تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۹۸۳
اعضای هیئت رئیسه شورای بخش بوستان انتخاب شدند 

در جلسه ای که با حضور بخشدار و اعضای شورای بخش و روستا در محل بخشداری بوستا برگزار شد

۰
کبنا ؛اعضای هیئت رئیسه شورای بخش بوستان انتخاب شدند 
در جلسه ای که با حضور بخشدار و اعضای شورای بخش و روستا در محل بخشداری بوستا برگزار شد
، اعضای هیئت رئیسه شورای بخش بوستان انتخاب شدند. 
علی کرم شجاعی بخشدار بخش بوستان در این نشست گفت: هدف از تشکیل این جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای بخش بوستان برای بار دوم و پنجمین دوره شوراها است.
وی با تقدیر از حاذق پور رئیس سابق شورای بخش و هیئت رئیسه سابق، برای گرجی پور رئیس جدید این شورا آرزوی موفقیت کرد و افزود: امید است که رئیس جدید شورا و اعضای هیئت رئیسه همانند دوره گذشته در انجام وظایف خود کوشا باشند.
شجاعی با اشاره به وظایف شورای بخش، ابراز داشت: وظایف شوراهای اسلامی طبق ماده 7 بازدید از روستاهای فاقد شورا، برگزاری جلسات ماهیانه برای ایجاد تعامل با بیناد مسکن و ادرات خدمات رسان است.
وی با بیان اینکه بخش بوستان دارای 62 روستا و 25 شورای ثابت است ، گفت: امید است شورا با برگزاری جلسات ماهیانه در صدد بیان مشکلات مردم در روستاها باشند و بخشداری نیز در حد توان خود آماده همکاری با این شورا است.
بخشدار بوستان بیان داشت: این بخش دارای دو دهستان بابویی و چاه تلخاب است که تعداد روستاها در بخش بابویی بیشتر است و اگر بتوان جلسات را در هر یک از روستاها برگزار کرد می توان مشکلات را یافته و انعکاس داد.
شجاعی ابراز داشت: شورای بخش باید مشکلات را انعکاس داده و در دونسخه که یکی از آنها جهت نگهداری در بخش و نسخه دیگر جهت ارائه به شورای شهرستان جهت طرح در شورای استان جهت در نظر گرفتن هزینه ها ارائه می شوند. 
وی اتحاد و همدلی میان اعضای شورا و مردم را رمز موفقیت دانست و گفت: با اتحاد و همدلی می توانیم مشکلات مردم را حل نماییم.
بخشدار بوستان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در روستاها، بیان داشت: در 41 روستا کارهای خدماتی و عمرانی مناسبی مانند جدول گذاری، نامگذاری کوچه ها، خرید براکت و غیره انجام شده است.
شجاعی بازدید اعضای شورا از روستاها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: باید بازدید اعضای شورا، بخشدار و نظار فنی از روستاها صورت گیرد تا بتوان مشکلات را از نزدیک رصد و برای رفع آنها اقدامات مناسب صورت گیرد. 
وی تعداد اعضای هیئت رئیسه شورای بخش بوستان را پنج نفر اعلام کرد و توضیح داد: طبق آرا آقای نورالله گرجی پور به عنوان رئیس شورا، افشین مرحمتی به عنوان نایب رئیس شورا و آقایان حاذق پور، کرمیان و موسوی نیز به عنوان منشی انتخاب شده اند که برای اعضای شورا آرزوی توفیق داریم.

بوستان به شهر تبدیل می شود 
بخشدار بوستان در ادامه از ارتقاع بخش بوستان به شهر نیز خبر داد و گفت: روستای بوستان یکی از روستاهای پرجمعیت بخش بوستان است که در سرشماری سال 95 جمعتی بالغ بر 1248 نفر و 356 خانوار دارد و با توجه به اینکه این روستا از نظر جغرافیایی در مسیر ترانزیتی و از نظر گردشگری در مسیر منطقه شلال دان، کوه بوستان، اثر تاریخی دوگوردوپا ، پل تاریخی بریم قرار دارد و همچنین از وجود امامزادگان واجب التعظیم نیز بهره مند است دارای موقعیت بسیار خاصی است.
شجاعی ادامه داد: وسعت بسیار زیاد روستا، مهاجرپذیری آن و همچنین مراکز آموزشی، درمانی و خدماتی ، ساماندهی معابر بوستان، استقرار دو عدد خودپرداز، دوبانده شدن جاده بوستان، وجود مرکز درمانی زنده یاد بازپور، پست بانک، مخابرات، دهیار مجهز و اقدامات مفید در زمینه گازرسانی ، جدول گذاری و سنگ فرش معابر همه دست به دست هم دادند تا طبق مصوبه دولت مبنی بر اینکه روستاهایی که به عنوان بخش معرفی شده اند به شهر تبدیل شوند، لذا بخش بوستان نیز با موفقیت وزارت کشور و ابلاغ به استانداری به شهر تبدیل شده است.
وی با تقدیر از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار، معاونت سیاسی استانداری، مدیرکل انتخابات استانداری، فرماندار باشت و اعضای شورای اسلامی و دهیاران بوستان و اصحاب رسانه این مهم را حاصل تلاش و همدلی مسئولین در دولت تدبیر و امید دانست.
بخشدار بوستان تبدیل شدن بوستان به شهر را برای ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی این بخش بسیار مفید دانست و افزود: مقدمات همه کارها انجام شده و به محض ابلاغ تغییر وضعیت ، کد دهیاری به شهرداری از طریق سازمان دهیاری ها اعلام تا در اسرع وقت نسبت به استقرار شهرداری اقدامات لازم صورت گیرد. 
گفتنی است در پایان جلسه و با حضور نمایندگان تاکسی داران، قمیت کرایه تاکسی تلفنی های جهت جابجایی مردم به روستاهای این بخش با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل اعلام شد. 
خبرنگارفتح پوران پور 

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1