تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۳۵۵۴
در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج مطرح شد

درخشنده‌پور: رقیب اصلی‌ام در انتخابات نماینده بویراحمد و دنا است/ بزرگترین خیانت به کهگیلویه و بویراحمد/ سرباز «حاج زارع» مجری برنامه می‌شود/ سطح توقعات مردم را تا حضور سیاسیون در فاتحه‌خوانی پایین آوردند (+تصاویر اختصاصی کبنا)

۳
کبنا ؛نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با موضوع مشکلات و معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (یکشنبه 15 مهرماه 97) این نشست با حضور نستور درخشنده‌پور مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان در دولت تدبیر و امید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.
در این نشست موضوعات مختلفی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مطرح شد، در وقت سووال دانشجویان، هنگامی که یکی از دانشجویان به نام آرمان بیگلری که به گفته خودش دانشجوی ارشد مدیریت است، قصد سووال کردن داشت، یکی از دانشجویان مانع صحبت کردن او شد و بیان می‌کردند که بیگلری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج نیست [کم تنش به وجود آمد] نهایتاً بعد از مداخله نیروهای انتظامات آرمان بیگلری به سواالات خود پرداخت و اظهار کرد: تا خواستم بیایم و سوالات را انجام بدهم از همان جلوی درب تا اینجا مرا تهدید کردند.
بیگلری ادامه داد: دستاورد دولت‌ها و مدیران اصلاحات، کارگزار و دولت کنونی بعد از 32 سال اداره کشور کار ما را به جایی رسانده‌اند که وقتی دلار به 12 هزار تومان می‌رسد در وسط خیابان با خوشحالی تمام کف و سوت می‌زنیم.
این دانشجو ادامه داد: آیا شما هم می‌خواهید با این تفکر مدیریتی و سیاسی وارد انتخابات شوید، که اگر اینجوری باشد، خروجی معلوم است.
وی افزود: مجری برنامه شما از یاران و سربازان خط مقدم آقای زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا است، آیا ارتباط شما با آقای زارعی همینگونه می‌باشد.
بیگلری گفت: بحث شفافیت مالی و ریالی این روزها در سطح مجلس شورای اسلامی مطرح است؟ آیا شما اگر نماینده شوید، طرفدار شفافیت مالی هستید یا خیر؟
این دانشجو در ادامه خواستار توضیحات سریع و شفاف درخشنده‌پور شد.
نستوه درخشنده مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان در پاسخ به این دانشجو بیان کرد: خودتان بریدید، دوختید، رأی صادر و حکم را هم اجرا کردید. اصلاً این بحث‌ها نیست، نه موضوع کاندیداتوری است و نه بحث مسائل سیاسی. دو سال دیگر مانده تا انتخابات. ما در اینجا بر روی معضلات و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو و تبادل نظر خواهیم کرد.
وی افزود: این جلسه ما ارتباطی با انتخابات و مسائل سیاسی هم ندارد و اگر زمانی هم شرایط برای خدمت کردن به مردم فراهم شود، مطمئن باشید با تمام توان خواهم بود.
مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان گفت: بنده هیچ ارتباطی با نماینده بویراحمد و دنا ندارم، و اگر به انتخابات ورود کردم رقیب اول بنده همین نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.
وی بیان کرد: اجازه دهید تا اندیشه‌ها تبلیغ شود و الان بحث توسعه، رفع مشکلات و موضوعات اشتغال و بیکاری است و قطعاً اگر اندیشه‌ها بیان شد، مردم خودشان بهتر انتخاب می‌کنند.
درخشنده‌پور ادامه داد: 4 سال گذشته بنده نبودم در انتخابات، بالاخره مجری برنامه و امثالهم شاید هم به نماینده رأی داده باشند. طرفداری از کسی جرم که نیست.
 مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان به مسائل سیاسی اشاره کرد و گفت: اصلاحات را در کشور قبول دارم و کشور نیاز دارد به اصلاحات و مقام معظم رهبری اولین شخصی است که اصلاحات در کشور را قبول دارد.
