تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۰۳۱۷۳
در دیدار مردمی مطرح شد

دیدار مردم گچساران با فرمانده انتظامی استان/ افتتاح مرکز پلیس فتا در دوگنبدان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛دیدار مردمی سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم در شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، این دیدار که  به صورت ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مردم این شهرستان در مسجد شهیدان گچساران برگزار  شد، شهروندان گچسارانی انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتربرقرار کردن امنیت  با فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشتند.
 در حاشیه این مراسم سردار مهدی انصاری به عملکرد نیروی انتظامی در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: در  6 ماهه سال  96 بیش از 160 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
انصاری عنوان کرد: در این زمینه نیز 375  دستگاه خودروی حمل کالای  قاچاق  توقیف و قریب بر  یک هزار و 130 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بسیاری از این کالاها مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک، فرآورده‌های نفتی و غیره بوده است  که در سال گذشته از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
 انصاری در ادامه به کشفیات کالای قاچاق در سال جاری اشاره و عنوان کرد:  از ابتدای سال جاری تا کنون 200 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد که این آمار  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.
 وی به افتتاح مرکز پلیس فتا در گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز در ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی  شهرستان گچساران واقع در میدان نماز(سرباز) و برای رسیدگی به جرائم رایانه‌ای  و جرایمی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، افتتاح می شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به نامگذاری امسال  از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی  ابراز کرد:  در سال جاری مبارزه با کالای قاچاق  و قاچاقچیان  با جدیت  در دستور کار  نیروی انتظامی قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شعبانی
United Kingdom
این رسول اخرش استاندار میشه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1