تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۵۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

تجلیل فرماندار بویراحمد از فرماند‌ه‌هان انتظامی / توزیع نادرست کالاها باعث التهاب بازر می‌شود /انتخابات بویراحمد همیشه آرام است

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد همواره آرام بوده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مأموران نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در تمام صحنه‌ها و مشکلات مردم پای کار هستند و حضور آنها سبب آرامش، آسایش و امنیت مردم است.
فرماندار بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های امن دانست و گفت: رشادت و ایثارگری نیروهای انتظامی استانی امن و آرامی را برای همه ماها به ارمغان آورده‌اند.
کناری افزود: نیروی انتظامی استان و شهرستان بویراحمد با کمترین امکانات و تجهیزات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند که بنده از همه مأموران انتظامی کمال تشکر را دارم.
وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی تمام خطرات را با جان می‌خرند تا امنیت در کشور و ایران عزیز برقرار شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه گریزی به انتخابات زد و گفت: به واسطه تلاش مأموران انتظامی همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد انتخابات آرامی هستیم.
وی افزود: نظم و انضباط مهمترین عامل تحقق امنیت است، متأسفانه گاهاً به دلیل وجود خلاءهایی نظم برقرار نمی‌شود و اگر نظم نباشد، تبعات امنیتی و نظامی به وجود می‌آید.
کناری گفت: بر اساس آمارهای موجود استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نزاع‌های دسته جمعی جایگاه آخر را در بین استان‌های کشور داریم که این ثمره تلاش و رشادت‌های نیروی انتظامی است. اکنون هم کاهش نزاع‌های دسته جمعی در سطح شهرستان بویراحمد هستیم.
فرماندار بویراحمد در ادامه خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر دهیاران، شوراهای اسلامی، بخشداران و مسوولان با نیروی انتظامی شد و افزود: اگر امروز شاهد نظم، امنیت و  پیشرفت و توسعه در سطح جامعه هستیم آن را مدیون نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی می‌باشیم.
کناری گفت: همه کالاهای اساسی در سطح استان و کشور وجود دارد، اما گاهی عدم توزیع درست و برخی اقدامات نادرست باعث می شود که شاهد احمد همیشه آرام استلتهاب در بازار باشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در این شرایط امروز جامعه برای برون رفت از مشکلات تلاش و کوشش کنیم.
به گزارش کبنا، در پایان این نشست شاهرخ کناری فرماندار با اهداء لوح تقدیری از فرماندهان انتظامی شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ف. مرادی .
Romania
فرمایید ....نه فرماندار
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انتخابات آرام .نتخابات در این دوره بیداد کرد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1