تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۰۳۵۶۲
فرماندار چرام خبرداد:

اجرای 94 طرح اشتغالزایی در چرام

۰
کبنا ؛کارگروه اشتغال شهرستان چرام باحضور  فرماندار شهرستان  هادی فتاحی اصل و با حضور اعضا جلسه با هدف پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سهمیه شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام، در این نشست فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و همکاری همه دستگاه‌ها در رفع موانع اشتغال بیان کرد: هدف اصلی جلسه به خاطر رفع موانع پرداخت تسهیلات بود که بین جهاد کشاورزی، بانک و متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی این نشست برگزار شد.
فتاحی اصل افزود: با برگزاری این جلسه مقررشد که طی دوروز آینده جلسه‌ای با حضور اعضایی که در کارگروه مشخص گردید متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده بانک، نماینده جهاد کشاورزی و با حضور متقاضیان تسهیلات برگزار شود و در این جلسه از متقاضیان بخواهند که هم رعایت قانون کنند و هم جاهایی که می خواهند، دام خریداری کنند، دام‌هایی باشند که هم سالم باشند و هم شناسنامه دار باشند و مشکلاتشان را هم در کارگروه بیان کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام  گفت: انتظار داریم افرادی که در کارگروه حضور دارند مشکلاتشان مرتفع شود و انشالله تسهیلاتشان در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.
فرماندار چرام در ادامه بیان کرد: با این کمیته‌ای که مشخص گردید در نظر داریم تعداد 20 نفر از متقاضیان که الان در بانک طرح‌هایشان به مشکل برخورده است مشکلاتشان رفع شودو انشالله تا دوهفته آینده تسهیلاتشان در مرحله‌ی پرداخت باشد.
فتاحی اصل در این نشست خبر داد: کل سهمیه شهرستان چرام در این تسهیلات اشتغالزایی هشتاد و دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب 94 طرح اشتغالزایی است که 49 مورد مربوط به بانک کشاورزی است و مابقی در بانک‌های توسعه تعاون پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود
فتاحی اصل اظهار داشت: این جلسه با هدف پیگیری روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سهمیه شهرستان چرام برگزار شد.
فرماندار چرام در پایان گفت: این تسهیلات به سه صورت اشتغال فراگیر با سود 12 درصد، و اشتغال روستایی و عشایری با سود 6 درصد و اشتغال خانگی که بستگی به محل اجرا در شهر 12 و در روستا 6 درصد در نظر گرفته است.
به گزارش کبنا از چرام، طرح‌های اشتغالزایی این شهرستان شامل دامداری و گیاهان دارویی و صنایع دستی می‌باشد که در صورت همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های متولی نقش مهمی در رفع بیکاری و اشتغال روستائیان و. عشایر دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1