وی افزود: در جریان‌های سیاسی چه چپ و راست یک فرد را به عنوان عارف معرفی می‌کنند و می گویند که هر چه او گفت درست است. شما شخص‌ها را نبیند بلکه حرف‌های او را بشنوید. در کنار اصول، قرآن، دین و اسلام و ارزش‌ها بنده موافق اصلاحات هستم، اسلام و ارزش‌ها باید حفظ شوند، اما اصلاحات باید در کشور انجام بگیرد، اما اینکه بگویم در جریان سیاسی اصلاح طلبان هستم، دروغ گفته‌ام. معتقد به اصلاحات هستم اما در جریان سیاسی اصلاح طلبان نیستم. معتقد به اصول‌ها و ارزش‌ها هستم، اما اینکه بگویم در جریان اصولگرایان هستم، نیستم. من نمی‌توانم به شماها دروغ بگویم. من نمی‌توانم با این تعریف‌های موجود خودم را در بین جریان‌های سیاسی اصلاح طلب و یا اصولگرا ببینم. در جریان اصولگرایان گاهی فرد تندی همانند مصباح وجود دارد و در جریان اصلاح طلب همچنین. فکرم بنده تبعیت از رهبری و ولایت است، و معتقدم به اصلاحات در چارچوب نظر و فرمایشات رهبری. این نقطه نظرات بنده است، حالا شماها می‌خواهید مرا اصلاح طلب بدانید، یا اصولگرا و یا مستقل خودتان بهتر می دانید. [تشویق حضار]
یکی خانم دانشجو نیز در این نشست پرسش و پاسخ اینگونه بیان کرد که چه معنایی دارد فردی که در مسیر حفظ باد است، بیاید و خود را ناجی، اصلاح گر، اصولگرا و یا مستقل معرفی کند. مگر مستقلین و اصلاح گران گذشته چه گلی بر سر ما زده‌اند. شهر فقر، شهری که حتی یک کارخانه ساده و استخدام درست ندارد و نیروهای توانمند و متخصص کم دارد. رئیس دانشگاهی که توسعه فامیلی می‌دهد، مدیرکل عمو زاده، آقایانی عنان را به دست گرفته‌اند که سرمایه‌های خود را به نام اقوامشان می‌کنند تا ردی از خود به جای نگذارند. آسفالت زیباست، اما اگر خاک زیرش نمایان نباشد، سیل پیشرفت و آبادانی زیباست، اگر سیل قطار شاسی بلند در روستاهای محروم استان نباشد. دانشگاه زیبا است وقتی که محل طایفه گری نباشد.
در ادامه دیگر دانشجویان موضوعات همانند ورود درخشنده‌پور را به انتخابات، مسائل فرهنگی، عملکرد مدیران و نمایندگان سابق و فعلی، FATF، نبود کارخانه های بزرگ، پتروشیمی و برنامه های سخنران برنامه را برای انتخابات، مورد نقد و سووال قرار دادند.
نستوه درخشنده‌پور مدیرعامل شهر جدید علوی استان هرمزگان در پاسخ به دانشجویی که بیان کرد «سرتاسر جامعه ما بی‌عدالتی است» گفت: نه این‌طور نیست که جامعه سرشار از بی‌عدالتی باشد این‌قدر مردم را ناامید نکنید، سرشار نیست بی‌عدالتی، مشکل و معضل هست و کسی هم منکر این مشکلات، معضلات و گرفتاری‌ها نیست، اما جامعه پر از اشکال، بی‌عدالتی و بدبختی نیست.
وی در پاسخ به دانشجوی دیگری که بیان کرد «15 سال خارج از استان بودید» گفت: حالا خوب این چه ایرادی دارد، بالاخره ما سرباز این مملکت هستیم و خیلی از مسئولینی که در کشور هستند بچه‌های بومی این استان خارج از این استان دارند کار می‌کنند، خوب به‌هرحال ما دوران مدیریتمان را در استان تمام کردیم، بچهٔ همین استان هستیم بچهٔ محروم‌ترین نقطه همین استان هم هستیم و هیچ‌وقت هم بیگانه نبودم و بخشی از مقالات دکتری بنده در مورد این استان است و نقطه‌به‌نقطه استان را می‌شناسم، بومی این استان بوده‌ام و در حسب شرایط در نقطه‌ای هم دارم مدیریت می‌کنم ایراد کار فکر نمی‌کنم که ایراد درستی باشد.
