تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۰۳۲۲۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد:

تسریع روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد / سرمایه‌گذار نباید در بروکراسی‌های اداری گیر بیفتد / استاندار «جلودار» هستند

۰
کبنا ؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد تسریع داده می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری به ریاست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور صمیمی‌دوست مدیرکل جذب و سرمایه‌گذاری استانداری استان و طاهر شریف‌پور معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و جمعی از مسوولان استان و نمایندگان دستگاه‌های دولتی در مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به حادثه تروریستی اهواز اشاره و اظهار کرد: دشمنان ما با این ترقه بازی ها به هیچ جایی نمی‌رسد و ما ملت ایران همچون گذشته بر سر آرمان و ارزش‌های خودمان محکم ایستاده ایم.
آرام در ادامه بیان کرد: سرمایه گذاری حلقه گمشده توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلودار جریان سرمایه‌گذاری در استان است و ایشان همواره بر تسهیل امور سرمایه‌گذاری و روند صدور مجوزها تاکید دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان تام الاختیار خود را به جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری بفرستند در غیر این صورت از ورود نمایندگان ادارات جلوگیری خواهد شد.
آرام بیان کرد: اگر می خواهیم در این استان رونق اقتصادی ایجاد شود، باید روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها لازم در بخش واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیل و تسریع گردد.
وی پنجره واحد را حلقه اتصال سرمایه گذاران و دستگاه های متولید صدور مجوز عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در صورت امکان و وجود شرایط لازم مجوزها در همین پنجره واحد و در کمترین زمان صادر شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: یکی از برنامه های مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و طرح های پیشنهادی است و به زودی این مورد عملیاتی خواهد شد.
آرام در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: روند صدور مجوز سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر قانون و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد و البته قانون‌ها باید انعطاف داشته باشند تا خدای نکرده فرد سرمایه‌گذار در بروکراسی‌های اداری گیر نیفتد.
 بنا بر این گزارش، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان به طور کامل تجهیز شده است و آمادگی هر گونه همکاری را با سرمایه‌گذاران دارد.
همچنین در این جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از فرستادن نماینده تام الاختیار خودداری می‌کردند که این مسئله نیز مشکلات را دوچندان خواهد کرد و بدون شک باید با این رویه و کم‌توجهی مسوولان به سرمایه‌گذاری مقابله شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1