تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۳۱۷۶
گزارشی از تودیع و معارفه بخشداران دیشموک:

پرواز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفره منفعت‌طلبان را جمع کرد و آن‌ها هیاهو راه‌ انداخته‌اند (+تصاویر)

۲
کبنا ؛ آئین تکریم و معارفه بخشدار دیشموک با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار کهگیلویه و مسئولین بخشهای دیشموک و چاروسا برگزار شد.
 امام جمعه دیشموک در این آئین ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین استانی و شهرستانی از مردم تشکر کرد و ایام سوگواری سالار شهیدان را تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین راوند حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و شهادت عزیزان هموطن را تسلیت گفت.
وی ضمن تبریک ماه مهر و مهربانی و تعلیم و تربیت به هفته دفاع مقدس اشاره و گرامیداشت این هفته را از برنامه‌های اساسی دانست.
وی با اشاره به محرومیت دیشموک و انتقاد از سیاست زدگی، گفت: مسوولان به جای ورود به مسائل سیاسی و غرق در سیاست زدگی به منافع عمومی توجه کنند و در فکر رفع محرومیت منطقه باشند.
سید علی پرواز مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم ماه مهر را ماه پر خیر و برکت برای دانش دوستان دانست.
وی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی اهواز این حادثه را از عادت دیرینه دشمنان دانست و گفت این حادثه‌ها ذات و ماهیت ناپاک و خشونت طلب دشمنان را به انسانهای آزادیخواه و مومن نشان می‌دهد.
پرواز ادامه داد: دشمنان بدانند این حوادث ذره خللی را در عظم و اداره مملکت به وجود نمی‌آورد و با وقوع چنین حوادثی قطار عزتِ ملت بر مدار حکمت در حال حرکت است.
وی روشن شدن مشعل گاز را مقدمه طلوع آفتاب توسعه در دیشموک دانست.
پرواز افزود: نگاه استاندار توسعه محورانه می‌باشد و با توسعه مبتنی بر فهم علمی که دارند مشکلات را رصد می‌کنند وبه تمام نقاط استان نگاهی یکپارچه دارد.
مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد سالم سازی روند امور در استان، توزیع عادلانه فرصتها صرف نظر از قومیت گرایی، مبارزه با برخی از ویژه کاری‌ها را از تصمیمات ویژه استاندار دانست و گفت: از جیب مردم سفره‌ای پهن شده بود برای عده‌ای خاص که استاندار این سفره را جمع کرد که جمع شدن این سفره برای این عده منفعت طلب، هیاهوهایی علیه استاندار به دنبال داشت.
پرواز با اشاره به اینکه چرا جلسه‌ها به جای اینکه باید در دفتر خاص باشد در منزل آن برگزار تصمیم گیری می‌شود گفت: انتقاد حق شهروندی شماست.
وی افزود: مدتی چینش نیروها برای برخی به گونه‌ای بود که امتیازات خاصی برای آنها داشته و دچار توهمات شده بودند که هم اکنون شایسته سالاری و توانمندی و فاکتورهای قابل دفاع توسط استاندار صورت می‌گیرد.
مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن قرائت حکم صفا حبیبی گفت: شما مدیر دولت تدبیر و امید هستید و لاغیر و باید سیاستهای اعلامی دولت را با هماهنگی فرماندار کهگیلویه در این خطه از استان اعمال کنید.
جعفر نیکبخت فرماندار کهگیلویه در این آئین به مناسبت‌های تاریخی و به‌ ویژه محرم و واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان کهگیلویه در ایام محرم به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا حماسه خلق کردند.
جعفر نیکبخت در ادامه به ارزش و اهمیت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: با درایت امام راحل و همراهی مردم و نیروهای نظامی توطئه علیه کشور ما خنثی شد.
وی امنیت کشور را مرهون حماسه‌های بی نظیر خلق شده در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت مقاومت مردم به دنبال ندای رهبر، همیاری سپاه و بسیجیان با حماسه‌های خود مانع پیشروی دشمن شدند.
نیکبخت به شاخصه‌های یک مدیر اشاره کرد و گفت: همه خدمتگزاران مردم در هر جایگاهی خدمت می‌کنند باید در جهت پیشبرد اهداف آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند و این یکی از ویژگیهایی است که هر مدیری که در این کشور و جامعه خدمت می‌کند باید دارا باشد.
