تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۲۶۶۶
کبنا گزارش می‌دهد

جشن غدیر در یاسوج / «الف» به وعده‌ه‍ایش عمل کرد / «الف» کم‌کاری برخی ادارات را جبران کرده است / جعفری: آمادگی همکاری دو سویه با ادارات را داریم / حرف‌های جالب برندگان جوایز

۰
کبنا ؛مراسم جشن «عید غدیر» به همت مجموعه شیرینی الف در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مشارکت‌های «الف» در کارهای خداپسندانه
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج همزمان با افتتاح مجموعه شیرینی الف شعبه یاسوج در نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی(عج) از این مجموعه غذایی توسط مردم استقبال زیادی صورت گرفت. و «الف» در کنار تولید انواع محصولات غذایی در راستای اشتغالزایی هم اقداماتی انجام داد.
این مجموعه غذایی علاوه بر برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی به فعالیت اجتماعی هم روی آورده است. «شیرینی الف» جوایز ارزنده‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته بود تا در کارهای خداپسندانه با مردم شریک شود و اینکه مجموعه غذایی «شیرینی الف» به وعده خود عمل کرد و در زمان اعلام شده بعد از چند ماه از فعالیت فرهنگی گونه در جشن عید سعید غدیر از طریق قرعه‌کشی جوایز خود را از قبیل؛ سکه‌های طلا، سفرهای زیارتی و سیاحتی و  «اتومبیل شارژی» تحویل شهروندان یاسوجی دادند.
زوجی که به آرزویشان رسیدند
یکی از زوجین که به تازگی تشکیل خانواده داده بودند در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، اظهار کرد: سال‌ها دوست داشتم که به سفر زیارتی مشهد مقدس بروم اما برایم میسر نمی‌شد که الان به همت «مجموعه شیرینی الف» امکان برای من و خانم فراهم شد که از مسوولان شیرینی الف تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: محصولات شیرینی الف هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسب.
توجه الف به جشن‌های مذهبی قابل تقدیر است
یکی از شرکت کنندگان در مراسم قرعه کشی جوایز «الف» و جشن غدیر نیز گفت: من همیشه از محصولات غذایی الف استفاده می‌کنم که محصولات این مجموعه غذایی بسیار خوب و حقیقتاً خوشمزه است.
فرهادی برنده خوش‌شناس اتومبیل شارژی محصولات «الف» ضمن قدردانی از مسوولان مجموعه غذایی «الف»، اظهار داشت: مجموعه شیرینی الف از زمانی که فعالیت خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج شروع کرده است به مسائل فرهنگی و مناسبت‌های دینی و اعیاد و میلاد ائمه اطهار توجه ویژه‌ای دارد و با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح توانسته است، اقداماتی خوبی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی انجام دهد.
وی ادامه داد: این مجموعه شیرینی الف توانست کم‌کاری برخی ادارات فرهنگی را جبران کند.

به گزارش کبنا، هنگامی که مجری برنامه به فرهادی برنده اتومبیل شارژی گفت؛ آیا اتومبیل را با 2 میلیون و 500 هزار تومان معاوضه می‌کنی، گفت: هنگام تولد دخترم، ایشان آرزو کرد که خدایا من این اتومبیل را برنده شوم که الان هم خدا را شکر دخترم برنده این اتومبیل شارژی شد و به همین خاطر این اتومبیل را با پول عوض نمی‌کنم.
محصولات الف بی‌نظیر است
یکی از برندگان سکه طلا نیز در گفت‌وگو با کبنا، گفت: خیلی خوشحالم که بنده هم یکی از برندگان بودم، این روزها خیلی با مشکلات مالی مواجه هستم بالاخره این جایزه گوشه‌ای از مشکلات را برطرف خواهد کرد.
وی محصولات شیرینی الف را بی‌نظیر دانست و گفت: محیط مناسب و خوبی هم دارد و برخورد فروشندگان و مسوولان با مراجعه‌کنندگان نیز مناسب است.
آماده همکاری با تمام ادارات را داریم
مجتبی جعفری مدیر شیرینی الف نیز در این جشن گفت: ما همواره به مناسبت‌های دینی و جشن‌های مذهبی توجه ویژه‌ای خواهیم داشت و از زمان فعالیت‌مان تاکنون هر ماه یک جشن برگزار و جوایزی را هم اهدا کردیم.
وی افزود: آمادگی همکاری با تمام ادارات را در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی داریم و همچنین سفارشات ادارات با هر میزان حجم نیز پذیرفته می‌شود تا محصولات در شأن استان برای آنها تولید کنیم.
جعفری بیان کرد: شیرینی الف محصولات را با بهترین مواد اولیه تولید می‌کند که مناسب جلسات اداری و رسمی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
همچنین در این مراسم قرعه‌کشی و جشن عید غدیر برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای موسیقی، مولود خوانی مداحان اهل بیت و تئاتر برگزار شد.
مجموعه «الف» با شیرینی‌هایی ویژه عید غدیر از شرکت کنندگان پذیرایی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظریه
Iran, Islamic Republic of
سپاس فراوان ازبزرگوارنی که باهمت بلندخویش دراشاعه فرهنگ وشادی مردم کوشش واهتمام می ورزند
تشکرمی کنیم ازجناب آقای بینایی ک بامشارکت درکارهای عام المنفعه زبان زاد،مردم این استان هستند.ایشان باراه اندازی این واحدتولیدی نقش بسزایی در،اشتغال زایی وسلامت مردم ایفاکردندهمچنین مدیریت عالی جناب آقای جعفری ک واقعاهم درگردشگری وهم دراین شیرینی سرا،گل کاشتند.خسته نباشیدمنتظرسوپرایزای بعدی شماهستیم.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1