کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور 96 تیم برگزار شد

کسب رتبه برتر فرهنگیان گچسارانی در جشنواره کشوری نوآوری

22 شهريور 1397 ساعت 23:08

جشنواره کشوری نوآوری روش‌های تدریس با حضور 96 تیم در تهران برگزار شد.


به گزارش کبنا، این جشنواره روز جمعه 16 تا 19 شهریورماه با حضور 96 تیم 350 نفری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
بنا بر این گزارش، «فاطمه حسن‌پور»، «فرشته هاشم‌پور» و «رقیه مبارکی» در جشنواره نوآوری روش‌های تدریس رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
همچنین در محور به‌کارگیری رسانه‌های پرشمار «ژیلا انجم روز»، «گوهر باقرپور» و «عاطفه مدبرنژاد» از شهرستان بویراحمد کسب رتبه سوم را کسب کردند.
فاطمه حسن‌پور سرپرست تیم شهرستان گچساران در گفت‌وگو با کبنا، با بیان اینکه دانش و تکنولوژی با سرعت در جهان رشد دارد، گفت: تغییرات در آموزش‌وپرورش به‌صورت محتوایی لازم و ضروری است و آموزش‌وپرورش نمی‌تواند نسبت به این تحولات بی‌تفاوت بوده و برنامه‌ریزی و استراتژی نداشته باشد، بنا بر این تحول نظام آموزشی دانش‌آموزان را باارزش‌ها و معیارهای جامعه آشنا می‌کند.
حسن‌پور افزود: آموزش‌وپرورش پویا در سطح استان نیاز به مدیرانی دلسوز و کارآمد دارد که این امر باعث می‌شود دبیران و دانش‌آموزان در آن به تجلی، توانایی‌ها و استعدادهای خود دست یابند که خوشبختانه آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آن بهره‌مند است.
وی در پایان از «هادی زارع پور» مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، «سید ظهیرالدین پورالحسینی» مدیر آموزش‌وپرورش گچساران، «علی پور» مسئول متوسطه اول، «درودی» مسئول تکنولوژی‌های آموزشی گچساران و «نیکبخت» مسئول تکنولوژی استان که همواره همکاری لازم را مبذول داشتند کمال تشکر و قدردانی کرد.


کد مطلب: 402967

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402967/2/کسب-رتبه-برتر-فرهنگیان-گچسارانی-جشنواره-کشوری-نوآوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1