کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دورهمی شبانه طایفه‌ باباامیرشیخی در حمایت از «شهردار دوگنبدان»

1 شهريور 1397 ساعت 11:40

اهالی طایفه باباامیرشیخی شب گذشته جلسه‌ای در راستای حمایت از شهردار دوگنبدان برگزار کردند که در این جلسه ضمن تاکید فراوان بر وحدت و همدلی همه مسوولان و مردم، متن زیر را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.


وحدت و همدلی مسوولان و مردم قطعاً باعث پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود و وحدت و اتحاد همواره مورد تاکید بزرگان دین اسلام و رهبر معظم انقلاب بوذه است.
بنا بر این گزارش، اهالی طایفه باباامیرشیخی شب گذشته جلسه‌ای در راستای حمایت از شهردار دوگنبدان برگزار کردند که در این جلسه ضمن تاکید فراوان بر وحدت و همدلی همه مسوولان و مردم، متن زیر را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.
در پی بی احترامی یکی از مسوولان شهرستان گچساران نسبت به طایفه بزرگ بابا امیرشیخی، اهالی طایفه مذکور امشب در خصوص زمزمه‌های عزل غیر قانونی دکتر ظفری شهردار دوگنبدان، جلسه‌ای خود جوش  در شهر دوگنبدان، با حضور تعداد زیادی از بزرگان طایفه که قطره‌ای از دریای  جوشان طایفه باباامیرشیخی بود، برگزار کردند و ضمن اظهار تاسف از قانون گریزی مدعیان قانون و هتک حرمت این مسوول ارشد گچساران نسبت به طایفه، متفق القول حمایت خود را از شهردار جوان، پاکدست و کاردان اعلام کرده و دکتر ظفری را خط قرمز خود می‌دانیم.
همچنین از فرماندار محترم گچساران می‌خواهیم سریعاً مراتب عذرخواهی از طایفه بزرگ بابا امیرشیخی را اعلام کند.
باسپاس
اهالی طایفه بابا امیرشیخی
 


کد مطلب: 402456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402456/2/دورهمی-شبانه-طایفه-باباامیرشیخی-حمایت-شهردار-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1