تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۳۵۷۸
در دیدار با اعضای شورای شهر پاتاوه مطرح شد

توصیه‌های سردار «انصاری» به شوراهای اسلامی؛ مردم را ناامید نکنیم/قدر مردم را بدانیم/ گرایش برخی دانش‌آموزان پاتاوه به موادمخدر

۰
کبنا ؛سردار مهدی انصاری امروز در دیدار با اعضای شورای شهر پاتاوه، اظهار کرد: خداوند به همه ما لطف کرده که ما خادم مردم هستیم تا در راستای خدمت گذاری و خدمات‌رسانی به مردم این استان شب و روز از خودمان فعالیت و تلاش نشان ‌دهیم که این برای همه ما و همکارانم مایه غرور و افتخار است و ما باید قدر این نعمت و فرصت را بدانیم و بیشترین و مؤثرترین استفاده را در راستای خدمت به مردم و خلق خدا از خودمان بروز دهیم که این شکرگزاری در درگاه خداوند هست.
انصاری افزود: ما در راستای خدمت گذاری به مردم و انجام کارمان محتاج همدیگر هستیم تا بتوانیم کاری انجام دهیم که رضایت مردم را به دست بیاوریم، به مطالبات به‌حق مردم پاسخ دهیم، نام نیکی از خودمان بر جای بگذاریم و کاری کنیم که حداقل کارهای باقیمانده دستگاهمان را ما انجام دهیم و نگذاریم که روی زمین بماند و مردم نسبت به ما ناامید نشوند.
وی بیان داشت: تلاش کنیم که نشاط، شادابی، ترقی و پیشرفت در جامعه افزایش یاید که اگر خدایی ناخواسته ما به‌عنوان مسئول کم‌کاری، سهل‌انگاری و کوته کاری کنیم آن‌وقت در وهله اول مردم از ما ناامید می‌شوند و وقتی مردم ناامید شوند دیگر جامعه نشاط، شادابی، ترقی و پیشرفتی ندارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما همه مسئول هستیم و مسئولیت داریم که هم قدر این نعمتی که خداوند به‌عنوان خدمت گذار به ما داده را بدانیم و هم قدر این مردم خوب را بدانیم که ما را به‌عنوان خادم خودشان انتخاب کردند که باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم بگذاریم.
انصاری بیان داشت: برای ارتقای پاسگاه بخش پاتاوه باید از مرکز مکاتبه شود و بنده پیگیر هستم و همچنین باید پلیس‌راه در مسیر دم چنار به کهگیلویه و اصفهان احداث شود که برای این بخش در تلاش هستیم تا اقدامی در بخش پاتاوه انجام شود.
نیروی انتظامی برای آرامش مردم تا پای جان ایستاده است / کاهش نزاع‌ دسته‌جمعی در استان را مدیون مدیریت سردار انصاری هستیم.
رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا نیز گفت: امیدوارم که روزبه‌روز به اقتدار نیروی انتظامی بیفزاید، لذا نیروی انتظامی در کنار مردم و برای آرامش و آسایش و همچنین امنیت آن‌ها تا پای جان ایستاده است.
دلشادیان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «آسایش مردم به نیروی انتظامی است و هرگونه تعرض احتمالی از درون این نیرو به امنیت مردم، گناه بسیار بزرگی است که نباید اغماض بشود تا به‌این‌ترتیب نیروی انتظامی همان چیزی بشود که نظام اسلامی نیازمند آن است.»
وی افزود: همان‌طور که آیت‌الله ملک حسینی نیز بیان کردند که «سالی 365 روز است و در طول این سال ما در امنیت زندگی می‌کنیم که اگر یک اتفاق ناگواری همانند سرقت از منزل مسکونی صورت بگیرد، همه‌ی ما دادوفریاد می‌کنیم که چرا نیروی انتظامی اقدامی نکرد و جلوی این سرقت را نگرفت، اما ما آن 364 روزی که در امنیت زندگی می‌کنیم از نیروی انتظامی تشکر نمی‌کنیم.»
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خیرین امنیت ساز در شهر پاتاوه، اظهار داشت: اولین تهدید استان نزاع دسته‌جمعی بود اما با توجه به تلاش‌های سردار «مهدی انصاری» در زمانی که سکان‌دار فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند نسبت به فراخوان مردم، ریش‌سفیدان و بزرگان ایلات برای همیاری و همکاری و همچنین نظم و آرامش در استان اقداماتی صورت گرفت که با این اقدام کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در زمینهٔ کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی در کشور را کسب کرد و استان ما اکنون از نظر نزاع دسته‌جمعی در جایگاه پنجم کشور قرار گرفت.
حسین هجرتیان سخنگوی شورای شهر پاتاوه در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، نیز گفت: از زمانی که سرهنگ «سید عبدالنبی میرسوق»، در شهرستان دنا حضور پیدا کردند، تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی در  انجام داده‌اند که اقتدار و زحمات ایشان قابل‌تحسین است.
هجرتیان افزود: مشکلاتی در شهر پاتاوه شهرستان دنا وجود دارد که مردم همه مشکلات را به‌پای شورای شهر پاتاوه می‌بینند و تصور می‌کنند که شورای اسلامی باید همه معضلات را برطرف کند.
وی اظهار داشت: بخش پاتاوه با توجه به وسعت جمعیتی که دارد و از پاسگاه‌های اولیه در استان هم بوده اما تا کنون این پاسگاه ارتقا پیدا نکرده است و با توجه به اینکه این بخش جاده شمال به جنوب هست و تصادفات و حاشیه زیاد است لذا خواهشمندیم با همکاری نیروی انتظامی استان پاسگاه شهر پاتاوه به کلانتری ارتقا پیدا کند.
لزوم راه‌اندازی پلیس راه در پاتاوه
سخنگوی شورای شهر پاتاوه بیان داشت: متأسفانه مواد مخدر معضل بزرگی در بخش پاتاوه به وجود آمده که به برخی از دانش آموزان این بخش سرایت کرده و این معضلات روزبه‌روز بدتر می‌شود.
وی افزود: بخش پاتاوه نیاز به پلیس‌راه دارد تا حاشیه‌های ناامنی که در این بخش وجود دارد برطرف شود، لذا امکانات شهری در این بخش بسیار ضعیف است و آن انتظاری که از یک شهر می‌رود داشته باشد را نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعتماد سینا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج رضا و درود بر حافظان امنیت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1