تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۰۷۴
در نشست با هیئت‌های مذهبی شهر یاسوج

پای نهضت سبز زاگرس به پاکسازی مسیر عزاداری حسینی کشیده شد

۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد سرطان‌زا بودن ظروف پلاستیکی در مصرف نوشیدنی‌های داغ و غذای چرب شده را تائید شده دانست و اظهار کرد: از هم استانی‌ها درخواست داریم در توزیع نوشیدنی‌های گرم از لیوان‌های کاغذی که عاری از هرگونه ضرری است استفاده کنند.
محسن جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: می‌توان هزینه‌ای صرف شده جهت تهیه ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی را به خرید مایحتاج هرچند کوچک برای نیازمندان اختصاص داد تا بخشی از نیاز آنان رفع شود.
دبیر اجرایی تشکل نهضت زاگرس بابیان اینکه هیئت‌ها و تکایا درزمینهٔ آموزش و فرهنگ‌سازی نقش ویژه و مؤثری دارند، گفت: هرساله گروه‌های زیادی بعد از توزیع نذورات اقدام به پاک‌سازی سطح شهر می‌کردند که امسال و برای اولین بار پیشنهاد جلسه هم‌اندیشی با مسئولین هیئت‌ها از طرف نهضت سبز زاگرس داده شد.
امید سجادیان افزود: پیشنهاد موردنظر ازاین‌جهت بود تا علاوه بر فرهنگ‌سازی میان هیئت‌های استان آن‌ها به الگویی برای سایر شهرها و استان‌های کشور تبدیل شوند و علاوه بر این هیئت‌های موفق در این زمینه نیز معرفی شوند.
وی تصریح کرد: در این جلسه هم‌اندیشی که با حضور کارشناسان و اعضای تشکل نهضت سبز زاگرس برگزار شد، پیرامون مضرات استفاده از ظروف یک‌بارمصرف و پخش نذورات مردمی صحبت و تبادل‌نظر شد.
 سجادیان ادامه داد: کارشناسان و اعضای تشکل راهکارها و پیشنهادهایی درباره مدیریت استفاده از ظروف یک‌بارمصرف، استفاده از ظروف گیاهی و همچنین بازگشت به روش‌های قدیمی مصرف به هیئت‌ها ارائه دادند.
دبیر اجرایی تشکل نهضت سبز زاگرس ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی استان نیز در این جلسه علاوه بر توضیح درباره اقدامات قبلی خود درزمینهٔ استفاده از ظروف یک‌بارمصرف و نحوه توزیع نذورات، به تشریح برنامه‌های آتی خود درباره مدیریت بهتر این امر پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه
درود به نهضت سبز زاگرس
خوشحالم از حضور و فعالیت تون
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1