کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی شایعاتی مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد:

«علوی» تکذیب کرد / هیچ چیزی کسی به من نگفته است / بررسی پروژه‌های گچساران با حضور تاجگردون / واکنش علوی به حکم «افشاریان» و انتخابات هیئت فوتبال

24 شهريور 1397 ساعت 20:49

سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به شهرستان گچساران سفر کرد و در کنار غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و فرماندار گچساران به بررسی پروژه‌های این شهرستان پرداختند.


در فضای مجازی خبری منتشر شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهد کرد و فردی به نام اسماعیل حسینی رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان گچساران جایگزین علوی می‌شود.
سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا و در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا قرار است که مدیرکل ورزش و جوانان تغییر کند و شما این جایگاه را به کس دیگری بدهید، اظهار کرد: هیچ چیزی در این خصوص به بنده گفته نشده و نامه‌ای در این رابطه هم به دست بنده نرسیده است.
علوی بیان کرد: بنده سرباز این نظام هستم و تا آخر هم سرباز نظام می‌مانم و هر وقت که نظام و دولت محترم و استاندار محترم تصمیم بگیرند، بنده نباشیم، انشاءالله توفیقی بود در جای دیگری خدمت خواهم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به سووال خبرنگاری در خصوص هیئت فوتبال و حکم خداداد افشاریان، اظهار کرد: هیچ اطلاعی از تمدید حکم شش ماهه خداد افشاریان برای سرپرستی هیات فوتبال این استان ندارد و تاکنون هیچ نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال و یا هیات فوتبال این استان دریافت نکرده است.
علوی اظهار داشت:‌ به دنبال این هستیم که انتخابات مجمع هیات فوتبال را برگزار کنیم و تاکنون نامه‌ای مبنی بر تمدید حکم آقای افشاریان به اداره کل ورزش و جوانان استان نرسیده و باید پیگیری کنیم که این نامه چرا تاکنون به دست ما نرسیده و من از تمدید شدن حکم آقای افشاریان اطلاعی ندارم.
وی گفت: فدراسیون فوتبال باید به اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تمدید حکم آقای افشاریان را اعلام کند و اگر فدراسیون فوتبال نامه‌ای در این ارتباط به هیات فوتبال استان هم داده باید هیات فوتبال آن را به ما تحویل می‌داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌کهگیلویه وبویراحمد با تشریح‌چگونگی برگزاری انتخابات در هیات‌های ورزشی، ادامه داد:‌ رئیس مجمع انتخابات خود فدراسیون‌ها هستند و ما موارد را جمع‌بندی و تائید و ردصلاحیت نامزدها با فدراسیون‌ها بوده و اگر جایی به مشکلی بربخوریم مرجع حل اختلاف با حکمیت وزارت ورزش و جوانان است.
علوی افزود:‌ هنوز به آن جا نرسیده‌ایم که وزارت ورزش و جوانان بین ما حکمیت کند.
وی تاکید کرد که زمان انتخابات هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست.
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تا پایان آذرماه تحویل هیات ها می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هم ادامه داد:‌ دهم شهریورماه جاری پیمانکار ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج زیر نظر شرکت توسعه وزارت ورزش کار را در این ورزشگاه شروع کرده و تمامی نقایص کاری پیمانکار رفع عیب خواهد شد.
علوی گفت:‌ انشعابات وصل و تاسیسات راه اندازی شده و اکنون درحال کار است.
وی افزود:‌ تلاش‌می‌کنیم تا پایان‌مهرماه جاری کار رفع نواقص ورزشگاه به اتمام رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد نحوه واگذاری این ورزشگاه به هیات های ورزشی استان را منوط به داشتن شرایط واگذاری عنوان و خاطرنشان کرد:‌ واگذاری ورزشگاه به هیات فوتبال بستگی به شرایط لازم جهت نگهداری آن را دارد.
علوی گفت: ما معتقدیم واگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج باید به سمت و سوی هیات‌های تخصصی برود و الان هیات دوومیدانی هم می‌گوید پیست داریم و از سویی هیات فوتبال هم می‌گوید ما در این ورزشگاه چمن داریم.
وی تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال بهینه سازی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج است.
 
 به گزارش کبنا، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به شهرستان گچساران سفر کرد و در کنار غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و فرماندار گچساران به بررسی پروژه‌های این شهرستان پرداختند.


کد مطلب: 403007

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403007/2/علوی-تکذیب-هیچ-چیزی-کسی-نگفته-بررسی-پروژه-های-گچساران-حضور-تاجگردون-واکنش-حکم-افشاریان-انتخابات-هیئت-فوتبال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1