تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۰۰۷
در پی شایعاتی مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد:

«علوی» تکذیب کرد / هیچ چیزی کسی به من نگفته است / بررسی پروژه‌های گچساران با حضور تاجگردون / واکنش علوی به حکم «افشاریان» و انتخابات هیئت فوتبال

۰
کبنا ؛در فضای مجازی خبری منتشر شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهد کرد و فردی به نام اسماعیل حسینی رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان گچساران جایگزین علوی می‌شود.
سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا و در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا قرار است که مدیرکل ورزش و جوانان تغییر کند و شما این جایگاه را به کس دیگری بدهید، اظهار کرد: هیچ چیزی در این خصوص به بنده گفته نشده و نامه‌ای در این رابطه هم به دست بنده نرسیده است.
علوی بیان کرد: بنده سرباز این نظام هستم و تا آخر هم سرباز نظام می‌مانم و هر وقت که نظام و دولت محترم و استاندار محترم تصمیم بگیرند، بنده نباشیم، انشاءالله توفیقی بود در جای دیگری خدمت خواهم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به سووال خبرنگاری در خصوص هیئت فوتبال و حکم خداداد افشاریان، اظهار کرد: هیچ اطلاعی از تمدید حکم شش ماهه خداد افشاریان برای سرپرستی هیات فوتبال این استان ندارد و تاکنون هیچ نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال و یا هیات فوتبال این استان دریافت نکرده است.
علوی اظهار داشت:‌ به دنبال این هستیم که انتخابات مجمع هیات فوتبال را برگزار کنیم و تاکنون نامه‌ای مبنی بر تمدید حکم آقای افشاریان به اداره کل ورزش و جوانان استان نرسیده و باید پیگیری کنیم که این نامه چرا تاکنون به دست ما نرسیده و من از تمدید شدن حکم آقای افشاریان اطلاعی ندارم.
وی گفت: فدراسیون فوتبال باید به اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تمدید حکم آقای افشاریان را اعلام کند و اگر فدراسیون فوتبال نامه‌ای در این ارتباط به هیات فوتبال استان هم داده باید هیات فوتبال آن را به ما تحویل می‌داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌کهگیلویه وبویراحمد با تشریح‌چگونگی برگزاری انتخابات در هیات‌های ورزشی، ادامه داد:‌ رئیس مجمع انتخابات خود فدراسیون‌ها هستند و ما موارد را جمع‌بندی و تائید و ردصلاحیت نامزدها با فدراسیون‌ها بوده و اگر جایی به مشکلی بربخوریم مرجع حل اختلاف با حکمیت وزارت ورزش و جوانان است.
علوی افزود:‌ هنوز به آن جا نرسیده‌ایم که وزارت ورزش و جوانان بین ما حکمیت کند.
وی تاکید کرد که زمان انتخابات هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست.
ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تا پایان آذرماه تحویل هیات ها می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هم ادامه داد:‌ دهم شهریورماه جاری پیمانکار ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج زیر نظر شرکت توسعه وزارت ورزش کار را در این ورزشگاه شروع کرده و تمامی نقایص کاری پیمانکار رفع عیب خواهد شد.
علوی گفت:‌ انشعابات وصل و تاسیسات راه اندازی شده و اکنون درحال کار است.
وی افزود:‌ تلاش‌می‌کنیم تا پایان‌مهرماه جاری کار رفع نواقص ورزشگاه به اتمام رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد نحوه واگذاری این ورزشگاه به هیات های ورزشی استان را منوط به داشتن شرایط واگذاری عنوان و خاطرنشان کرد:‌ واگذاری ورزشگاه به هیات فوتبال بستگی به شرایط لازم جهت نگهداری آن را دارد.
علوی گفت: ما معتقدیم واگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج باید به سمت و سوی هیات‌های تخصصی برود و الان هیات دوومیدانی هم می‌گوید پیست داریم و از سویی هیات فوتبال هم می‌گوید ما در این ورزشگاه چمن داریم.
وی تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال بهینه سازی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج است.
 
 به گزارش کبنا، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به شهرستان گچساران سفر کرد و در کنار غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و فرماندار گچساران به بررسی پروژه‌های این شهرستان پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1