وی در پاسخ به دانشجوی دیگری مبنی بر اینکه «در حمایت از نماینده خاصی در این نشست حضور دارید» گفت: بنده نه نماینده کسی هم هستم و نه در دفاع از فرد خاصی آمده‌ام و نه وکیل فردی هستم و نه آمده‌ام که دوره فردی را بهتر از دوره فرد دیگری نشان بدهم، نه وظیفه دیگری دارم و آن چیزی که بنده می‌بینم وضعیتی که در استان هست وضعیت درستی نیست اگر می‌گویید درست هست پس دیگر اعتراضی نکنید اگر هم درست نیست ناشی از سو مدیریت است و برخی از این‌ها به مشکلات کشوری برمی‌گردد، اما برخی‌ها را می‌شود در استان درست کرد، شما چرا می‌گویید نمی‌شود! بنده می‌گویم که چه اشکالی دارد که چرا یک عده‌ای در استان نمی‌آیند صنعت را تعریف کنید؟ اتفاقاً یکی از بخش‌هایی که ما در آن موفق بوده‌ایم در صنعت است، در عرض پنج 6 سال اخیر نظارت صنعت، معدن و تجارت از سال 60 تا سال 90 و 91 کل اعتباری که تزریق شد به بخش صنعت ما 480 میلیارد تومان بود که از سال 90 تا 96 مبلغی که در بخش صنعت به استان ما تزریق شد حدود هزار و 100 میلیارد تومان بود یعنی حدود 2 ونیم برابر اعتبارات بوده است.
بنده کاری به این ندارم که این اعتبارات در چه دوره از انتخابات و کدام نماینده بوده، این وضعیت جهشش در نقاط خاص استان است که چند کارخانه بزرگ ازجمله سیمان مارگون و کارخانه روغن گچساران این‌ها صنعت استان را افزایش داده است و این جهش در صنعت ما صورت گرفت، اما در همین صنعت ما می‌توانیم از گیاهان دارویی یک‌قطب صنعتی بسیار مطلوب و باقابلیت بالا بازکنیم، یعنی کشت صنعتی داروهای گیاهی، آبیاری به شیوه‌های صنعتی و کارخانه‌های تبدیل و صادرات باشد.
در بخش آب‌معدنی باوجود آب‌هایی زیادی که وجود دارد، می‌توانیم این‌ها را به آب‌معدنی کوچک، بزرگ مخصوص بیمار، آب‌های مختلف و طعم دار دسته‌بندی کنیم که باید به این کارها تحقق دهیم.
در بخش کشاورزی بسیاری از مسائلی که وجود دارد به علت بی‌برنامگی است، اگر وضعیت سدهای کشور از ابتدا مطالعه می‌شد بسیاری از این سدها احداث نمی‌شد سفره‌های زیرزمینی ما عوض نمی‌شد، مسیرهای آب ما در یک نقطه‌ای عوض نمی‌شد، بعضی از جاها زندگی از بین رفته و به نقطه دیگر منتقل‌شده، سدی در خوزستان به علت بستر نمکی تمام آب‌های منطقه را آلوده کرده و الآن برداشتن آن معضل شده که این به خاطر اقدامی بدون مطالعه است.
یکی از روش‌های که باید در این زمینه‌ها به کار گرفته شود روش مدیریتی است، راهکار این مسائل مدیریت در برنامه است، هم به‌عنوان جمع‌بندی مسئله و هم به‌عنوان راهکاری که ارائه می‌شود استفاده شود که باید کار با برنامه باشد.
در استان ما چه فردی به مراسم ختم گریزی زده است؟ چرا شما تمام مسائل را به مراسم ختم ارتباط می‌دهید و سطح توقعاتتان این‌قدر پایین آمده که توقعتان از یک مسئول سیاسی فقط این است که در مراسم ختم فامیل شرکت کند، خوب این را خود ما می‌خواهیم، چه راهکار فنی و صنعتی تا کنون ارائه‌شده است؟ به مردم نشان دهید، چه اتفاق صنعتی و چه اتفاق مدیریتی رخ‌داده است.