وی به برگزاری مراسم تجلیل از زحمات خدمتگزاران مردم اشاره کرد و افزود: ما در برگزاری مراسم تودیع و تکریم ابتدا از زحمات یک خدمتگزار قدردانی می‌کنیم که این امر از آموزه‌های دینی و اخلاقی ما است و سپس از خصوصیات اخلاقی، رفتاری و عملکرد آن مسئول می گوییم تا بدینوسیله فرهنگ صحیح خدمتگزاری را در جامعه تبلیغ کنیم و امیریان از مدیرانی بوده است که در جهت پیشبرد اهداف نظام و خدمت به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده است و نمی‌خواستیم امیریان را تغییر دهیم توجه به تصمیم وزارت کشور که فرهنگیان عزیز بایستی به آموزش و پرورش برگردند امیریان هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی به چالش‌های موجود اشاره کرد و گفت معارضات دشت آزادی برای گاز رسانی به دیشموک و چاروسا یکی از مشکلاتی بود که بحمدالله ظرف مدت دو ساعت ختم به خیر شد و چالش دیگر مشکل آب شرب دیشموک بود که بعد از سه سال با همدلی و همراهی سادات امامزاده میرسالار (ع) رفع شد.
نیکبخت ضمن نارضایتی از بداخلاقی بعضی مسئولین کهگیلویه، اظهار کرد: برخی از مدیران عملکرد‌ها را به نفع خودشان مصادره می‌کنند که این درست نیست. 
وی خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی از صفر تا صد در دولت تدبیر و امید انجام شد و هیچگاه مسئولین نخواستند از دولت تقدیر و تشکر کنند و همچنین پروژه آبرسانی دیشموک هم نیز از مصوبات دولت می‌باشد که مسئولان چشم پوشی می‌کنند.
نیکبخت افزود: هیچ وقت نگاه قومیتی ندارم و با توجه به اینکه قومیت گرایی آفت محرمیت برای استان شده از مسئولین هم خواهانم که این مرزبندیها را بشکنند و نگاه قومیتی نداشته باشند چون نگاه قومیتی نگاهی منفی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست دی ماهی
Iran, Islamic Republic of
خاستگاه شما کجا بود؟؟
فارغ از اینکه عملکرد استاندار خوب است یا خیر
کار شما کاملا غیر هوشمندانه است .به بخش عظیمی از دوستان همفکرت پشت کردی .در عجبم
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر پرواز شجاع و شفاف
همه از استاندار محترم تا ریشه کنی تبعض و وارد شدن قطار استان در ریل توسعه حمایت می کنیم
روشنگر
Iran, Islamic Republic of
۱=می گویندارسطوبه اسکندرتوصیه کردکه اگرمی خواهی به راحتی حکومت کنی مسئولیت هارابه آدمهای کوچک بسپار.
این هابرای بالادستان خودمداحان وستایشگران خوبی هستند.برای این تیپ آدمهاچپ وراست وخوب وبدمعنی ندارد.ازهردستی که به آنهابدهند،می گیرند.مداح کسانی هستندکه به آنهاچیزی وپستی می دهند.باآمدن این تیپ آدمها:
شودخوارهرکس که بودارجمند= فرومایه رابخت گرددبلند
جای آن است که خون موج زنددردل لعل
زین تغابن که خزف می شکندبازارش
۲=اگرآقای پروازازآقای احمدی دفاع وستایش کندجای شگفتی نیست،چون مثلی است که می گوید:
آدمهای . ازهمان جایی دفاع می کنندکه ازآنجا.واین پست که دراندازه. کرده که این چنین تعریف نابجاازآقای احمدی می کند.
گفته اندکه.... رافقط مادرش ازش تعریف می کند.
هرحکومتب زمانی آسیب می بیندکه کارهابه .سپرده شود.ببینیداین هاکه روزی خودرااصلاح طلب می خواندندچگونه برای یک.یک اصول گرامی شوند....زمستان می روداماروسیاهی به زغال می ماند.
