنا بر این گزارش صبح امروز سه شنبه 17 مردادماه 97 در این جلسه طی حکمی غلامحسین حکمتیان به عنوان مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و جایگزین عزت‌الله بهشتی‌فر شد.
 به گزارش کبنا، عزت‌الله بهشتی‌فر مدیرکل سابق منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خودش ابتدا گزارشی از عملکرد چهار ساله خود در منابع طبیعی ارائه داد و بعد از آن هم گلایه و انتقاد کرد و هم تشکر و قدردانی.
بهشتی‌فر رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را متهم به بزرگ‌نمایی کرد و گفت: آن‌ها برای رسیدن به اهداف سیاسی‌شان در پوشش اخبار آتش‌سوزی‌ها بزرگ‌نمایی می‌کردند و البته از بیرون خط می‌گرفتند.
وی در ادامه با انتقاد از این کار رسانه‌ها، افزود: وقتی با مسوولان این رسانه‌ها تماس گرفتم و توضیح می‌دادم، آن وقت متوجه می‌شدند که اشتباه کردند و برخی از این رسانه‌ها آمدند و گفتند که اشتباه کردیم و ما هم به آنها رضایت دادیم.
بهشتی‌فر که گویا دل پری از رسانه‌ها داشت، به جایگاه رسانه اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: نون و القلم و ما الیسطرون.
 او همچنین از ویژه‌ی خواری برخی از افراد و یقه سفیدها پرده برداشت و گفت: عده‌ای به دنبال ویژه خواری در برخی از مناطق بودند و برای پیشبرد اهدافشان مرا مورد انتقاد قرار می‌دادند و بعضی رسانه‌ها هم بر اساس نادانی و ناآگاهی با آن فرد یا افراد همکاری و هماهنگی می‌کردند.
مدیرکل سابق مناطق طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: اما بنده و همکارانمان جلوی ویژه خواری‌ها ایستادیم و این را بدانید که ایستادگی ما در مقابل ویژه‌خواری‌ها چند برابر دست‌درازی به منابع طبیعی بود. که بنده دست همکارانم را برای این ایستادگی‌ها می‌بوسم و این بزرگترین افتخار بنده است.
بهشتی‌فر افزود: جاهایی هم که عده‌ای می‌خواستند مانع اجرای پروژه‌ها شوند که باز ما به این دلیل که به نفع مردم بود، ایستادگی و از پروژه‌ها حمایت کردیم.
 
مدیرکل سابق مناطق طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌هایش به تشکر و قدردانی از مسوولان پرداخت و یادی از سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد، و خاطره‌ای در باره انصاف آقای خادمی تعریف کرد و گفت: یکی از بستگان آقای خادمی استاندار سابق در منطقه‌ای ساخت و ساز کرده بود که همکاران بنده آن ساخت و ساز را با خاک یکسان و تخریب کردند که خواهر آقای خادمی به ایشان زنگ می زند و می‌گوید که دست درد نکند، همکارانت آمد و این ساخت و ساز را تخریب کردند، استاندار سابق به خواهرش گفت؛ دست همکارانم درد نکند، کار خوبی کردند چرا که شما کار خلاف قانون انجام دادید.
وی خادمی را استانداری فهیم، پرتلاش و اخلاق مدار خواند و از احمدی استاندار فعلی استان هم تشکر کرد.
بهشتی‌فر از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، مسوولان دستگاه قضا، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، دادستان مرکز استان و شورای اداری، همکاران خود در منابع طبیعی، اصحاب رسانه و مجمع نمایندگان استان تشکر و سپاسگزاری کرد و گفت: از رهنمودهای آیت الله ملک حسینی و حمایت‌های ایشان تشکر می‌کنم از نیروهای امنیتی که صادقانه کمک کار و همکار ما بودند، نیز تشکر می‌کنم. از آقای محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری که شخصاً در آتش سوزی‌ها حضور داشتند.
 وی در پایان بزرگترین خاطره تلخش را مرگ همکارش آقای نادری دانست و برای او صلوات و فاتحه‌ای خواند و گریه کرد.
 بهشتی فر کلامش را با جملات شریعتی به پایان رساند؛
اگر برای به دست آوردن پول مجبوری دروغ بگویی و فریبکاری کنی!
فقیر و تهیدست بمان.
اگر برای به دست آوردن جاه و مقامی لازم است چاپلوسی کنی و تملق بگویی!
از آن چشم پوشی کن.
و اگر برای آنکه مشهور شوی لازم است جنایت کنی
در گمنامی زندگی کن.
