تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۰۳۱۳۸
ذوالنوری:

حمله تروریستی اهواز تاکنون ۲۹ شهید و ۵۷  زخمی برجا گذاشته است

۰
کبنا ؛عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد حمله تروریستی اهواز ۲۹ شهید و ۵۷ زخمی برجا گذاشته است.
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.
وی اضافه کرد: گروهک تروریستی الاحوازیه که در کنار صدام معدوم و بعثی‌ها می جنگید و در جنگ تحمیلی از حمایت‌های رژیم صدامی برخوردار بود امروز جان کودکان و مردم کشورمان را می‌گیرد.
ذالنوری با بیان اینکه نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه ازجمله عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خون پاک و بیگناه مردم را خواهند گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اعلام اینکه حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.
همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک تیم تروریستی به مردم و حاضران در مراسم رژه حمله مسلحانه کرد. پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1