کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

برگزاری دوره مربیگری درجه 2 بدنسازی در یاسوج / ارجمند: حضور علوی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد موجب بالندگی ورزشکاران شده است

12 شهريور 1397 ساعت 9:35

در این کلاس‌ها 55 نفر شرکت کردند که ارتقاء سطح دانش مربیان و آشنایی آنان با قواعد و تکنیک‌های روز دنیا از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.


کلاس مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام با حضور اساتید مجرب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، صبح امروز کلاس مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام با حضور اساتید برجسته در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
آیت ارجمند رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این کلاس‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از بدو ورودش به استان با مدیریت و تدابیر لازم توانست در ورزش استان امید، نشاط، تحرک و انگیزه ایجاد کند.
وی ادامه داد: اکنون می‌بینیم در تمام رشته‌های ورزشی، ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های را کسب می‌کنند و این نشان دهنده همان بالندگی و رشد ورزشکاران ما در میادین مختلف ورزشی است.
ارجمند تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 در استان اشاره کرد و گفت: در این کلاس‌ها 55 نفر شرکت کردند که ارتقاء سطح دانش مربیان و آشنایی آنان با قواعد و تکنیک‌های روز دنیا از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.
به گزارش کبنا، کلاس‌های مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام به مدت 6 روز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اساتید برجسته؛ دکتر آیت ارجمند و دکتر اسدپور برگزار شد.


کد مطلب: 402731

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402731/2/برگزاری-دوره-مربیگری-درجه-2-بدنسازی-یاسوج-ارجمند-حضور-علوی-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد-موجب-بالندگی-ورزشکاران-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1