کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع دانشجویان مقابل دفتر نماینده بویراحمد و دنا در خصوص FATF(+تصاویر)

15 مهر 1397 ساعت 9:46

مطالبه صریح و شفاف بسیج دانشجویی از آقای زارعی نماینده مردم در شهرستان های بویراحمد و دنا این است که موضع شما نسبت به این قرداد ننگین چیست؟


دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در مخالفت با FATF در جلوی دفتر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش کبنا، جمعی از دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در مخالفت با FATF در مقابل دفتر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
در این تجمع دانشجویان خواستار موضع صریح و شفاف غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در خصوص قرارداد FATF که بر اساس آن نهادهای بین المللی به حساب های مالی برخی از نهادهای مهم کشور دسترسی پیدا می کنند، شدند.
یکی از دانشجویان در این باره گفت: مطالبه صریح و شفاف بسیج دانشجویی از آقای زارعی نماینده مردم در شهرستان های بویراحمد و دنا این است که موضع شما نسبت به این قرداد ننگین چیست؟
این دانشجو ادامه داد: همچنین از برخورد مسوولان دفتر نماینده مردم در مجلس گلایه کرد و گفت: ما فقط به دنبال یک مطالبه منطقی، مردمی و علمی از نماینده محترم مجلس بودیم.
وی افزود: همچنین طوماری که حاوی امضاء مردم در نماز جمعه در واکنش به این طرح تهیه شد را تحویل دفتر نماینده برای پیگیری بیشتر دادیم.
 


کد مطلب: 403544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403544/2/تجمع-دانشجویان-مقابل-دفتر-نماینده-بویراحمد-دنا-خصوص-fatf-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1