 مدیریت و فرایند علمی تعاریفی دارد که باید ابتدا موضوع را شناسایی کنید مطالعه بعد از موضوع داشته باشید و ازنظر زیست‌محیطی، کاربری، اقتصادی، اجتماعی مطالعه کنید و سرانجام همه این‌ها وقتی یک پدیده را بررسی می‌کنید این پدیده باید خروجی داشته باشد، همانند یک فیلم سینمایی می‌ماند که بهترین کارگردان، بازیگر و صدابردار تدوین کنند و در گیشه سینما از این فیلم استقبال نشود این نوع ناموفق است و خروجی این است که استان ما درزمینهٔ آمار خودکشی استان بعد از استان ایلام اول هستیم، ناهنجاری اجتماعی است، فردی اسلحه را برمی‌دارد و در تنگ مهریان و بچه مردم را می‌کشد و حتی نمی‌داند که آن بچه اهل کجاست و تیکه و پاره می‌کند، زبان اجتماعی و زبان فرهنگی اتفاق می‌افتد که این‌ها اگر ناشی از عدم برنامه‌ریزی و عدم آشنا از مسائل نیست پس چه چیزی هست؟
یک برنامه‌ریزی باید مبتنی باشد، بنده اصلاً طرفم مخاطب خاصی نیست، خوب مسلم است که ابتدا این حرف به‌طرف سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه استان است و کسانی که می‌توانند در این قضیه قدم بردارند.
علاوه بر مطالعه باید راهکارهای معضلات را بسنجیم، یعنی باید فرصت‌ها، تهدیدها، مشکلات و معضلات شناسایی شود و باید چشم‌انداز داشته باشید و برنامه‌تان برای آینده چه چیزی هست و می‌خواهید تا کجا ادامه دهید!
باید فاز استراتژی و راهبرد ارائه دهید و بعدازآن می‌بینید که نظام کامل برنامه‌ریزی را برای آن فراهم کنید، پروژه‌ها را طراحی کنید، آن‌وقت برای این ساختارها شما نیازمند به یک هویت قوی متحیر اصلاح‌گر باسواد داریم، اصلاً ما می‌دانیم که درراه‌های اصلی و ساختمان می‌خواهیم چه‌کاری انجام دهیم؟
در عرض 40 سال بزرگ‌ترین خیانتی که به این استان شده چیست؟ بنده قصد داشتم که در این نشست صحبتی نکنم، راجع به هیچ‌کسی حرف نزده‌ام و نمی‌زنم و اظهارنظر هم نمی‌کنم، همه خوب هستند و درود بر همه‌کسانی که هستند، درود بر آقای هدایت‌خواه زارعی، روشنفکر، بهرامی و درود بر همه. بنده علیه هیچ‌کسی صحبت نمی‌کنم، اما یک سری حرف‌هایی دارم که بیان می‌کنم، کسی دوست دارد با این‌ها همراه شود فصل انتخابات و زمان کاندیداتوری نیست، اما اگر قرار است که یک خیانت در استان تعریف شود تبدیل پارک جنگلی یاسوج واگذاری به شرکت نفت است، با اصل موضوع بنده مخالف نیستم، بنده با جانمایی مخالف هستم، برادر من بنده راه ساده‌تری را نشان شما می‌دهم، میدان معلم پارکی هست فردا شخم بزن و آپارتمان داخل آن بساز مشکل مسکن هم برطرف می‌شود! شما همه را به اصلی‌ترین منبع طبیعی برده‌اید، یاسوج یک شهری است با یک طبیعت زیبا ابتدا کوه، جنگل و بعد دشت یاسوج هست شما آمده‌اید و حیات طبیعی را از بین برده‌اید، وقتی حیات طبیعی از بین برود 10 سال دیگر نمی‌توانید در این شهر نفس بکشید و آلودگی دود تهران می‌شود، شما می‌گوید که می‌خواهیم یک خدمتی شود و چند تا آدم مشغول شود اما چرا نمی‌روید و در دشت سروک این کار را انجام دهید! بنده از طرف وزیر در این استان مأموریت پیداکرده‌ام یک مکان شهرک گردشگری طراحی کنم، چرا نمی‌روید در دشت سروک و دشتک سی‌سخت این کار را انجام دهید چرا نمی‌روید در مارگون، دشت روم، دشت‌های جنگلی این کار را انجام دهید؟ پارک جنگلی یاسوج جای این کار نیست. (تشویق دانشجویان)
دوستان سری به جنگل‌های اطراف کرمانشاه بزنید، در شهر کدیور تبریز آنجا در اوج کوه یک قلعه‌ای هست که به اسم بابک خرم‌دین که کوهی هست که باید 7 کیلومتر به آن نقطه برسد راحت می‌توانستند در عرض یک هفته جاده ارتباطی تا آنجا وصل کنند، اما تا شهر کدیور راه اصلی هست و باید تا کوه خرم‌دین پیاده‌روی کنید، کجای دنیا به منابع ملی و منابع طبیعی حمله‌ور می‌شود! و مسئولین هم سکوت کرده‌اند! اگر به من بگویند که خیانت چهل سال در استان این است که وقتی مسئول استان توسعه را نمی‌فهمد، حفظ منابع آینده را نمی‌فهمد، این کار هیچ فرقی نمی‌کند که شما تعداد چاه‌های نفتی را 5 برابر افزایش دهید و استخراج نفت کنید و تمام نفتت را ظرف 10 سال خالی کنید.
