تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۱
روایتی از روز عاشورا در دوگنبدان:

شور و نوای حسینی در گچساران طنین‌انداز شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بار دیگر با برپایی عزاداری در روز عاشورا با آرمان‌های سید و سالار شهیدان بیعت کرده و تبعیت از سیره استکبار ستیزی و ذلت‌ناپذیری آن امام همام را با عزاداری به منصه ظهور رساندند.
دسته‌ها و گروه‌های عزاداری گچساران در صف‌های منظم و فشرده به زنجیرزنی، سینه زنی و نوحه خوانی پرداختند و در عزا و ماتم سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان اشک ماتم ریختند.
در این مراسم باشکوه هیئت‌های مذهبی و عزاداری با حرکت از هیئت خود و پیوستن به دیگر هیئت‌ها در محل گلزار شهدای گچساران، شوری حسینی و تصویری ناب از عشق و ارادت به سرور شهیدان امام حسین (ع) را رقم زدند.
پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، مسئولان واقشار مختلف مردم امروز در عاشورای گچساران ارادت خود را به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از سیره آنها به نمایش گذاشتند.
گفتنی است: حضور چهره‌های شاخص سیاسی و احزاب شهرستان گچساران درمراسم عاشورای حسینی امسال کاملاً مشهود بود و همچنین حضور  بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین  و چهره‌های شاخص سیاسی ترک زبانان قشقایی گچساران بر عکس هئیت بزرگ زنجیرزنی ابوالفضل  العباس (ع) قشقایی‌های گچساران که مثل  همیشه شور حال خاصی به مراسم عاشورای حسینی گچساران می‌دهد  کاملاً کمرنگ و مشهود بود (از بزرگان و چهره‌های شاخص قشقایی‌های گچساران، حاج علیرضا پناهپوری، حاج نوروزی، حاج علی محمد آقایی، مهندس یوسف باقری و حاج اردشیر کاویانی و استاد نعمت بهرامی، حاج داریوش فولادی، در هئیت زنجیر زنی قشقایی‌های گچساران حضور داشتند).
قابل ذکر می‌باشد: واحد آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مستقر در جایگاه از حضور و استفاده عکاسان و تصویر برداران (استفاده از خودرو آتش نشانی) جهت هرچه بهتر پوشش دادن مراسم بزرگ عاشورای حسینی جلوگیری به عمل آورده در حالیکه  واحد پرتلاش آتش نشانی شهرداری دوگنبدان همکاری خوب و قابل تحسینی با اصحاب رسانه و عکاسان و تصویر برداران گچساران به عمل آورد.
امیداوریم مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از این پس همانند شهردار دوگنبدان و مسئول آتش نشانی واحد شهرداری همیاری و همکاری خوب  را با خبرنگاران و عکاسان  شهرستان گچساران جهت هرچه بهتر به تصویر کشیدن مراسمات و اجتماعات عظیم و راهپیمایی‌ها داشته باشند و در این خصوص تذکرات لازم را به واحد مربوطه داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا محل تجمع عذاداران عاشورا در گلزار شهدای گچساران آسفالت نمی‌کنند .. گرد خاک مردم خیلی اذیت کرد امروز.
Iran, Islamic Republic of
مالک این زمین شخصی هستش
Iran, Islamic Republic of
عکسا به درد نمیخورن چون نمیشه زوم کرد برا ما که از گوشی استفاده میکنیم اینطوری بد شده قبلا بهتر بود هرکی پیشرفت میکنه شما پس رفت
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1