تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب : ۴۰۳۱۴۸
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس:

رژه نیروهای مسلح در شهرستان گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیج مردمی با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد،اعضای شورای تأمین شهرستان گچساران،فرماندهان هشت سال دفاع مقدس،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،بسیجیان و مردم شهید پرور در شهرستان گچساران برگزار شد.
 در این مراسم که عصر روز شنبه 31 شهریورماه 97 برگزار شد، یگان‌های نمونه سپاه ناحیه گچساران، نیروی انتظامی،گردان‌های رزمی بیت المقدس، گردان های امنیتی،گردان های امام حسین(ع)، شکار تانک وبسیجیان حوزه های مقاومت امام علی(ع) ،امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع)نفت،حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع)،حوزه مقاومت امام حسن عسکری(ع) لیشتر،بسیج دانش‌آموزی امام سجاد(ع) وبسیج ورزشکاران ناحیه گچساران در این مراسم با انجام رژه اقتدار و صلابت خود را در معرض دید همگان قرار دادند.
رژه موتورسواران بسیجی و یگان‌های مهندسی سپاه کهگیلویه و بویراحمد،گردان‌های تخصصی ادوات وضدزره تیپ ۴۸فتح، نیروی انتظامی، ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، راه و شهرسازی ، شبکه بهداشت و درمان و هلال احمرگچساران از دیگر جلوه‌های غرورآفرین رژه نیروهای مسلح در گچساران بود.
یگان های نمونه پیاده و موتوری شرکت کننده در مراسم رژه در گچساران با انجام رژه و عبور از مقابل جایگاه بار دیگر با آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی، شهدای گلگون کفن و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در  این آیین اظهار کرد: سلام و درود بر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدافعان حرم و شهدایی که امروز خون آنها به زمین ریخته شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد  با عرض تسلیت شهادت ابا عبدالله حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش در کربلا گفت: درود سلام بر تمامی بسیجیان که اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
 وی با گرامی داشت  یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان  هشت سال دفاع مقدس که با جان نثاری و فداکاری در دفاع از اسلام که سالیان سال  با صبر و استقامت خود  تا حماسه آنها را  امروز  به یک بار دیگر مرور کنیم، ابراز کرد: آن چه که ما در باور داریم هشت سال دفاع مقدس ما همان گونه که تاریخ گذشته اسلام بیان می‌کند تاریخ نیست بلکه یک جریان است که از ازل تا ابد این جریان ادامه خواهد داشت.
 بوعلی ادامه داد: جریانی که رشد و تعالی به انسان می‌بخشد و این پیام اسلام است که امروز اگر دفاع خود را به عنوان دفاع اسلامی نامگذاری کرده‌ایم این همان واقعه‌ای است که در طول تاریخ ادامه خواهد داشت.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمداذعان کرد: امروز قیام عاشورا با گذشت حدود 1400 سال هنوز دارای رهروان و پیروان بسیاری در این راه نورانی است.
 وی با بیان اینکه دفاع مقدس همان راه ابا عبدالله حسین (ع) است، عنوان کرد: امروز اگر نام خود پاسدار می‌نمایم پاسداری یک فرهنگ است، فرهنگی که  در پاسداشت قیام و ارزش‌های اسلامی دارد.
 بوعلی اظهار کرد: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و با همین باور از دفاع از نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و ثابت کرده‌ایم که با اتکا به قرآن و راه پیامبران و ائمه معصومان می‌توانیم  ایستادگی کنیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این راه در عرصه نبرد به ما کمک خواهد کرد و ما سخت‌ترین شرایط را پشت سرگذاشته‌ایم و توانستیم با سربلندی از این میدان بیرون بیاییم و امروز این ادعا را داریم که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده‌ایم.
وی  با بیان اینکه هر دو ابرقدرت در مقابل نظام ایستادند تا ما را به برانداز کنند، عنوان کرد: در آن دوران که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده نه سازمانی، نه آموزشی و نه سلاحی در دست داشته‌ایم اما با اتکا به خداوند، قرآن، پیامبران و رهنمود‌های امام راحل بر این نبرد به پیروزی رسیدیم.
 بوعلی افزود: امروزه دهها نه بلکه صدها سلاح را با فکر خودمان ساخته‌ایم و با اتکا به قدرت الهی و توسل بر انبیا به آنها دست پیدا کرده‌ایم که این  همان قدرتی است که استکبار را به شدت عصبانی کرده است.
 وی اذعان کرد: امروز ما دست دشمن را رو کرده‌ایم و به حربه دشمن آگاهی کامل داریم و اگر روزی سربازان ما دستشان از سلاح خالی شود آن روز دشمن از  هر فرصتی استفاده کرده و به کشور دست درازی خواهد کرد.
 بوعلی با بیان اینکه مردم ایران مردمی نوع دوست هستند، گفت: هر کجا که ایرانی وجود دارد تعرض به ناموس وجود ندارد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ما می‌دانیم این ملت با این تاریخ و پیشینه به دنبال ما است و ما نیز به این ملت افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: قطعا مردم به جوانان هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنند که در این جنگ نابرابرانه جان خود را نثار کرده‌اند.
 وی  افزود: امروز دشمن از آسایش و امنیت امروز جامعه عصبانی است و ما هر جا که خطر را احساس کنیم آنجا حضور و دفاع خواهیم کرد.
 بوعلی ادامه داد: می‌دانیم که در عرصه اقتصاد در تنگنا هستیم این حربه دشمن است که مردم را به نظام و اسلام بدبین کند و ما باید واقع بینانه رفتار کنیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور فرزندان شما رژه می‌روند تا نشان از قدرت، اقتدار که بر اساس محبت الهی و انبیا است را به نمایش بگذارند و نشان دهند که ما در عرصه آماده  و ثابت قدم هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر غیورمردان تیپ سرافراز 48 فتح
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1