کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حمایت قاطعانه از مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی که دروغ نگفت / افشاریان: به جای یک مهر صد مهر می‌زنم (+سند)

11 مهر 1397 ساعت 11:28

همچنین آمده است که با آمدن علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و قرار گرفتن در مسند اداره کل حداقل به ما دروغ نگفت.


هیئت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای و مهر و امضاء کردن آن، حمایت خود را از سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند.
در این بیانیه‌ی به اقدامات علوی مدیرکل ورزش و جوانان اشاره و دادن حقوق به قهرمانان ملی را از بهترین کارهای این مدیرکل عنوان شد.
همچنین آمده است که با آمدن علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و قرار گرفتن در مسند اداره کل حداقل به ما دروغ نگفت.
در پایان این بیانیه‌ی هیئت‌های ورزشی گفته‌اند که آیا چنین کسی سزاوار بی‌مهری است.
خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که نام او در بین امضاء کنندگان نبود، به این بیانیه‌ی واکنش نشان داد و اظهار کرد: هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین هیئت ورزشی استان است که متأسفانه دوستان این بیانیه‌ی را نزد ما نیاوردند.
وی افزود: اگر این بیانیه‌ی را نزد ما می‌آوردند به جای یک مهر صد مهر آن را می‌زدیم چرا که آقای علوی با آمدنش به استان به ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد آرامش داد و ایشان در چارچوب حرفه‌ای ورزش استان را مدیریت می‌کند.
افشاریان در پایان  گفت: حمایت قاطعانه خود را از مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام می‌دارم.


کد مطلب: 403447

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403447/2/حمایت-قاطعانه-مدیرکل-کهگیلویه-بویراحمدی-دروغ-نگفت-افشاریان-جای-یک-مهر-صد-می-زنم-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1