تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۰۳۰۶۸
در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم روز عاشورا مطرح شد

 جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم «روز عاشورا» در گچساران برگزار شد/ حضور و غیاب مدیران توسط فرماندار گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم روز عاشورا در شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عاشورا وتاسوعای حسینی را بهترین فرصت برای آشنا نمودن اهداف واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) در بین جوانان و نوجوانان دانست.
عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر تعامل و همکاری هیئات عزاداری و مذهبی شهرستان با همدیگر افزود: حضور یکپارچه و منسجم عزاداران حسینی در یک مکان وحدت، همدلی و اوج محبت مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت را می‌رساند و نمایش اقتدار و همبستگی ملی و دینی می‌باشد.
رحیمی  همکاری مسئولین شهرستان به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توجه به مسائل امنیتی، بهداشت و نظم دسته‌های عزاداری بسیار مهم است و در این ایام شاید دشمنان هم دنبال سوء استفاده باشند و بخواهند در شبکه‌های مجازی از احساسات مردمی بهره برداری کنند که باید مراقب این مسائل هم باشیم.
فرماندار گچساران با بیان اینکه باید از برخی رفتارهای نادرست که ارزش‌های والای حادثه عاشورا و عزاداری برای امام حسین (ع) را کمرنگ می‌کند، خودداری کرد، افزود: اگر عزاداری در فضای همدلی و تعامل و برای رضای خداوند متعال و امام حسین (ع) باشد، موفق می‌شویم.
رحیمی با بیان اینکه بعد از به پایان رسیدن مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی در محل گلزار شهداء و نماز ظهر عاشورا در مصلی امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.
گفتنی است: فرماندار گچساران از عدم حضور برخی از مدیران  در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی مراسم عزاداری روز عاشورا بشدت گلایه مند شد و درحین جلسه به حضور و غیاب مدیران پرداخت  و در ادامه با مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تماس گرفت و با توجه به حساسیت جلسه خواستار حضور هرچه سریعتر نماینده نفت در جلسه شد که بلافاصله نماینده نفت در جلسه حضور پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات
Iran, Islamic Republic of
هه
ای همه ادم‌جمع میشه
اخرشم
میگن دو تا بنر بزنیم
اول شهر و اخر شهر
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1