کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آواز «شهریار» کهگیلویه و بویراحمد بربام موسیقی ایران (+فیلم)

14 شهريور 1397 ساعت 0:27

همچنین از دیگر افتخارات کسب شده موسیقی کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره ملی، کسب دیپلم افتخار مسعود موسوی در بخش تنظیم و آهنگسازی این جشنواره بود.


 شهریار کریمی خواننده پرآوزه موسیقی کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب مقام اول و دیپلم افتخار جشنواره ملی تولیدات رادیو تلویزیونی شد.
به گزارش کبنانیوز، در این جشنواره که معتبرترین رویدا رادیو تلویزیونی کشور است و با رقابت سنگین خوانندگان استانهای سراسر کشور برگزار می‌شود، شهریار کریمی در بخش اصلی موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین خوانندگی جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی کشور شد.
وی همچنین در ادامه افتخار آفرینی خود مقام اول و تندیس این جشنواره را در بخش آواز در جشنواره چهار سوق ازآن خود کرد.
شهریار کریمی با درخشش فوق العاده در مسابقه ملی "ترانه باران" شبکه 3 سیما موفق به کسب مقام اول شد که افتخار بزرگی برای موسیقی کهگیلویه و بویراحمد و جامعه هنری استان بود.
این خواننده خوشنام کهگیلویه و بویراحمد با اجرای فوق العاده موسیقی خود در برج میلاد تهران مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس مقامات کسب شده خود را از مسئولین کشوری دریافت کرد.
همچنین از دیگر افتخارات کسب شده موسیقی کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره ملی، کسب دیپلم افتخار مسعود موسوی در بخش تنظیم و آهنگسازی این جشنواره بود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000402/nf00402767-1.mp4
 


کد مطلب: 402767

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402767/2/آواز-شهریار-کهگیلویه-بویراحمد-بربام-موسیقی-ایران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1