تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۳۵۶۰
در مراسم صبحگاهی نیروی انتظامی چرام مطرح شد

حاکمیت خرده فرهنگ‌های قبیله‌ای در چرام

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان چرام در مراسم صبحگاهی نیروی انتظامی چرام گفت: هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان صلح و امنیت در همه ایران به ویژه عزیزانم در شهرستان چرام تبریک عرض می‌کنم.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت نیروی انتظامی بیان کرد: مسئولیت امنیت داخلی شهرستان و کشور ما به عهده نیروی انتظامی است و. نیروی انتظامی ما علاوه بر مسئولیت سنگین امنیت، مسئولیت ضابطین قضایی را به عهده دارند.
فتاحی اصل با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وظیفه سنگین و ظریفی بر عهده دارد بیان کرد: آن‌هایی که در شهرهای مرزی هستند وظایف خاص خود را دارند و نیروهایی که در شهرستان چرامی که خرده فرهنگ‌های قبیله‌ای حاکم است شرایط سخت‌تری را دارند.
وی تاکید کرد: با این شرایط نیروی انتظامی دو وظیفه مهم بر عهده دارد یکی وظیفه اقتدار هست که لازم است با اقتدار مشروع و نه با زور و قلدری با مردم برخورد کند و قانون را اجرا کند.
وی افزود: یکی دیگر از وظایف این نیروی انتظامی بحث فرهنگی که به عنوان سرمایه اجتماعی نظام بتواند برخورد خوبی داشته باشد و از طریق فرهنگی بتواند از خیلی جرائم پیشگیری کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در چرام محدودیت‌هایی به لحاظ امکانات و نیرو دارد ولی الحمدالله همکارانمان در شهرستان چرام و در این ایامی که بنده در چرام خدمتشان بودم وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1