تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۸۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار مشاور وزیر صنعت با امام جمعه یاسوج / فیاض‌بخش: از کارهای یک بار مصرف باید جلوگیری شود /دیودیده: بار ترافیکی خیابان عمده‌فروشی‌ها را از دوش یاسوج بر می‌داریم

۱
۰
کبنا ؛مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران این سازمان با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
دیودیده در این دیدار گریزی به اقدامات این اداره‌کل زد و گفت: گره‌های ترافیکی در شهر یاسوج به ویژه در خیابان عمده فروشان فعلی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با احداث و افتتاح از شهرک جدید عمده فروشان در دهه فجر 97 بخشی از بار ترافیکی را بر دوش شهر یاسوج برداریم.
 رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از امام جمعه یاسوج و آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه استان به دلیل حمایت از بخش‌های تولیدی قدردانی کرد.
فیاض بخش مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دیدار، از پشتیبانی امام جمعه یاسوج از بخش‌های تولیدی قدردانی و اظهار کرد: باید کاری کنیم که برای آحاد مردم جامعه رفاه و محصولاتی را فراهم نماییم.
وی افزود: باید از کارهای یک بار مصرف در کشور و این استان خودداری شود، چرا که کارهای بدون کارکارشناسی بیش از پیش مردم را اذیت می‌کنند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به احداث شهرک جدید عمده فروشان در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم که هر چه سریعتر این پروژه برای رفاه حال مردم و برداشتن بار ترافیکی در سطح شهر به ویژه در خیابان عمده فروشان فعلی گام برداریم.
وی به راه اندازی کارخانه سبز در استان نیز گریزی زد و بیان کرد: استان شما به لحاظ وضعیت طبیعی که دارد می‌تواند در این زمینه موفق شود.
همچنین فیاض بخش مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به وضعیت کارخانه‌های سیمان مارگون و یاسوج هم پرداخت و قول مساعد داد که برای رونق واحدهای تولیدی این استان از هیچ کوششی دریغ نکند.
امام جمعه یاسوج همچنین در این دیدار به مشکلات و کمبود زیرساخت‌های استان اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسوولان در این خصوص توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
جلسات . مثلا این گزارش به امام جمعه چه کمکی به مردم می‌کنه به جز اون هزینه ای که میشه. بالای نود درصد مردم ما امسال موز نخوردن. حداقل برا خبرهاتون عکس نزارین تا درد و فشار کمتری بیاد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1