کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دومین روز هفته دولت و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

افتتاح کارخانه ظروف یکبار مصرف در بویراحمد / کناری: اشتغالزایی برای 46 نفر

4 شهريور 1397 ساعت 10:26

از این 25 طرح، 4 طرح به نمایندگی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که بالغ بر 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.


کارخانه ظروف یکبار مصرف مبتکران جهان نایلون با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، معاونین استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مسوولان استان کارخانه ظروف یکبار مصرف مبتکران جهان نایلون در شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این افتتاحیه، اظهار کرد: امسال ۲۵ طرح صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: از این 25 طرح، 4 طرح به نمایندگی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که بالغ بر 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
بنام گفت: در این 4 طرح، 94 نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا، گفت: کارخانه ظروف یکبار مصرف مبتکران جهان نایلون یاسوج با ظرفیت 30 هزار تن در سال به بهره‌داری رسید.
وی بیان کرد: با افتتاح این طرح 46 نفر اشتغالزایی شد.


کد مطلب: 402527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402527/2/افتتاح-کارخانه-ظروف-یکبار-مصرف-بویراحمد-کناری-اشتغالزایی-46-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1