تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۰۲۹۷۷
کهگیلویه و بویراحمد:

همایش شیرخوارگان حسینی در یاسوج / آیت‌الله ملک‌حسینی: شیر پاک خورده‌ها رشادت‌ها می‌کنند

۰
کبنا ؛آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در آیین شیرخوارگان حسینی که در محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد با تسلیت ایام محرم با بیان اینکه شش ماهه‌های شما در چنین جلساتی بیمه می‌شوند اظهار کرد: به عشق حسین بن علی به این جلسه آمده‌اید و یک احساس و عشق پاک شما را به اینجا آورده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سوال است که این پدر و این عمه چگونه و با چه دلی فرزند شیرخوار خود را به مصاف ده‌ها هزار دشمن وحشی در صحرای کربلا بردند.
ملک‌حسینی با ذکر خطبه‌ای از امام حسین(ع) اظهار کرد: آن حضرت می‌فرماید به دلیل این که خدا من را آزاده آفریده است نمی توانم زیر بار ذلت مذاکره بروم و پدران من هم اجازه چنین کاری را نمی‌دهند چرا که این خانواده زیر بار ذلت نمی‌رفتند و از همه مهم‌تر مادران من اجازه نمی‌دهند و شیری که خورده‌ام و دامنی که در آن پرورش یافته‌ام دامن حریت بوده است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یاران جدم هم مردانی بوده‌اند که اجازه نمی‌دهند حریت و بزرگی و بزرگواری را کنار بگذارم و زیر بار ذلت بروم.
وی با بیان این که در عاشورا زنان بزرگی نقش ایفا کردند خاطرنشان کرد: همه مردان بزرگی که در عاشورا رشادت ایفا کردند تربیت شده مادران بزرگی مثل ام‌لیلا و ام‌البنین بودند.
ملک‌حسینی خطاب به مادران در حسینیه ثارالله با بیان این که شیر خود را قدر بدانید یادآور شد: همه رشادت‌ها در عاشورا و کربلا به واسطه شیرهای پاک مادران بود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهترین خانواده‌ها اشاره کرد و با بیان این که حضور فرزندان خود را در چنین جلساتی ساده نگیرید خاطرنشان کرد: صدای حسین حسین مداحان است که انسانیت و معرفت را در گوش را فرزندانتان طنین‌انداز می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1