تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۰۲۴۳۰
در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد

گرجی زاده: کانون را از بازی قومی و تارهای عنکبوت نجات دادم/ پیروزه: من به امیدواری خودم معتادم / بدرقه مدیرکل با گریه

پیروزه: هر آنچه نشد انجام می‌دهم
۱
کبنا ؛ عیسی گرجی زاده در این مراسم گفت: کودکی‌ام را دوست داشته‌ام روزهایی که به‌جای قلبم سر زانوهایم زخمی بود.
گرجی زاده افزود: به‌هیچ‌وجه دنبال ارائه بیلان کار نیستم و نخواهم بود به دلیل اینکه برای کار کردن نیامده بودیم بلکه جنون وار و عاشقانه تلاش کردیم که اداره کل را از آن حالتی که وجود داشت و تا جایی که تارعنکبوت در گوشه ساختمان سایه افکنده بود خارج کنیم، نمی‌خواهم به‌هیچ‌وجه گذشته را نبش قبر کنیم و با نقد کردن اقدام غیراخلاقی کنم واقعاً در وجود بنده چنین چیزی نیست.
وی اضافه کرد: وقتی سال 93 در جلسات مدیران کل گزارش داده‌ام که حیاط اداره کانون استان ما فنس کشی و سیم‌خاردار است، همه شوکه شدند و اصلاً باور نمی‌کردند که همکاران ما در گرمای 45 درجه در گچساران و دهدشت و همچنین در یاسوج در کانکس هستند باور نمی‌کردند، وقتی اعلام کردیم که مربیان سیار روستاییان ما تبلت و لپ‌تاپ ندارند و سالن‌های شهر ما اکثراً سینما ندارند، کانون زبان نداریم بازهم باور نکردند.
وی بیان داشت: بنا بر این فعالیتمان را با تعامل، همدلی و همراهی آغاز کردیم و اولین اقدامی که صورت گرفت این کانون پرورش فکری را از این وضعیت خارج کردیم و از این بن‌بست خارج شد و درواقع گام اول این بود که به کانون علمی و هویت بخشیده‌ایم که یک اداره فرهنگی بنام کانون وجود دارد و این کانون متولی قشری هست که آینده مملکت در دست این قشر است.
گرجی زاده افزود: فضای اجتماعی و فرهنگی کانون را تغییر داده‌ایم، همان‌طور که فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بالأخص در محیط‌های بسته و کوچک و محیط‌هایی که مسائل قومی، عشیره‌ای و سیاسی بیشتر از مسائل پژوهشی سایه افکنده است.
وی اظهار داشت: همچنین فضای رفاهی همکاران را فراهم کردیم، زمانی که آمدم خودروی کارکنان آموزش‌وپرورش پژو پارس بود اما در کانون پرورشی بهترین خودرو که وجود داشت پراید بود که با رایزنی‌ها تسهیلاتی برای این همکاران گرفتم.
گرجی زاده اضافه کرد: 4 نفر از مربیان پاره‌وقت بعد از چندین سال استخدام رسمی کردیم، بنده تلاش کردم آن میزانی که درگذشته منجر به تشدد و اختلاف و چنددستگی سیاسی و قومی در اداره بود بسیار کمرنگ کردم تا جایی که این اختلافات به پایین‌ترین نقطه رسیده و الآن تا حدودی این اختلافات صفر است.
وی بیان کرد: اعتبارات را از 150 میلیون تومان به 770 تومان رسانده‌ایم و همچنین کانون زبان و مرکز فراگیر در استان راه‌اندازی شد.
گرجی زاده در پایان گفت: همه می‌آییم و می‌رویم، بنده سال 65 جهادی بودم و در خط مقدم جبهه می‌جنگیدم که آن موقع حتی آقای «پیروزه» که جوان نیکی هم هست و بسیاری از افراد در این جلسه متولد نشده بودند و الآن هم سرباز همان خط نظام و رهبری هستم.
وی افزود: از آموزش‌وپرورش بازنشسته شدم اما از خدمت به جامعه هنوز بازنشسته نشده‌ام و هر جا که باشد خدمت می‌کنم، به دلیل مشکلاتی که وجود دارد نتوانستم مطالب را ارائه دهم و شرایط روحی مناسب و مساعد نیست که در پایان هم همه از آموزش‌وپرورش آمدم و می‌رویم اما وحدت، همدلی و برادری را رعایت کنیم.
