تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۴۴۳
کبنا گزارش می‌دهد

تودیع و معارفه صبح چهارشنبه استانداری / حسین کاظمی دفتر فنی را به «افشون» داد / خط و نشانی که «کاظمی» برای شهرداران کهگیلویه و بویراحمد کشید / رفت و آمدهای بی‌ضابطه شهرداران را در تهران پیگیری می‌کنم

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه دو مدیرکل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات بحران برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.
در ابتدا فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه تغییرات در بدنه مدیریتی پرداخت و بعد از آن مدیران جدید دفتر فنی و امور شهری و شهرداری‌ها را معرفی کرد.
عبدالکریم عزیزی مدیرکل سابق امور شهری و شهرداری‌ها در این جلسه در سخنان کوتاهی از استانداران سابق و جدید و معاونین عمرانی سابق و جدید تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای صابری استاندار اسبق استان‌مان که استاندار قانون‌مندی بود، از آقای خادمی استاندار قبلی و همچنین از استاندار جدید تشکر می‌کنم.
وی افزود: همچنین از آقای نیک اقبالی معاون عمرانی سابق استانداری که حقیقتاً پای کار بودند و آقای فیلی معاون عمرانی فعلی هم تشکر می‌کنم. و از 11 مرد و زن دفتر امور شهری و شهرداری‌ها نیز قدردانی می‌کنم.
حسین کاظمی در مراسم تودیع خود از دفتر فنی و معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: بعد از 6 سال از دفتر فنی استانداری را به عزیز دیگری تحویل می‌دهم.
وی در همن ابتدا اولتیماتمومی به شهرداری‌ها داد و اظهار کرد: در شهرداری‌ها حسابرسی منظمی نمی‌بینم که این را مورد پیگیری قرار می‌دهم.
مدیرکل جدید امور شهری و شهرداری‌ها گفت: 95 درصد اعضای شوراهای اسلامی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند و قطعاً باید نظام‌مند شود این عزل و نصب‌ها.
کاظمی اضافه کرد: اغلب شهرداری‌ها در محل خدمت خود سکونت ندارند که باید شهرداری‌ها در محل خدمت‌شان سکونت پیدا کنند. 
وی همچنین دست بر روی رفت و امدهای بی‌ضابطه شهرداری‌ها در تهران گذاشت و گفت: من نمی‌دانم در تهران چه کاری انجام می‌دهند که این مسئله نیز باید پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نجاتبخش چیتاب
Iran, Islamic Republic of
مهندس کاظمی آدم دست پاک وپای کارهستند
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا إز صميم قلب براي آقاي فيلي و استاندار .مه كردم را با انتخاب. انداختند آخه يكي بپرسه تو مدام جرياني و كدام دولتي هستي كه . ميبندي و با همه هستي
France
از اقای مهندس کاظمی که انصافا ادم پاک و متعهدی بوده تشکر میکنم و پست جدید را برای سامان دادن شهرداری که الحق خاله خورزویی و طایفه ای و سیاسی اداره میشه تبریک میگویم و برای اقای مهندس افشون هم ارزوی موفقیت دارم
قلعه ابزار
Iran, Islamic Republic of
خود ٦ سال اينجا بودي وحالاهم پست گرفتي مگه. ؟ ميشه جواب بدي جناب كاظمي همه ميدونند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1