تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۳۱۵۰
همزمان با 31 شهریور صورت گرفت

رژه نیروهای مسلح در دهدشت (+)تصاویر

۰
کبنا ؛(31 شهریور ماه 97) سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و همه ساله با برگزاری ویژه برنامه‌هایی این مناسبت را پاس می‌دارند.
در آیین برگزاری رژه حماسی،یگان‌های نمونه از دهدشت،سوق،دیشموک و چاروسا،اعضای شورای تأمین،شورای اداری،شورا و مدیریت شهری و اقشار مردم حضور داشتند.
محسن عدالتمند فرمانده دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه استراتژی‌های قران مانع از وقوع جنگ و نبرد است اظهار داشت: جنگ باید حتما در مقابل یک متجاوز باشد و اسلام به ما اجازه نداده است که تجاوز ابتدایی داشته باشیم.
وی در بیان چرایی نامگذاری هفته دفاع مقدس گفت: ما جنگ طلب نیستیم دفاع را گرامی می‌داریم نه جنگ را.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در هفته نخست جنگ، ما پیروز میدان شدیم یادآور شد: در حالی که دشمنان در بیرون از منطقه جنگ را بر ما تحمیل کردند و قصدشان بر این بود ظرف مدت یک هفته جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما ما دشمن را زمینگیر کردیم و نگذاشتیم به اهدافش برسد.
عدالتمند تصریح کرد: طراحان جنگ فراتر از صدام و اعراب بودند و می‌خواستند برای جبران اسقاط رژیم منحوس پهلوی نظام اسلامی ما را نابود کنند.
وی،افزود: امواج توفنده انقلاب اسلامی ستون‌ کاخ‌های ظالمانه را همچنان هدف قرار داده و با الهام از محرم و قیام عاشورای حسینی به اهداف خود پایبند خواهد ماند.
عدالتمند تأکید کرد: امواج انقلاب اسلامی ایران مرز نمی‌شناسد همه را در نوردیده و عبور کرده است.
وی، از قدرت ایمان و اقتدار بسیجیان به پشتوانه‌های انقلاب نام برد و گفت: دشمن با دیدن این پشتوانه‌ها چون اراده، ایمان،رشادت و مجاهدت ملت را شکست‌ناپذیر دیدند صحنه جنگ را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1