تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۰۲۸۱۶
در گفتگو با کبنا مطرح شد

اشتغالزایی برای بیش از 60 نفر در شرکت تاکسی بی سیم در دهدشت+ تصاویر

۱
کبنا ؛ شرکت تاکسی بی سیم دلبازبا شماره 1880 یاد آور تعداد شهدای استان ،موجب اشتغالزایی برای بیش از 60 جوان دهدشتی شده است.
به گزارش کبنا از دهدشت،در شرایطی که نرخ بیکاری بیداد می کند، بهره مندی از بخش های خصوصی علاوه بر هم افزایی توان خدماتی با اشتغا لزایی باعث  کاهش آسیب اجتماعی در جامعه نیز می شود.
مدیر تاکسی بی سیم 1880 در گفتگو با  کبنا اظهار کرد:بیش از 4 سال است در فضایی کاملا اداری و رسمی که در خور شان شهرستان باشد مشغول به فعالیت هستیم.
ارسلان دلباز با بیان اینکه، پیش کد همه خط های خدماتی 18  است تصریح کرد:زمانی که تصادفی متوجه شدم ،استان کهگیلویه و بویر احمد «1880» شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است،تصمیم گرفتم برای زنده نگه داشتن یاد شهدا شماره تا کسی بی سیم را 1880  انتخاب کنم.
دلباز هدف از راه اندازی شرکت تاکسی بی سیم خود را اشتغال زایی و کسب درآمد برای جوانان بیکار شهرش  دانست و گفت:در حال حاضر بیش از 60 نیروی فعال درسطح شهرداریم و 6 نیرو نیز  در داخل مرکز،به صورت شبانه روزی به همشهریان خدمات ارائه می دهند.
وی ادامه داد:از آنجاییکه بر این باوریم، نقد باعث پیشرفت می شود از ابتدای فعالیت تا کنون نقد همه مسافران را محترم شمرده و سعی کردیم کاستی ها را رفع کنیم،که با داشتنن روزانه نزدیک 4 هزار تماس مشخص است توانستیم رضایت مشتری ها ی خود را جلب کنیم.
مدیر تاکسی بی سیم 1880  افزود:کار کردن ما نظم خاصی دارد ،کلیه خودروها آرم مخصوص دارند و همچنین روی خودرو مشخص شده است که 1880 شهید والا مقام استان  تقدیم انقلاب کرده است تا یاد آوری برای همه مردم به خصوص نسل جدید باشد،همچنین راننده ها باید لباس مناسب بپوشند و شیشه خودروها نیز دودی نبوده و استاندارد و موردتایید راهنمایی ورانندگی است و تنها تاکسی بی سیم در استان هستیم که از راننده ها هزینه ورودی و رهن دریافت نمی کنیم.
دلباز همچنین با اشاره به نرم افزار ماکسیم گفت:ماکسیم، تاکسی اینترنتی هست،راننده ها ثبت هستند و حدود 2 ماه است مشغول فعالیت هستیم.
وی توانایی انتخاب چند مقصد برای سفر،توانایی تغییر مسیر،نازل بودن قیمت ،اعلام زمان رسیدن خودرو و همچنین معرفی راننده،نظر سنجی رفتار راننده توسط مسافران  و...را از جمله مزیتهای نرم افزار ماکسیم عنوان کرد.
دلباز با اشاره به اینکه توانایی مشاهده آنلاین، مسیر با نرم افزار ماکسیم وجود دارد افزود:اولیا می توانند بدون هیچ گونه نگرانی کودکان خود را به مدرسه،مهدهای کودک بفرستند چرا که علاوه بر توانایی مشاهده  مسیر خودرو، پایان سفر نیز برای آن ها مشخص است.
وی عنوان کرد:از مهرماه نیز جوایز و تخفیف های ویژه برای مسافران در نظر گرفته می شود، لذا همشهریان می توانند  نرم افزار ماکسیم که سعی شده است به روز ترین باشد را،از نزم افزار بازرا به صورت رایگان دانلود کنند.
دلباز بیان کرد:راننده جهت ثبت نام در ماکسیم می پذیریم ،بدون دریاف  هزینه کمیسیون و در ابتدا حساب آن ها را نیز شارژ می کنیم ،ولی راننده ای پذیرفته می شود که پای کار باشد ،رانندها ی بود که تنها با 3 ساعت فعالیت به دلیل نداشتن شرایط مناسب اجازه ادامه فعالیت به او نداده ایم.
وی با اشاره به اینکه با تاکسی رانی در تعامل هستیم چند مورد بازدید صورت گرفت و لوح های تقدیری از سوی تاکسی رانی و راهنمایی رانندگی نیز دریافت کرده ایم  عنوان کرد:با آغوش باز از مسوولان دعوت می کنیم از دفتر ما که فضایی کاملا اداری است بازدید کنند و منتقد ما باشند، متاسفانه در طول چند سال فعالیت علی رغم دعوت از بنیاد شهید،هیچ کسی از بنیاد شهید کهگیلویه برای بازدید نیامد که ببیند، آیا اصلا فضا کاری ما در خور شان شهدا است که شماره تاکسی بی سیم را به تعداد شهدای استان 1880 انتخاب کرده ایم یا خیر؟!
مدیر تاکسی بی سیم 1880با بیان اینکه ،متاسفانه شغل تاکسی رانی از نگاه بسیاری از افراد جایگاه اجتماعی مناسبی ندارد مطرح کرد:لذا سعی کره ایم سفرهایی زیارتی برای خانواده  راننده ها ی خود داشته باشیم تا در ادامه خانواده ها با دید بهتری و با خوشحالی به شغل فرزندان خود بنگرند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
۶۰ نفر از تاکسی داران زرد و نارنجی هم ببکار شدند.
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
1