تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۹۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| زارعی: پروژه‌هایی بااعتبار 6 میلیارد تومان در سپیدار بویراحمد افتتاح شد

۱
کبنا ؛https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000402/nf00402948-1.mp4
غلام محمد زارعی امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان بویراحمد، ضمن تسلیت ماه محرم سالروز شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: امروز پروژه‌های آب‌رسانی و آب آشامیدنی در روستای سپیدار شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسید که یکی از پروژه‌های مهم بوده و شاید یکی از مطالبات اصلی مردم در این مناطق بوده است.
زارعی افزود: پروژه آب آشامیدنی سپیدار ۱۶ روستا را بااعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال تحت پوشش قرار می‌دهد که اقدام بسیار مهمی در تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی این مناطق دارد و همچنین ۲۵۰ هکتار تأمین آب کشاورزی اراضی حوزه کوشک به بهره‌برداری رسید.
وی بیان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد آب هست اما زمین‌های کشاورزی محدودی داریم که بخشی از اراضی کشاورزی به دلیل قرار گرفتن زمین‌ها در سطح پایین‌دست به‌صورت دیم کشت می‌شد و این اقدام غیراقتصادی بود که تصمیم گرفتیم برای اینکه این اقدام اقتصادی شود و بازده تولید افزایش پیدا کند و اشتغال ایجاد شود، حتماً آب باید به مزارع برسد.
وی در ادامه تأکید کرد: مهم‌ترین روش برای ایجاد اشتغال در مزارع بهره‌برداری در مصرف آب بود که به روش‌های نوین آبیاری این کار انجام می‌شد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: این معضل را به‌صورت جدی در حوزه کوشک داشتیم که خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شد و مردم این منطقه از نعمت آب برای توسعه کشاورزی بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: روندی را که پیش رو داریم این است که ما در سال جاری در هر نقطه‌ای از شهرستان‌های بویراحمد و دنا که ظرفیت پروژه‌های مکانیزه یا تحت‌فشار باشد با توجه به تفاهم‌نامه‌ها انعقاد شده تأمین اعتبارات بر عهده وزارت جهاد خواهد بود تا بتوانیم درجایی از آب موجود بهترین بهره‌وری و بازده در اراضی کشاورزی داشته باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین نیز گفت: این تعداد روستا با جمعیت سه هزار و 500 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.
علی‌محمد احمدی افزود: میزان اعتبار اجرای این طرح 35 میلیارد ریال بوده که مراحل اجرایی آن ازجمله 12 کیلومتر خط انتقال آب، احداث سه مخزن ذخیره آب به ظرفیت 250 مترمکعب، احداث ساختمان موتورخانه و حفر یک حلقه چاه به عمق 165 متر بوده است.
احمدی گفت: در دولت تدبیر و امید، خدمات قابل‌توجهی در حوزه آب‌رسانی به روستاها در سراسر کشور و به‌ویژه کهگیلویه و بویراحمد انجام‌شده است.
وی عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون 54 مجتمع آب‌رسانی بزرگ در این استان به بهره‌برداری رسیده که 582 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت خدمات چشمگیری را در همه عرصه‌ها به‌خصوص درزمینهٔ آب‌رسانی در سراسر کشور ارائه داده است.
همچنین امروز طرح 250 هکتاری آبیاری تحت‌فشار در کوشک بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس و برخی مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
علی‌محمد احمدی استاندار با اشاره به اینکه طرح آبیاری تحت‌فشار روستای کوشک شهریورماه سال گذشته کلنگ زنی شد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال برای 50 نفر از فراهم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای زارع
فکر کنم دیگر کار از کار گذشته
اوضاع وفق مرادت نیست
دنا
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت
اتفاقا اوضاع کاملا بر وفق حاج زارعی است.
این دیگران هستند که اوضاع بر وفق مراد آنان نمی چرخد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خدمت برادران عزیز ببیننده بخدا قسم یک هفته توی سپیدار بودم ابی دست بشوری نبود حالا لوله خشک خالی.....
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع دیگر شما رای نخواهید آورد
Iran, Islamic Republic of
جوری صحبت میکنه انگار همه کارها توسط اون انجام شده. انگار دولت هیچ کاره است. تو برو تو مجلس به وضع این روزای مملکت رسیدگی کن. کار اجرا به تو ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
اب حق مردم می باشد پول ان از جیب هیچ مسولی نیست که بخواهند منت بگذارند
ولایت مداران
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی شما دوباره انتخابی
Netherlands
برادر اگر توی لوله ها آب نیس مقصر حاجی نیس احتمالا ناشی از خشکسالی هست
ايشالا بارون بیاد
نیاز به دعا داریم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1