کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رزمایش 20 هزار نفری یاسوج؛ تعارفی با محتکران و گرانفروشان نداریم / طنین «لبیک یا حسین» (+تصاویر و فیلم)

12 مهر 1397 ساعت 17:07

این مسؤول با تاکید بر اینکه دولت با طماعان و حریصان برخورد خواهد کرد و هر کسی بخواهد مقابل ملت بایستد دستگاه قضایی و سپاه و دولت در مقابل زیاده‌خواهان می‌ایستند افزود: مردم و مسؤولان با محتکران تعارفی ندارند.


رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع)،  گردان‌های عاشورا، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا(س) و همچنین با حضور اقشار مختلف و ادارات، ارگان‌ها و دیگر دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، بسیجیان و مسؤولان استانی در محل سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا در این رزمایش، پیر، جوان، زن و مرد در کنار هم و دوشادوش در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی هم صدا و هم‌دل شدند.
همچنین در رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان سپاه محمد رسول الله(ص) حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز یاسوج، فرماندار بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مدیران و مسوولان نیز حضور داشتند.
بنا بر این گزارش علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رزمایش، با بیان این که دو نکته را در بین بسیجیان و عاشوراییان استان بیان می‌کنم اظهار کرد: اول این که ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ و دین بزرگی است که در طول‌ هزاره‌های گذشته نشان داده به هیچ ملتی و قومی تعرض نکرده است.
فیلم| مداحی جالب نوجوان یاسوجی در رزمایش 

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000403/nf00403481-1.mp4
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.
وی گفت: این تجربه را همه جهانیان بعد از جنایت اهواز مشاهده کردند که سپاه پاسخ کوبنده و شایسته‌ای به تجاوزکاران داد.
رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد دکترین ایران را دکترینی مبتنی بر عزت و حکمت و اقتدار دانست و گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند این دیپلماسی را ادامه می دهیم و قدرت بازدارندگی خود را به جهان نشان خواهیم داد.
وی در ادامه با تاکید بر این که در برجام و سایر جاها و در دیوان بین المللی لاهه نشان دادیم که اهل احترام به دیگران و اهل منطق هستیم خاطرنشان کرد: البته قدرت بازدارندگی خود را ادامه می‌دهیم و اگر کج فهمی دست از پا خطا کند با موشکهایمان جواب او را خواهیم داد و اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است.
استاندار با یادآوری این که ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.
وی با بیان این که در جنگ اقتصادی که دشمن برای ما درست کرده نه به صورت احساسی و تعجیل و سرسری بلکه با تدبیر و کمک ملت در مقابل دشمن قرار خواهیم گرفت یادآور شد: البته دشمن درونی هم داریم که با حرص و طمع ما را تهدید می‌کند و در بازار ارز و سکه به دنبال جمع کردن هستند و باید مثل دوران جنگ در کنار هم باشیم و هم دشمن خارجی و هم دشمن داخلی را سر جای خودش بنشانیم.
این مسؤول با تاکید بر اینکه دولت با طماعان و حریصان برخورد خواهد کرد و هر کسی بخواهد مقابل ملت بایستد دستگاه قضایی و سپاه و دولت در مقابل زیاده‌خواهان می‌ایستند افزود: مردم و مسؤولان با محتکران تعارفی ندارند.
در ادامه حضرت آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این ملت 40 سال از مذهب و میهن خود پاسداری کرده است.
استاد برجسته حوزه‌های علمیه و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژگی‌های عاشوراییان در دشت کربلا و همچنین ملت عاشورایی ایران اشاره کرد و گفت: ویژگی‌های عاشورای امام حسین(ع) در ملت ایران تجلی یافته چرا که حرکت عاشورایی امام حسین بر پایه نگرش توحیدی بود و خدا خواست که حسین کشته شود و خانواده‌اش اسیر شود و این گونه بود که حسین(ع) و یارانش اراده خداوند را پاسخ گفتند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عاشوراییان همیشه بصیرتمندند و دشمن و زمانه را می‌شناسند خاطرنشان کرد: آن‌ها وظیفه خود را به درستی می‌دانند و هدف را می‌شناسند.
ملک‌حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش اقتدار عاشوراییان تصریح کرد: در روزگاری هستیم که یزیدیان زمانه بدعت‌گذاری کرده‌اند و به دنبال از بین بردن سنت‌های ما هستند.
وی گفت: انقلاب عاشورایی و دفاع مقدس ما بر معیار و مدار مقاومت و صبر شکل گرفته و در راستای عزت انسان‌هاست و ایستادگی ملت ایران برای حفظ عزت و کرامت انسانی است و امتی که مقاومت در برابر دشمن نمی‌کند محکوم به نابودی و فراموشی است.
این استاد حوزه با بیان اینکه ویژگی دیگر عاشوراییان نهراسیدن از مرگ است افزود: امام حسین(ع) می‌فرماید کسانی می‌توانند با ما باشند که خون‌های خود را نثار کنند و چنین مردانی اهل مقاومت هستند و ملت ایران هم 40 سال با همین تفکر مقاومت کرده است.
 سردار یدالله بوعلی نیز در جمع عاشوراییان رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
وی گفت: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.
سردار بوعلی افزود: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.


کد مطلب: 403481

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403481/2/رزمایش-20-هزار-نفری-یاسوج-تعارفی-محتکران-گرانفروشان-نداریم-طنین-لبیک-یا-حسین-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1