کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رژه نیروهای مسلح در یاسوج / آیت‌الله ملک‌حسینی خواستار برکناری مسوولان ناتوان شد (+تصاویر)

31 شهريور 1397 ساعت 14:06

 به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغازین روز آن امروز رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در محل بلوار عدل یاسوج و  با حضور پرشور مردمی برگزار شد.


همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار عدل شهر یاسوج برگزار شد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار بویراحمد، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان اجرایی حضور داشتند.
یگان‌های پیاده و موتوری سپاه و بسیج و نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه تجهیزات و ادوات جنگی از مقابل جایگاه رژه رفتند و مسئولان نیز از این رژه باشکوه سان دیدند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از  از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیر کرد و گفت: امروز رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می شود و یک پیام دارد و آن این است که سربازان نظام و ولایت و جمهوری اسلامی براین اعتقادند که با باور می جنگند و این باور پیروز است.
سردار یدالله بوعلی افزود: رزمندگان اسلام با باوری که عشق و محبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به همراه دارد در دفاع از حریم ال الله و میدان رزم حاضر می شوند.
وی بیان کرد: پیام نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف این است که در رکاب نائب برحق امام زمان از نظام و انقلاب و ارزشهای اسلامی دفاع خواهند کرد.

آیت‌الله ملک حسینی خواستار کنار گذاشتن مسئولان ناکارآمد شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن ضعفی را احساس کرده که تصمیم به حمله اقتصادی گرفته و باید از خود سوال کنیم چرا ضعف در برابر دشمن نشان داده‌ایم و باید بی تدبیری و بی تدبیر را کنار گذاشت.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در آئین باشکوه رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مکتب سید الشهدا بر پایه توحید و عبودیت، حریت و آزادگی، روح مقاومت و صبوری در برابر سختی‌ها و روح ایثار و شهادت طلبی برای رسیدن به قله‌های تعالی بوده است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رمز بقاء عاشورا اتکا به قدرت الهی و اخلاص تمام عیار در این مسیر بوده است، عنوان کرد: مکتب و مسیر عاشورا حق بود و هرگز هدف مسیر را توجیه نمی‌کرد.
ملک حسینی ابراز کرد: 8 سال دفاع مقدس تبلور فضائل عاشورایی و کربلایی بوده زیرا رزمندگان ایران اسلامی اتکا به قدرت الهی داشته و دفاع را به مثابه جهاد در راه خدا می‌دانستند و از ارزش‌ها دینی و انقلابی حفاظت کرده و از دین، ملت و خاک کشور دفاع کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش‌های دینی و انقلابی برای همیشه ماندگار است، ادامه داد: امروز ملت ایران و مسئولان نیازمند بازنگاه به دفاع مقدس هستند تا بدانند که چگونه پیروزمندانه از جنگ 8 ساله و نابرابر خارج شده و مرز خود را حفظ کند.
ملک حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران با حفظ وحدت و اتکا به قدرت الهی و روح مقاومت و ایثار به پیروزی رسید، بیان کرد: اتکا به دولت‌های عربی و اسلحه‌های غرب و شرق، تصور اشتباه نسبت به ایران و ایرانی و نشناختن هدف از مهمترین دلایل شکست عراق در جنگ 8 ساله بوده است.
وی با تاکید بر اینکه رهبری فرزانه و اندیشمند و جامعه‌ای فرهیخته داریم، تصریح کرد: اگر روح ایثار و شهادت با وحدت همراه باشد در برابر تمام سختی‌ها عبور می‌کنیم و امروز در مصاف اقتصادی دشمن که می‌خواهد پایه‌های اقتصاد کشور را بشکند باید با تدبیر و اندیشه سد محکمی در برابر این هجوم بسازیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن ضعفی را احساس کرده که تصمیم به حمله اقتصادی گرفته و باید از خود سوال کنیم چرا ضعف در برابر دشمن نشان داده‌ایم و باید بی تدبیری و بی تدبیر را کنار گذاشت زیرا دوباره آزموده را آزمون خطا است.
ملک حسینی افزود: برای عبور از مشکلات یا باید به آرمان‌ها تکیه کرد یا ببینیم چه باید کرد تا از مخمصه‌های اقتصادی عبور کنیم و باید بدانیم جامعه‌ای که بر پایه حکمت، تدبیر، عزت و مقاومت شکل بگیرد خدا مدد می‌کند.
وی تاکید کرد: امیدوارم با تدبیر مسئولان فقر، گرانی و مشکلات و با صلابت آنان فسادها و تبعیض‌ها رفع شود و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن به طعمه‌ و مکر و حیله‌اش برسد.


مردم با همان روحیه دفاع مقدس در صحنه حضور دارند/احتکار کالا در مرام پیروان حسین(ع) نیست

در این آیین علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری آن‌ها اظهار کرد: ملت در دفاع مقدس از همه چیز خود و بالاتر از همه از جان خود مایه گذاشت.
مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این 8 سال فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند که حاصل آن 1800 شهید و ده ها هزار جانباز بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز و بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس همه آحاد ملت هنوز در صحنه حضور دارند و برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مجاهدت می‌کنند.
وی با بیان این که ملت ایران در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند خاطرنشان کرد: امروز هم تحریم‌های هوشمند نمی‌تواند ملت را تسلیم کند و اگر روزگاری در جنگ نظامی در مقابل استکبار و دشمنان پیروز شدند در جنگ اقتصادی نیر پیروز میدان خواهند شد.
احمدی از عبور ملت ایران از گردنه‌های سخت سخن به میان آورد که خواب و خیال دشمن برای تسلیم شدن در جنگ اقتصادی را بر هم خواهند زد و دشمن با این حربه نمی‌تواند جلوی رشد و حرکت رو به جلوی ملت ایران را بگیرد.
استاندار به برخی اخلالات در بحبوحه جنگ اقتصادی دشمن از جمله احتکار کالا و گرانفروشی‌ها هم اشاره‌ای کرد و گفت: کسانی که کالا را در انبار احتکار می‌کنند به مکتب حسینی اعتقادی ندارند و حسینی کسی است که به فکر هموطن و هم نوع خود باشد.
وی سودجویان را هم در مقابل مردم در این جنگ اقتصادی دانست و گفت: دولت همه تلاش و تدبیر خود را برای عبور از مشکلات به کار خواهد گرفت و اگر در جنگ نظامی تسلیم نشدیم در جنگ اقتصادی نیز در برابر دشمن می‌ایستیم و تسلیم نخواهیم شد.
 


کد مطلب: 403137

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403137/2/رژه-نیروهای-مسلح-یاسوج-آیت-الله-ملک-حسینی-خواستار-برکناری-مسوولان-ناتوان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1