تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۰۳۰۹۹
فرماندار باشت خبر داد

بهره‌مندی باشت از خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد برکت

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان باشت گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته، شهرستان باشت از خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد برکت بهره مند خواهد شد.
سید مسعود حسینی با اشاره به خدمات بنیاد برکت در شهرستان باشت اظهار داشت: بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی در کشور کارهای خوبی در حوزه عمران، ساخت مساجد، مدارس، بهداشت و زیرساخت‌ها انجام داده است و در شهرستان باشت نیز اقدام به ساخت چندین مدرسه و مسجد و آبرسانی به صورت اشتراکی نموده است.
وی با بیان اینکه شهرستان باشت در بحث بهداشت و درمان دارای مشکلاتی است و ارائه خدمات بهداشتی یکی از زیرشاخه‌های بنیاد برکت است، ادامه داد: هزینه‌های سرسام آور در زمینه ناباروری، بیماری‌های صعب العلاج و غیره باعث شد تا با دعوت از آقای انصاری زیرشاخه بهداشت و درمان این بنیاد و تشکیل جلسه زمینه را برای استفاده از این خدمات در شهرستان فراهم کنیم.
حسینی افزود: با نشست‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با دهیاران و همچنین مرکز قرار به راین شد که شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز تحت پوشش حمایتی این خدمات قرار گیرند.
وی بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته تمام شهرستان باشت از خدمات بهداشتی بهره مند خواهند شد.
فرماندار شهرستان باشت در توضیح کمک بنیاد به زوج‌های نابارور در شهرستان ابراز داشت: تمام هزینه‌ها بر عهده بنیاد برکت است و فقط مراجعه کنندگان باید مدارک خود را آماده و تحویل این بنیاد دهند که پس از طرح در کمیسیون‌های داخلی این بنیاد و بررسی شرایط آنها، نوبت دهی انجام می‌شود.
حسینی ابراز امیدواری کرد تا روستائیان با مراجعه به دهیاری‌ها، نام نویسی کرده و مدارک خود را ارائه دهند.همچنین شهروندان نیز می‌توانند با مراجعه به بخشداری نام نویسی و مدارک خود را ارائه نمایند تا بتوانیم از طریق بیناد برکت جهت رفع مشکل آنها پیگیری نماییم.
وی با اشاره به خدمات دیگر بنیاد برکت در حوزه بهداشت و درمان از ارائه بیمه تکمیلی توسط این بنیاد خبر داد و افزود: در شرایط عادی هزینه بیمه تکمیلی بین 100 تا 150 هزار تومان در ماه است ولی بنیاد برکت این هزینه را کاهش داده و هر فرد می‌تواند سالانه با پرداخت 15 تا 50 هزار تومان از خدمات بیمه تکمیلی استفاده نماید.
فرماندار باشت بیان داشت: متقاضیان استفاده از بیمه تکمیلی می‌بایست دارای دفترچه روستایی و حتماً کارگر باشند.
حسینی ارائه خدمات بیمه آتش سوزی و زلزله را از دیگر خدمات بنیاد برکت برشمرد و گفت: میزان مبلغ بیمه برای موارد ذکر شده بین 15 تا 45 هزار تومان است و همشهریان می‌توانند با پرداخت مبلغی ناچیز از خدمات حمایتی بنیاد برکت در آتش سوزی‌ها و زلزله استفاده نمایند.
وی میزان حمایت بنیاد برکت در حوادث آتش سوزی و زلزله بسته به میزان مبلغ واریزی دانست و گفت: در صورت پرداخت 15 هزار تومان قریب به 15 تا 17 میلیون تومان، در صورت پرداخت 30 هزار تومان قریب به 30 تا 33 میلیون تومان و در صورت پرداخت 45 هزار تومان قریب به 50 میلیون تومان از طرف بنیاد پرداخت خواهد شد.
فرماندار بیمه مسئولیت دهیاری را از دیگر خدمات این بیناد اعلام کرد و توضیح داد: دهیاران می‌توانند روستای خود را بیمه کنند و در صورتی که خسارت جانی و مالی به کسی وارد شود می‌توانند از این بیمه استفاده نمایند.
حسینی بیان داشت: انتظار است با توجه به شرایط مناسب مردم از این بیمه‌ها استقبال نمایند.
وی همچنین از راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان گچساران در آینده نزدیک به همت بنیاد برکت خبر داد.
---------------------------------
خبرنگار فتح الله پوران پور 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1