در هیچ جای دنیا این‌جوری به منبع اصلی و آینده فرزندش این‌طوری بی‌توجهی نمی‌کند این کاری را کردید 10 سال دیگر این نشانی را یادتان باشد که یاسوج خارج از فیلتر هوا باشد، یاسوج خارج از مسائل زیست‌محیطی باشد، ما با اصل موضوع مخالفت نداریم، ما با مکان‌یابی آن مخالفت داریم، هنوز هم‌روی حرفم هستم و تنها حرف بنده هم نیست حرف بزرگ‌ترین اساتید دانشگاه است و کارشناسان روی این موضوع نظر داده‌اند.
وی اظهار داشت: این برنامه‌ریزی در زمان قاجار شروع شد که در این دوره رو به طوایفی بود که در دوره ناصرالدین‌شاه یواش‌یواش آثار مدرنیست پیدا شد، سال 1285 که مشروطیت آمد بعدازآن کم‌کم در دوره رضاخان یک آثاری از خدمات تا سال 1320 شروع شد که یک‌دفعه تورم مملکت به مرز 80 درصد رسید، در کشور قحطی شد و در سال 1326 اولین نشانه‌های برنامه‌ریزی یعنی سازمان برنامه‌وبودجه با حوزه 2 میلیارد و 100 میلیون تومان تشکیل شد، یواش‌یواش بالا آمدیم و بعد آمریکا پای خود را باز کردند و مملکت را به‌جاهای دیگری بردند تا اینکه انقلاب شد و ما در انقلاب خیلی با برنامه پیش رفتیم، امروز یکی از نشانه‌های بد این مملکت این است که مسئولین پیر ازکارافتاده هستند، شما بروید و مسئولین اول انقلاب را ببیند شهید تندگویان 27 سال و محسن رضایی 24 سال مگر همین‌ها نبودند که مملکت را اداره کردند، چرا به نوجوانان اعتماد نمی‌شود؟ چرا به جوانان 35 سال اعتماد نمی‌شود؟ باور کنید خطایی که جوان 40 ساله و 35 ساله به علت بی‌تجربگی می‌کند بسیار کمتر از خطایی است و اختلاسی است که مسن‌های 60 سالگی ما می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اين جلسه برا هم مشخص شد از كجا آب ميخوره
والا همه تريتاجي ها و سرباز هاي نماينده فعلي ك جناب زارعي هستند از اول تا به آخر حضور داشتند
حتي انجمن اسلامي كه ميزبان اين جلسه بود حاميان زارعي بودن
پس مشخصه زارعي شايد با نقشه خودشو رقيب شماره يك معرفي كرده اما پشت پرده داره سياست به خرج ميده كه با هر ترفندي شده اين آقا رو بكشونه داخل صحنه
مرد تام
Iran, Islamic Republic of
این هم. دیگر برا پست گرفتن.
کاش قبلاً مسکن و شهرسازی ر. البته منهای مابقی کارا...
آخ .؟؟؟
تام
France
شتر در خواب ببیند پنبه دانه
نستور فک میکنه که فضای الان مث قدیمه که اومد داخل صحنه و بنفع سی باقر رفت کنار و پست گرفت و نتونست خودشو سه روز نگه داره
Iran, Islamic Republic of
نه دایی واسه پست نیومده اینو واسه خودتون بسروود
Iran, Islamic Republic of
برو بابا. تو اصلا کی هستی؟ کدوم صنعت؟ ا.تا چیه؟ صنعتی تو استان جود داره؟
البته راست میگی خودت و زارعی رقیب اصلی برای آخر شدن هستین. اینو خوب اومدی
Iran, Islamic Republic of
رقیب من !!! این یکیو را از ت می پذیریم . نماینده !بجز شما کس دیگری نیست قحط الرجال است.