امروزروزآزمایش است واصلاح طلبان اصلی وبدلی شناخته می شوند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام دوست عزيز قطعا شمااقاي پرواز رانشناختي که چنين قضاوت کردي.پرواز انسان فرهيخته اي است وانسان تملق گو نيست
Iran, Islamic Republic of
ببخشید
پرواز کیه؟
گچساران
Netherlands
پروژه گازرسانی از صفر تا صد در دولت تدبیر و امید انجام شد و هیچگاه نماینده محترم جناب عدل هاشمی پور نخواستن از دولت تقدیر و تشکر کنند و همچنین پروژه آبرسانی دیشموک هم نیز از مصوبات دولت می‌باشد که باز هم جناب سردار هاشمی پور نماینده محترم چشم پوشی میکنند.
واقعیت متن بالاست که من اصلاحش نمودم. ولی جناب . را ندارد. جناب فرماندار جنابعالی که نماینده و نفر اول دولت تدبیر و امید در کهگیلویه هستی.اُآشکارا عنوان کنی که خدمات و کارهای بزرگ دولت را نماینده به نام خود مصادره می نماید پس از چه کسی توقع داری از خدمات دولت دفاع نماید و کارهای انجام گرفته توسط دولت را تبلیغ کند؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
.ی برای یک پست بس است دوران اسب دوانی وغوغاسالاری شماهم تمام خواهدشد کارها وطرحهای خودواستانداررابگو گاز قلعه رئیسی ودیشموک واب رسانی دردوره اقای دکترخادمی 80 درصد کارشده بودعملگرشماواستاندارمحترم دراین استان باعث شده که احمدی نژادبیادقدرت نمایی ومحبوبیت خودرابه رخ بکشددولت تدبیروامیدی که تومدیرکل سیاسیش هستی که وظی.ی وبرای چه.ی نگاهی بینداز که کسی حاضرنیست دفاع کند انهایی راکه بقول خودت بساتشان راجمع کردی نیروهای فکری وستادی اقای روحانی بودند شمااولا ثابت کن جزکدام منطقه ی جغرافیایی هستی چه نقشی درکهگیلویه داشتی امااین دوستان عمرشان رادراین مسیرصرف کردند پایگاه اجتماعیشان راببین شماکه نه هزینه ای گردی وروی. اماده ای نشستی دراخر شماکه درکهگیلویه تلاشتان.انتخابات هست برای اقای کامرانی کدوم پایگاه اجتماعیش برای دولت تدبیرامید دیدی درزادگاهش درانتخابات ریاست جمهوری اقای رئیسی چقدررای داشته روحانی درکجا دعوت ازاقای احمدی نژاد راهم مشاهده کردی این عامل نارضایتی ازعملکردتیم دولت است جوابگوباشید فعلا تریبون به دست هستی وبه ریش ریشسفیدان سیاس. مردم خودبهترین قضاوتهارامیکنند اگرراست میکویید یک نظرسنجی درخصوص تیم فعلی وقبلی انجام دهید
Iran, Islamic Republic of
پرواز ماشاالله . حضور داره
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
آفرین به جناب پرواز انصافا استاندار تا الان خوب عمل کرده و چون باج به منفعت طلبان نداده اینطور ناراحت هستند
بقولی به..ا بگویید آن محفل خانگی هم بهاری بود بگذشت در هر 100 سال یکبار تکرار میشه زیاده روی نکنید به این درب آن درب نزنید دیگه.
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
آخ سی . خوش گپو کرده بی بابا دیگه تمومه آن بساط قبلی احمدی نه خادمی
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
ای ول استاندار عزیز اگه کاری ماندگار کردی همینکه دست منفعت طلبان خانگی قطع کردی عالیه
ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای پرواز این دوران هم میگذرد به جای زیر سئوال بردن دیگران باید کار کرد مردم جون به لب شدن اینقدر گفتید دولت احمدی نژاد این طور و انطور تا الان دلار پانزده هزار تومان شد جواب اینده شما چیست
ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای پرواز این دوران هم میگذرد به جای زیر سئوال بردن دیگران باید کار کرد مردم جون به لب شدن اینقدر گفتید دولت احمدی نژاد این طور و انطور تا الان دلار پانزده هزار تومان شد جواب اینده شما چیست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حیف اصلاح طلبان که .... خدا بکش ده
اهواز نام دیگر ایران
Iran, Islamic Republic of
پرواز وقتی پا در این عرصه گذشت یقینا به این غوغاسالاری ها و تخریب ها و ناملایمتی ها و نامهربانی ها فکر کرده بود
ب همین خاطر تا به امروز هرروز قویتر از دیروز عمل میکند
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1