بگذار دیگران در پیش چشمانت،
با دروغ گویی ثروتمند شوند،
با چاپلوسی و تملق به پست و مقام برسند
و با خیانت مشهور شوند
و تو همچنان فقیر و گمنام و تهیدست بمان.
چرا که سرمایه‌ای که تو به دست آورده‌ای،
آن سرمایه‌ای است که آنان از کف داده‌اند
و از همه آنچه دارند با ارزشتر است
و آن «شرافت» است.
 
برخی برای امرار و معاش منابع طبیعی را تخریب می‌کند
 «غلامحسین حکمتیان اصل»، مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: منابع طبیعی میراث گذشتگان است که به ما رسیده و باید در حفاظت و نگهداری از ان کوشا باشیم و در این زمینه دست یاری به سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران و صداو سیما دراز می‌کنم.
  وی با بیان اینکه باید با همکاری و مشارکت رسانه‌ها استفاده صحیح از منابع طبیعی را آموزش دهیم، افزود: امرار معاش و بیکاری در استان بهانه‌ای برای تخریب منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع شده است.
 حکمتیان اصل با بیان اینکه در استان ما برخی برای امرار و معاش منابع طبیعی را تخریب می‌کند، اظهارکرد: با حمایت و کمک بیش از پیش دستگاه قضایی می‌توانیم گامهای موثرتری در حفاظت از جنگلها و مراتع استان برداریم.
 مدیرکل جدید منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از تشکلهای مردم نهاد برای همکاری خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند ما را در مقابله با تخریب، تصرف و مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع کمک کنند.
 حکمتیان اصل توسعه کشت گیاهان دارویی با مشارکت مردم، اجرای پروزه های مکانیکی و بیولوژیکی جهت جلوگیری از فرسایش خاک و کنترل روان آبها، استفاده از نیروهای متخصص و بهره گیری از خرد جمعی، استفاده از ساختار اداری بر اساس تخصص و تعهد به دور از نگاه سیاسی و قومی را از برنامه‌های مدیریت جدید منابع طبیعی عنوان کرد.
در پایان این مراسم از زحمات عزت الله بهشتی فر، مدیرکل سابق منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و غلامحسین حکمتیان به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی این استان معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند اداره
Iran, Islamic Republic of
شماها دیدیدید حکمتیان حتی روی کاعذهم نتوانست خوب بخواند. چرا از این نیروها در جایکاه حساس استفاده میشه
Iran, Islamic Republic of
نگران نبو درس ویبو. شالله بتره مدیریت کنه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خواب پاییزی اصلاح طلبان و یکه تازی زارعی در مرکز و بلند کردن دست یقه سفیدان و محو نیروهای اصلاح طلب و پاکدست. در صداقت و پاک دستی و اصلاح طلبی مهندس نعمتی از نیروهای خدوم شک شبهه ای نیست.
Iran, Islamic Republic of
خوا خیرت بیه. پمی نونی منابع طبیعی تا بییه سهم نماینده بویراحمد بییه. ولو او .ی من شهری بو
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار نبود مهندس سعید نظری جنگلبان بویراحمد مدیرکل بشود؟ البته من اگه جای اقای حکمتیان باشم اقای نظری را میذارم قائم‌مقام چون نظری روزی مدیرکل می شود.
Iran, Islamic Republic of
مدیریت. رسید امید است هیچ گاه. در نظام جمهوری اسلامی به جایگاه مدیریتی دست پیدا نکنند. آمین
Iran, Islamic Republic of
یکی.از یکی دیگر
صیادی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی
Iran, Islamic Republic of
از زحمات آقای مهندس بهشتی تشکر و قدردانی و برای آقای مهندس حکمتی آرزوی موفقیت از خداوند متعال را دارم
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دست استاندار و حاج زارع درد نکنه
حقیقی
Iran, Islamic Republic of
انصافا من هیچ نسبتی با اقای مهندس نعمتی ندارم ولی در صداقت و قانون مندی و تخصص این انسان شک ندارم و باید تاسف خورد به حال این استان که شایسته سالاری را فدای لابی گری و .کرده اند که فقط به سبد رای خود فکر میکنند نه خدمت صادقانه به مردم .
اکبری
Iran, Islamic Republic of
واقعا این. داره . استاندار مردم این استان را چی . که هر چه ادم بدون تخصص و ضعیفه داره مدیر میکنه .
United Arab Emirates
اصلاح طلبی همینه‌ بهتر از این نمیشه. اینکه.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1