کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصادف عجیب و غریب عضو شورای شهر دوگنبدان با خودروی بیت المال / چه کسی باید پاسخگو باشد

30 شهريور 1397 ساعت 23:17

این تصادف در 10 کیلومتری مرکز شهر و در یک روز تعطیل بدون آنکه موضوعیت حقوقی داشته باشد، رخ داد. آن هم توسط ماشین اداری شهرداری دوگنبدان. از آن جایی که این عضو شورای شهر دوگنبدان عضو شورای اسلامی شهرستان نیست بنابراین حق قانونی استفاده از این خودرو در بیرون از شهر را ندارد که اگر هم داشت، او باید توضیح دهد که در یک روز تعطیل با این خودروی بیت المال به کجا چنین شتابان می‌رفت.


پنجشنبه شب (29 شهریورماه 97) خودروی شهرداری شهر دوگنبدان که در اختیار شورای این شهر بوده به طور عجیبی تصادف می‌کند و گفته می‌شود که یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان در خارج از شهر با این ماشین شهرداری تصادف کرده است.
بنا بر این گزارش، خبر تصادف این عضو شورای شهر دوگنبدان با استفاده از ماشین شهرداری بیرون از شهر دوگنبدان به یک مرتبه در فضاهای مجازی و در سطح جامعه مخابره شد.
این تصادف در 10 کیلومتری مرکز شهر و در یک روز تعطیل بدون آنکه موضوعیت حقوقی داشته باشد، رخ داد. آن هم توسط ماشین اداری شهرداری دوگنبدان. از آن جایی که این عضو شورای شهر دوگنبدان عضو شورای اسلامی شهرستان نیست بنابراین حق قانونی استفاده از این خودرو در بیرون از شهر را ندارد که اگر هم داشت، او باید توضیح دهد که در یک روز تعطیل با این خودروی بیت المال به کجا چنین شتابان می‌رفت. از کج اقبالی این عضو شورای شهر، تصادف در خارج از حوزه استحفاظی اعضای شورای شهر رخ داده و این مسئله آن جا به سمت ابهام بیشتر می‌رود که خودروی تحت فرمان این فرد در یک روز تعطیل بدون آنکه برگه مأموریتی را با خود حمل کند از شهر خارج شده است که این خود مصداق استفاده شخصی از بیت المال است.
در مورد همین خودرو نیز قبلاً بارها مشاهده شده است که این عضو شورای شهر خود پشت فرمان خودرو نبوده و نزدیکان وی بدون آنکه اجازه‌ای از سوی شهرداری داشته باشند از آن استفاده کرده‌اند.
اما در مورد تصادف، شاید به نظر برسد این یک تصادف ساده و عضو شورا هم آسیبی ندیده است اما آنچه که از عکس‌های منتشر شده در لحظه اول تصادف استخراج می‌شود این است که این فرد خود پشت فرمان نبوده و اصلاً در خودرو حضور نداشته است و این شک زمانی به یقین تبدیل که دو کد اورژانس برای حادثه «پیج» می‌شود. از طرفی مصدوم حادثه با تاخیر و با استفاده از وسیله شخصی به بیمارستان منتقل گردید و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بعد از تصادف وقتی خبر از سرنشین (سرنشینان) نیست همزمان کسی هم از حادثه سراب ننیز در بیمارستان تحت مراقبت قرار نگرفته و این خود ابهام بزرگی است که حادثه‌ای با این شدت که دو آمبولانس اورژانس برای آن ارسال، اما با تاخیر و با استفاده از ماشین شخصی مصدوم مذکور منتقل می‌شود.
بنا بر این گزارش، آنگونه که در یکی از عکس‌ها مشاهده می‌شود مقداری خون بر سر زمین در فاصله ۲۰ سانتی متری درِ نزدیکی چرخ عقب خودرو (سمت راننده) دیده می‌شود و از آن جایی که این عکس‌ها در فاصله تقریبی ۵ تا ۱۰ دقیقه از زمان وقوع تصادف ضبط شده است، مشخص می‌شود مصدوم کسی نیست که خبری شد و این لکه دقایقی بعد از بین می‌رود.
 
انتظار می‌رود که مسوولان مربوطه در باره این حادثه شفاف سازی کنند و به مردم پاسخ دهند که در آن موقع شب خودروی بیت المال چگونه تصادف کرده است.
 


کد مطلب: 403126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403126/2/تصادف-عجیب-غریب-عضو-شورای-شهر-دوگنبدان-خودروی-بیت-المال-کسی-باید-پاسخگو-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1