تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

فرمانده جدید تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد (+تصاویر)

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله در محل تیپ برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح، فرماندار بویراحمد، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی، معاون دادگستری استان، دادستان نظامی، مسوولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مدیران‌کل استان و مسوولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و خاورمیانه پرداخت و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز پیروزی این ملت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کلیپ تصویری که دوران نوجوانی، جوانی و فرماندهی سردار الوندنسب را در طول خدمتش به نمایش گذاشته بود، اظهار داشت: سردار الوندنسب تمام عمر مفیدش را در سپاه گذراند و همه چیزش را برای دفاع از انقلاب اسلامی و سپاه گذاشت.
سردار بوعلی ادامه داد: ندیدم که آقای الوندنسب چیزی برای خودش بخواهد.
در ادامه سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و قدرت آن در منطقه اشاره کرد و گفت: همه ماها در دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه داریم.
وی افزود: ما در دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای آن تا آخر ایستاده‌ایم و حضرت امام رضوان الله علیه حجتی بود از جانب خدا که در تاریکی درخشید و راه را برهمگان آشکار ساخت و چیزی که ما بعد از ائمه اطهار در آیات و روایات شنیده بودیم تفسیر شد و با گذشت نزدیک به 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحلیل‌هایی که متوجه این انقلاب بود آنها را تبدیل به فرصت کرد و توانست بستری قرار دهد برای این پیروزی و امروز شاهدیم که همواره این انقلاب هر چه پر شتاب‌تر به سمت جلو در حرکت است.
جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره ) که فرمودند؛ دستی الهی این انقلاب را کمک می کند تا به حرکت خود ادامه دهد و از این راه باز ناایستد، افزود: خداوند قدرت خود را توسط شخصی به نام خمینی (ره) نشان داد و شرق و غرب را به لرزه درآورد و همه مستضعفان را امیداوار کرد و طومار همه راه‌های دروغین را به لرزه درآورد و این خواست خدا بود که حجت خود را به همگان نشان دهد.
سردار مهدوی‌نژاد بیان داشت: امروز سپاه به عنوان رکن رکین انقلاب و یکی از ارکان انقلاب توانسته در این مسیر گام‌های بلند و اثرگذار بردارد و علت هجمه‌های انبوه دشمنان علیه سپاه به خاطر زنده بودن و قدرت پیش‌برندگی این سازمان انقلابی است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این مجموعه شکرگزار باشیم و تابع رهبری این تلالو خورشید ولایت باشیم.
به گفته وی؛ امروز وظیفه تک تک ماست تا از این مجموعه پاسداری کنیم تا سپاه بتواند رسالت و موقعیتی را که امام و شهدا برای ما گذاردند حفظ کند.
سردار مهدوی‌نژاد در ادامه به فرازهای از سخنان مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی اشاره و بیان کرد: ایستادگی و وحدت همه مسوولان و مردم می‌توانند ما را در مسیر به پیروزی‌های بیشتر برساند.

به گزارش کبنا، در این مراسم طی حکمی از سوی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری از سردار الله مراد الوند نسب تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان به عنوان فرمانده جدید تیپ 48 فتح منصوب شد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1