کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجلیل فرماندار بویراحمد از فرماند‌ه‌هان انتظامی / توزیع نادرست کالاها باعث التهاب بازر می‌شود /انتخابات بویراحمد همیشه آرام است

17 مهر 1397 ساعت 14:03

فرماندار بویراحمد گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد همواره آرام بوده است.


فرماندار بویراحمد گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد همواره آرام بوده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مأموران نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در تمام صحنه‌ها و مشکلات مردم پای کار هستند و حضور آنها سبب آرامش، آسایش و امنیت مردم است.
فرماندار بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های امن دانست و گفت: رشادت و ایثارگری نیروهای انتظامی استانی امن و آرامی را برای همه ماها به ارمغان آورده‌اند.
کناری افزود: نیروی انتظامی استان و شهرستان بویراحمد با کمترین امکانات و تجهیزات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند که بنده از همه مأموران انتظامی کمال تشکر را دارم.
وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی تمام خطرات را با جان می‌خرند تا امنیت در کشور و ایران عزیز برقرار شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه گریزی به انتخابات زد و گفت: به واسطه تلاش مأموران انتظامی همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد انتخابات آرامی هستیم.
وی افزود: نظم و انضباط مهمترین عامل تحقق امنیت است، متأسفانه گاهاً به دلیل وجود خلاءهایی نظم برقرار نمی‌شود و اگر نظم نباشد، تبعات امنیتی و نظامی به وجود می‌آید.
کناری گفت: بر اساس آمارهای موجود استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نزاع‌های دسته جمعی جایگاه آخر را در بین استان‌های کشور داریم که این ثمره تلاش و رشادت‌های نیروی انتظامی است. اکنون هم کاهش نزاع‌های دسته جمعی در سطح شهرستان بویراحمد هستیم.
فرماندار بویراحمد در ادامه خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر دهیاران، شوراهای اسلامی، بخشداران و مسوولان با نیروی انتظامی شد و افزود: اگر امروز شاهد نظم، امنیت و  پیشرفت و توسعه در سطح جامعه هستیم آن را مدیون نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی می‌باشیم.
کناری گفت: همه کالاهای اساسی در سطح استان و کشور وجود دارد، اما گاهی عدم توزیع درست و برخی اقدامات نادرست باعث می شود که شاهد احمد همیشه آرام استلتهاب در بازار باشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در این شرایط امروز جامعه برای برون رفت از مشکلات تلاش و کوشش کنیم.
به گزارش کبنا، در پایان این نشست شاهرخ کناری فرماندار با اهداء لوح تقدیری از فرماندهان انتظامی شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آورد.


کد مطلب: 403599

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403599/2/تجلیل-فرماندار-بویراحمد-فرماند-ه-هان-انتظامی-توزیع-نادرست-کالاها-باعث-التهاب-بازر-می-شود-انتخابات-همیشه-آرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1