تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۱۴۲
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد

جشن شکوفه‌ها در شهر یاسوج (+تصاویر)

۱
کبنا ؛صبح امروز (31 شهریورماه 97) همزمان با سراسرکشور جشن  غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان اول ابتدایی با حضور  مدیرکل آموزش و پرورش در شهر یاسوج برگزار شد.
آغاز سال تحصیلی جدید با حضور 153 هزار و 670 دانش‌آموز در کهگیلویه و بویراحمد/بیش از 14 هزار کلاس اولی به مدرسه رفتند
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا در اولین روز از سال تحصیلی 153هزار و 670 دانش‌آموز سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.
زارع‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور بیش از 14 هزار کلاس اولی در کلاس درس گفت: امروز و همزمان با سراسر کشور کلاس اولی‌ها در کلاس درس حاضر شدند که تعداد نوآموزان در این مقطع بیش از 14 هزار نفر است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فردا در اولین روز از سال تحصیلی جدید 153 هزار و 670 دانش‌آموز در 3 هزار و 15 آموزشگاه و 8 هزار و 602 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.
وی با اشاره به وجود 14هزار و 296 پرسنل آموزش اداری و دانشجو در آموزش و پرورش استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفته و در سال تحصیلی جدید در هیچ از مناطق استان مشکل کمبود نیروی انسانی را نخواهیم داشت، بهترین وضعیت نیروی انسانی را در کشور داریم.
این مسؤول عنوان کرد: در سال تحصیلی 97-98 حدود 7 درصد در مقطع پیش دبستانی، 50 درصد دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، 20 درصد متوسطه اول و 20 درصد متوسطه دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.
زارع‌پور بیان کرد: 75 درصد دانش‌آموزان در مدارس شهری و 25 درصد در مدارس روستایی مشغول به تحصیل می‌شوند، در سال تحصیلی جدید 165 کلاس درس توسط اداره کل نوسازی مدارس، تعمیر و تجهیز شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1