آزاد
Iran, Islamic Republic of
نصف این افراد فامیل های بسیار نزدیک آقای درخشنده هستند از خودتان سوال کنید اینها دانشجو هستند
دوست
Iran, Islamic Republic of
دم از . بودن می زنید، اونوقت . که وقتی در مجلس خبرگان انتخاب نشدند، حضرت آقا فرمودند که مجلس شخصیتی چون آقای مصباح را از دست داد،
Iran, Islamic Republic of
اینا که بیشترشون دانشجو نیستن اقوام نزدیک ایشانن
Iran, Islamic Republic of
هدف این اقا جز تخریب و اختلاف چیز دیگری نیست و گرنه تا حالا کجا بود که احساس وظیفه نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
شما برای کل مردم استان مشخصه.... ان شاالله به وقتش رسیدگی خواهد شد..... خودت و همه مردم عزیزمون میدونن .د چون از رقیب ارزشمندی چون روشنفکر ترسیدن و بهترین حربه که توسط انها اجرا میشه اختلاف بین طوایف است برادر من مردم می فهمند.....
Iran, Islamic Republic of
خدا بزرگه ان شالله...
سادات بی غل و غش
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نستور خودش هم دانشجو هست.
الان ۵۸سال سن دارد نزدیک به پنجاه سال داره درس میخونه که یعنی از قافله عقب نمونه..اما نمیدونه قافله رفتن تو هنوز
راست.ر تو جمع نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رقیب تو نستور فقط خودتی تو اصلا
Iran, Islamic Republic of
.
م ن هم يو بى كه قبلا مديركل مسكن و شهرسازى استان بى و شهردار دوگمبذون؟
France
درود مهندس درخشنده پور مرد تلاش وکوشش
باران
Romania
محتوای مطالب مطرح شده عالی بود
افسوس که استان از چنین ظرفیت های استفاده نمیکنه؟
الحق دکتر درخشنده پور مستحق ستایش هست
منتظریم مرد شجاع
Germany
. دستندركاران و مجريان جلسه بودند و انجمن اسلامي كه الكي هر مهماني را دعوت نميكرد اين دفعه به راحتي ايشونو دعوت كرد؟
آبه نظر شما دستان پشت پرده كه در كار هستند به چه كسي تعلق دارد؟
آيا مجري برنامه و بقيه كساني كه . شخص و كانديد ديگه اي بودند دم انتخابات هم حاضرم براي ايشون به پاي صندوق بيان؟يا دنبال اينن كه هدف خودشونو به ثمر برسونند؟؟
Iran, Islamic Republic of
ميگم چرا كساني كه پشت تريبون ميرفتند طرفدارش نبودن اما طرفشو ميگرفتند؟
بنظرتون اينا ميخواستند ايشونو بازيچه قرار بدن كه به هدف خودشون برسن؟
من ك باور نميكنم
شهریاری
Romania
آقای درخشنده خواهشن نزارید آینده جوانان سفلی بازهم خراب بشه وقتی آقای روشنفکر هستن شمابه خاطر سفلی ازاین تصمیمت صرف نظرن بکنید مانمیتونیم دوتا کاندیدا داشته باشیم مادیگه نمیتونیم هنوز ناحقی هارادرحق سفلی ببینیم
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز به سلطان. بگین بره کنار و اینده خود و ایل را مخدوش ننماید. دکتر درخشنده پور نخبه هست . انصافا بیاین در دست هم اینبار همه ایلات و طوایف ایشان را حمایت کنیم. گیرم روشنفکر رفت مجلس میخوایید چکار براتون کنه و ایا ایشان می تواند حواله یه کیسه آرد براتون بگیره.............
