تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۰۳۵۵۱
کبنا گزارش می‌دهد

معاون فرماندار کهگیلویه منصوب شد / نیکبخت: باج نمی‌دهم! / مقابل «جریان سیاسی» کار شکن، کوتاه نخواهیم آمد!/ قوم گرایی آفت پیشرفت شهرستان

۲
کبنا ؛ظهر امروز، آئین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کهگیلویه با حضور کارکنان فرمانداری کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این آئین به ملاک‌های مورد نظر خود برای انتخاب فرد پرداخت و اظهار کرد: باید زیر مجموعه وزارت کشور باشد تا آرامش به مجموعه برگردد، رضایت عمومی از رفتار و عملکرد فرد بین کارکنان و مردم شهرستان و همچنین داشتن تجربه مدیریتی و هم سو بودن با دولت از جمله ملاک‌های بنده برای انتخاب فرد است.
جعفر نیکبخت با بیان اینکه: وابسته به این میز و صندلی‌ها نیستم، چندین سال مدیر بودم، برای من مهم نیست امروز باشم یا یک ماه دیگر، تصریح کرد: تا زمانیکه که هستم، کار خود را با قدرت انجام می‌دهم، به کسی باج نخواهم داد و متصل به هیچ جریان سیاسی نخواهم شد.
نیکبخت عنوان کرد: از نظر ما جریان‌های سیاسی با هم هیچ تفاوتی نخواهند داشت، اگر جریان سیاسیی در حل مشکلات مردم، ما را یاری کند، آن‌ها را با آغوش باز می‌پذیریم، ولی اگر کار شکنی کنند مقابلشان می‌ایستیم و کوتاه هم نخواهیم آمد!
وی ادامه داد: بارها گفته‌ام که تفکر قوم گرایی و قبیله‌ای منفی هست، آفتی است برای پیشرفت شهرستان و انشاالله که آقای خنجری نیز همین دیدگاه راخواهند داشت.
جعفر نیکبخت با اشاره به تجربه  کاری خنجری، گفت: آقای «خنجری»، سالیان سال کار کردند، انسانی با تجربه، شایسته و کاردان است.
وی با بیان اینکه افراد را تست می‌کنم و بی گدار به آب نمی‌زنم بیان کرد: به اقای خنجری اصرار کردم، ابتدا هم قبول نمی‌کردند ولی  با یک ابلاغ داخلی شروع کردیم، در هر صورت ایشان انتخاب بنده است و امیدوارم در کار خود موفق باشد.
فرماندار کهگیلویه افزود: در چارت تشکیلاتی جدید 2 معاون داریم، معاون برنامه ریزی و عمرانی  که در میان دوستان  شک و شبهه‌ای مبنی بر انتخاب معاونین دیگر وجود دارد ولی من قصد انتخاب معاون‌های دیگر رابه دلیل کمبود نیرو و مکان ندارم مگر زمانی که احساس نیاز کنم.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: نماینده دولت هستم و از سیاست‌های دولت حمایت می‌کنم وهمچنین از زحمات اسلام خسروی معاون سابق فرماندار نیز قدردانی کرد.
 
لازمه موفقیت تعامل و همکاری میان همکاران است
ابراهیم خنجری که مدتی بود با ابلاغ داخلی به عنوان معاون فرماندارکهگیلویه فعالیت می‌کند، در آئین معارفه رسمی خود اظهار کرد: امیدوارم به عنوان یک نیروی وزارت کشوری بتوانم تجربیاتم را در راستای خدمت به مردم شهرستان به کار بگیرم و پاسخگوی اعتماد شما در کار و عمل باشم.
ابراهیم خنجری عنوان کرد: موفقیت بدون همکاری و تعامل میان همکاران حاصل نمی‌شود، امیدوارم با همدلی بتوانیم در سازندگی شهرستان خود گام برداریم.
وی ادامه داد: هر کسی در هر دولتی و سیستمی مسولیتی چه کوچک یا بزرگ می‌پذیرد، موظف است مجری سیاست‌های دولت در بخش و حیطه وظایف خودش باشد.
وی همچنین از اعتماد فرمانداری و مجموعه استانداری برای انتخاب ایشان قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
معاون فرماندار یعنی چه ?
Iran, Islamic Republic of
دهدشت خو تعطیله. جناب نیکبخت
دنا
Iran, Islamic Republic of
ای جونت کنم دایی عزیز !! تو که نیازی و ای پست و مستل نیاری ، .، صدقه سرت .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ولی فکر کنم بر عکس.. شما طیف خاصی را دارید حمایت می کنید
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار ،،پس رییس ضعیف بنیاد شهید دهدشت که همه از کارمند تا ایثارگر از دستش ناراضی هستند کی عزل میشه......................ضمنا ایشان از نیروهای خادمی و منطقیان هست ...................جدای از این خیلی ضعیف هست
Iran, Islamic Republic of
اي . كه نيتره حونيزخشه كنترل كنه ايخو.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1