کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

حواشی جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران / مزاح فرماندار با نماینده شهرداری / وقتی هنوز زینل زاده تحسین می‌شود/ هشدار پورالحسینی به وضعیت تغییر کاربری‌ها  در گچساران(+تصاویر)

3 شهريور 1397 ساعت 8:21

جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار گچساران، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.


جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار گچساران، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
این جلسه حاشیه  جالبی هم داشت.
فرماندار گچساران در بخشی از صحبت خود به مدیریت قانونمند و بی عیب و نقص  اردلان زینل زاده شهردار اسبق دوگنبدان در بحث عوارض و نوسازی و... همچنین برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اشاره کرد.
در ادامه این جلسه در حالیکه مدیر آموزش و پرورش به وضعیت نامناسب محوطه یکی از مدارس گچساران اشاره کرد و عنوان کرد:  محوطه مدرسه پسرانه شاهد علی اکبر نیاز مبرم به آسفالت دارد که  نماینده شهرداری در این خصوص گفت: با آمدن اولین محموله قیر محوطه این مدرسه آسفالت و مشکل آن حل خواهد شد که در این لحظه بود که فرماندار گچساران به مزاح گفت: با توجه به حرف و حدیث های  و اختلافات پیش آمده بین شورای شهر و شهردار دوگنبدان، آقای رحمانی(نماینده شهرداری در این جلسه ) با توجه به وضعیت موجود  پیش خودش اینگونه فکر می کند  که من چگونه می توانم در این جلسه قول بدهم در حالیکه نه شهردار شهردار است نه شورای شهر، شورای شهر.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش گچساران با ابراز نگرانی از تغییر کاربری فضای های آموزشی به مسکونی عنوان کرد: در سنوات گذشته در جامع شهری فضای آموزشی را تغییر کاربری داده اند و آنرا بفروش رسانده اند.
سید ظهیرالدین پورالحسینی عنوان کرد:متاسفانه در فضای های آموزشی واحد مسکونی احداث کرده اند که این مورد کاملا غیرقانونی و تخلف آشکار است و این باعث شده است که ما در بعضی از مناطق مشکل فضای آموزشی ( بعلت نداشت زمین) داشته باشیم.
وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد حتی یک متر از فضای های آموزشی که حق دانش آموزان گچسارانی می باشد به فروش و به واحد مسکونی تبدیل شود و در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد.
پورالحسینی در پایان گفت: اداره آموزش و پرورش گچساران آمادگی دارد که در مورد فضاهای آموزشی تامین اعتبار کند و در این خصوص هیچ مشکلی ندارد .
 


کد مطلب: 402489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402489/2/حواشی-جلسه-شورای-آموزش-پرورش-گچساران-مزاح-فرماندار-نماینده-شهرداری-وقتی-هنوز-زینل-زاده-تحسین-می-شود-هشدار-پورالحسینی-وضعیت-تغییر-کاربری-ها-در-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1