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب ،انتخابات عرصه سیاسی و دیپلماتیک هست و بعضیا آزاد و مختار هستن که در این عرصه پا بزارن آقای درخشنده پور ایشان هم اومده و خودشو در معرض رای مردم بزاره ولی به چه قیمتی!!!!!آیا به نفع ایشان است؟یا به ضررش؟؟آیا رقابتش سالم هست یا ناسالم؟؟؟آیا برامنفعت خویش میاد یا عامل منفعه؟؟آیا سیاسی میاد یا طایفه ای؟؟آیا مثل قبل به نفع فلان شخص میره کنار برا پست یا میمونه و تااخر هست؟؟؟؟ سوالای بسیار زیادی هست که شاید مصلحت نباشه اینجا سوال کرد ولی از آقای دکتر درخشنده پور‌میخوام در حد یک کامنت جواب سوالامو بده اینجا میدونم که کامنت ها رو دونه به دونه میخونه. باخود چه فکر کرد بدون از غرایض شخصی بدون از تعصب چه فکر کردی که آمدی؟؟اگر از دید جریان سیاسی نگاه بکنیم اصلاح طلب هستی و آقای دکتر‌فروزان و دکتر بهرامی هم هستن!!!اگر از دید طایفه ای نگاه بکنیم آقای دکتر‌روشنفکرم هستن!!آیا در این میان شانسی داری؟؟انگیزه شما برای این مارتون سیاسی چیست؟؟برنامه های شما چیه؟؟هرچی نگاه کردم چیز خاصی ندیدم همه حرفای که زدی رو همه اینای ک رفتن مجلس اول بار گفتن و قول دادن.
اما تحلیل خودم تاجای که باجو سیاسی بویراحمد و دنا آشنایی دارم،انتخابات مجلس در دور گذشته و مخصوصا دور آینده ای که خواهد امد طایفه ای خواهد بود و بوده آقای دکتر هدایتخواه جریان اصول گرا هست و رای ثابت خودش رو داره آقای حاج زارع ایشونم تاکتیک و رای های خاکستری خودشو داره و طایفه اش ازش حمایت میکنند و کسای دیگری و نیروهای سیاسی که این چند سال گذاشت از فرماندار‌و معاون ...و اینا ازش حمایت می کنند واما آقای دکتر روشنفکرم که ایشون گفتند مستقل هستن و عقبه اصولگرای داره و معتدلین و اعتدالیون و اصولگراین میانه رو و طایفه اش قطعا حمایتش میکنه و بخشی هم از حوزه کهگیلویه ایشون حمایت میکنند همونطور که دور گذشته باوجود اینکه نه جریان سیاسی خاصی بود نه نیروی تو وزارت کشور داشت نه اسپانسر مالی داشت تونست واقعا برای اولین بار در شهرستان های بویراحمد و دنا پدیده ساز انتخابات باشه و به نظر میاد که انتخابات بین این سه بزرگوار باشه و احتمالاتی هست که آقایان دکتر هدایتخواه و دکتر روشنفکر ائتلافی داشته باشن که پیروز میدان باشن آیا شما در این وسط شانسی دارین؟؟؟یاهم برای فلان شخص کنار میکشید؟؟؟؟بعد شماو آقای دکتر‌روشنفکر از یک طایفه هستید آیا به صلاح هست که از یک خانواده دوشخص وارد این میدان بشن؟؟؟چون قطعا این ۴۰هزار رای آقای دکتر‌روشنفکر و حامیان ایشان دیدشان به شما قطعا عوض خواهد شد.جناب آقای دکتر درخشنده عزیز شما بسیار انسان شایسته و توانمدی هستید ولی من به عنوان کسی که شمارو و خانوادتون میشناسم از روی صداقتم بینی و بین الله این حرفو میزنم شما رو بعضیا دارن تخریب میکنن چه سیاسی چه طایفه ای اومدنت به صلاح نیست چون واقعا حیف هست شخصی مثل شما به عنوان یک نیروی سوخته سیاسی نامبرده شود .ان شالله که موفق باشید باتشکر از سایت کبنانیوز
از دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
اون بهرامی از اول اصلاح طلب نبوده و نخواهد بود
لطفا ذهن های مردم را منحرف نکنید
Iran, Islamic Republic of
حرف ایزنی
شورم
Iran, Islamic Republic of
مگه درخشنده پور الان مگه مدیر کل نیست از27ر سالگی تا کنون درخشنده پور مدیر کل هست برو رزومه اش را بخون مطالب عالی را مطرح کردن .ی هم تخصص هست ک.این تخصص را داره خود دانی کینه شتری نداشته باش
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به رقیب سنتی و قبیله ای و کامنت اولی دانشگاه ازاد دست اقای زارع نیست و اصلا ایشان در دانشگاه ازاد قدرتی ندارد سر عقل بیایید تا انجایی که من اطلاع دارم از تهران مجوز حاصل شد میگن توی تهران قدرت زیادی داره
شولیز
Iran, Islamic Republic of
این قدرت تهرانش کیه.؟؟؟
لابد فیلم اکشن زیاد دیدی.
