تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۲۶
با حضور مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفت: 

برگزاری جلسه تعیین تکلیف املاک تحت مالکیت بیناد مستضعفین در شهرستان باشت 

۰
کبنا ؛با حضور مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفت: 
برگزاری جلسه تعیین تکلیف املاک تحت مالکیت بیناد مستضعفین در شهرستان باشت 
جلسه تعیین تکلیف املاک دراختیار و تحت مالکیت بنیاد مستضعفین در شهرستان باشت با حضور مهندس بابلی مدیرکل بنیاد مستضعفین استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بنیاد مستضعفین در شهرستان باشت، فرماندار، رییس شورای شهر ، شهردار، معاونین برخی ادارات و نمایندگان فرمانداری شهرستان گچساران در محل فرمانداری شهرستان باشت برگزار شد. 
سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در توضیح برگزاری این جلسه، اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات از سوی معاونت عمرانی استانداری، متعاقب آن مصوب شد که جلساتی در خصوص تعیین تکلیف اداراتی که بینالد مستضعفین ادعای مالکیت زمین آنها را دارد با نمایندگان این بنیاد برگزار شود و در همین راستا این جلسه با حضور نمایندگان ادارات و مدیرکل محترم بیناد مستضعفین استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی از تصویب مراحل تعیین تکلیف املاک و دارایی های بنیاد مستضعفین در شهرستان باشت خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد که ابتدا ادارات کارشناسی را مشخص و ظرف یک هفته اقدام به تهیه نقشه UTM دار نمایند.
حسینی ادامه داد: معرفی کارشناس دادگستری از طریق ادارات و همچنین معرفی کارشناس از سوی بنیاد مستضعفین جهت تعیین حدود و قیمت و مشخص شدن تغییر کاربری املاک مذکور از دیگر مصوبات این جلسه بود که باید به ترتیب انجام شود.
وی ادارات درگیر در این موضوع را بهداشت و درمان، بخشداری مرکزی، بهزیستی، پست و شهرداری اعلام کرد و افزود: بعد از طی مراحل ابتدایی جمع بندی و قیمت گذاری املاک صورت می گیرد و پیگیری از طریق ادارات و استانداری جهت تسریع در عملیات تعیین تکلیف صورت می پذیرد. 
حسینی با بیان اینکه فرمانداری باشت نیز تلاش خود را جهت تخفیف قیمت انجام می دهد، بیان داشت: سیاست بنیاد مستضعفین کمک به مناطق محروم است و شهرستان باشت نیز از جمله مناطقی است که نیازمند مساعدت و همیاری خواهد بود و بیناد مستضعقین همانند گذشته همکاری لازم را دارد.
فرماندار شهرستان باشت ابراز امیدواری کرد بتوان با پیگیری ها تا پایان سال شاهد تعیین تکلیف این املاک بود و این ادارات از بلاتکلیفی خارج شوند.
در ابتدای این جلسه نیز نادر گرامی، رئیس شورای شهر باشت ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه در خصوص تعیین تکلیف باغ ورودی شهر باشت درخواستی ارائه داد و گفت: با توجه به جلو و نمای این باغ در ورودی شهر باشت شهرداری درخواست دارد سرپرستی این باغ را به صورت امانی، استیجاری یا تملک در اختیار این نهاد خدمات رسان قرار دهند تا با ایجاد محیطی دلنشین خدمات مطلوبی را به شهروندان و مسافران عزیز ارائه نماید. 
خبرنگار فتح الله پوران پور 


 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

باغ خان
Iran, Islamic Republic of
باغ خان صاحب دارد هیچ شورا و شهرداری نمیتونه در مورد ان درخواستی داشته باشد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1