برو دعا به جون کاظمی و مرتضی بهشتی کن.
میگن راه شی نیکه اوسکه هم شی که دوقلو خواس.
کسی که برا .ی‌گرفت و یکسال تو بندرعباس کل زمینهای واگذاری.ه می‌کسی هم بهش آخ نمیگه حق داره الان ...
جهاد
Iran, Islamic Republic of
کامنت توحید فکر کنم از طرفداران روشن .ست هستی
دکتر درخشنده پور اومده خیلی زیاد نوشتی مگه درخشنده پور الان پست داره کسی کمکش کرد تخصصش باعث شد پست بهش بدن
برو سخنرانی دکتر درخشنده را چند بار گوش کن
Iran, Islamic Republic of
يه جوري ميگيد مدير عامل شهر علوي اينگار شهردار تهرانه؟
بابا شهر علوي ٤٠ خانوار جمعيت داره و تعداد ٥٠٠ نفر ك بنده يكي از اون ٥٠٠ نفرم و اهل گچساران
دنی
Iran, Islamic Republic of
زرگلت بی
Iran, Islamic Republic of
يه جوري ميگيد مدير عامل شهر علوي اينگار شهردار تهرانه؟
بابا شهر علوي ٤٠ خانوار جمعيت داره و تعداد ٥٠٠ نفر ك بنده يكي از اون ٥٠٠ نفرم و اهل گچساران
Iran, Islamic Republic of
يه جوري ميگيد مدير عامل شهر علوي اينگار شهردار تهرانه؟
بابا شهر علوي ٤٠ خانوار جمعيت داره و تعداد ٥٠٠ نفر ك بنده يكي از اون ٥٠٠ نفرم و اهل گچساران
ببطرف
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی ایشان و جلسه پرسش و پاسخ نشان از تسلط ایشان به موضوعات داشت.و چون تخصصی صحبت کردن حرفی برای حضار نبود و همه سکوت کردند.حرفهای ایشان به حق بود.کدامش ناحقه.کلی هم راهکار دادند توی ی نیم ساعت.کدوم کاندید راهکار داده تا حالا.بگین دوستان؟. مرد مجلس نیست.ادمایی ک دور ورشن مشخصه ک تفکر ایشان چیه.درخشنده پور از تهران حمایت میشه.احتمالن طیف اصولگرایان معتدل ازش حمایت میکنن.اتفاقاتی در انتخابات رخ خواهد داد که شوکه خواهیم شد.هدایت و زارع امتحان پس دادند و در وقت انتخابات.برملا میشود و مردم اگاه خواهند شد و بقبه بویراحمد اجازه نخواهند داد ک تفکر .ک سعی در تخریب بقیه طوایف سفلی و علیا ک جمعیت کمتری داره به ثمر برسه.ارای درخشنده پور از تمام کاندیداها گرفته میشه.نیروهای تخصصی قطعا حامی ایشانند.دانشجویان هستند.نصف ارای ایشان از اراب خاکستری سردرگم شهر خواهد بود و اقوام نزدیک و دور ایشان نیز خواهند بود به هر حال ایشان چندین سال مدیر بودند در استان ارای قدیمی دارند و نیروهای گرمسیری موحد برای ایشان در حال فعالیت هستند.تمام کاندیداها شکستی بخورند ک هیگاه باور نکنند.. ک رد صلاحیت میشه بخاطر عکسهای دور قبل میر حسین موسوی در ستادش.تنها نجات استان بل دکتر درخشنده پور با نیروهای متخصص اطرافش محقق خواهد شد..شایدم جناب روشنفکر اگر اطرافیانش مجوز دادنش بنفعش کنار بروند.مردم اگاهند.خوب و بد را تشخیص میدهند.. درخشنده پور ک بحث زمینی و کینه و حسادت داری کمتر به اسم اینو اون کامنت توهین بزنید وگرنه اسم و فامیلتان بره خواهد شد و . برای همه بر ملا خواهد شد.حسادت و کینه شتری پدران را کنار بگذارید و تخصص را ببینید.نجات بویراحمد حد و مرز نداره.دعوای خانوادگیتان را جای دیگری ببرید.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1