وی ادامه داد: این دنیا به کسی وفادار نیست، بنده هرچقدر تلاش می‌کنم که این 54 سال از عمرم را که گذشته و هرچقدر بخواهم این را تکرار کنم و از آن فیلمی بسازم و بگویم اما بازهم زیاد وقت لازم هست تا بگویم.
گرجی زاده بیان کرد: از روزی که آمده‌ام همه شما را «ککا و دییل» به زبان خودمان صدا زدم، روزی هم که خواستم بروم گفتم که «ککایل و دییل» را به دست شما سپردم، آقای «پیروزه» شما دانش‌آموز ما بودید این‌ها مربیان زحمت کشی هستند این‌ها «ککا و دییل» بنده بودند.
محمود پیروزه سرپرست جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز گفت: بنده شاهد زحمات، تلاش‌ها و خدمات آقای «گرجی زاده» از نزدیک بوده‌ام، خوش‌رویی، مهربانی و خستگی‌ناپذیری ایشان مایه خوشحالی است و اگر اینجا تشکر نکنم کم گذاشته‌ام و باید تشکر کنم.
پیروزه افزود: بنده با توجه به اینکه نیروی آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد هستم، اما از سال 80 وارد دستگاه آموزش‌وپرورش شدم و 3 سال قبل از آن با دستگاه‌های فرهنگی استان ارتباط داشته‌ام و سابقه فرهنگی بنده با دستگاه‌های فرهنگی متولی استان بیشتر از سابقه خدمتی در آموزش‌وپرورش است، این را به فال نیک می‌گیرم و خیلی خوشحال هستم، بنده از جنس همین همکاران هستم و در مدتی که خدمت دوستان بوده‌ام هیچ‌گاه خودم را جدا از مجموعه ندانسته‌ام.
وی اظهار داشت: نگاه محوری بنده به مربیان در کانون نگاه عمودی، رئیس و مرئوسی نیست، اساس و شاکله کانون را مربیان تشکیل می‌دهند، رسالت کانون پرورش فکری مشخص هست که باید درزمینهٔ اهداف، اسناد و ابلاغیه مرکز کانون حرکت کنیم بلکه روش‌ها متفاوت هست.
پیروزه افزود: تکریم همکاران، احترام، بزرگداشت، کرامت انسانی، ارزش‌های والای اخلاقی، همدلی، مهر و مهربانی، عشق ورزیدن به کار و دوست داشتن همکاران سرلوحه فعالیت بنده بوده و همچنان در رأس برنامه‌های بنده خواهد بود.
وی اظهار داشت: جنس فعالیت در دستگاه‌های فرهنگی خیلی فراتر، حساس‌تر و ظریف‌تر از سایر دستگاه‌هایی است که در حوزه دولت خدمت می‌کنند بنا بر این باید عقاید و افکار خود را مناسب با این فضا ترکیب و تلطیف کنیم که فضای امن و راحت، ایجاد همدلی، دوستی و مهربانی باید در این مجموعه‌ها به‌خصوص کانون پرورش فکری نهادینه شود.
سرپرست جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: بنده از مجموعه شناخت کافی دارم، همه دوستان همدل، خوب، نیک و مهربان هستند که این را به فال نیک می‌گیرم، در این مجموعه رجای واثقی دارم که همه به دنبال خدمت هستند و هرجایی که اقدامی انجام‌نشده است نتوانسته‌اند.
وی افزود: امیدواریم که با دست دادن در دست هم آنچه آقای «گرجی زاده» و مدیران قبل انجام نداده‌اند و یا نتوانسته‌اند و یا فضای فیزیکی، فضای مادی و امکانات مادی در اختیار نبود ما همان‌ها را تکمیل کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.
پیروزه ادامه داد: بنده صداقت را اصل و اساس می‌دانم، شفافیت در کارها و صداقت سرلوحه فعالیتم خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود گفت: در پوشش سیاه هر شب تبسمی از طلوع پیداست، به آن لبخند امید باید بست و من به امیدواری خودم معتادم، نور را باید دید.
به گزارش کبنا، مربیان کانون پرورشی و فکری استان کهگیلویه و بویراحمد «عیسی گرجی زاده» را با گریه بدرقه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی زاده حداقل نمی تونستی برای آبرو کانون هم که باشد یکی از معاونین استاندار یا همون آقای زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش که اگر کانون با آموزش و پرورش هماهنگ نباشد هیچ نتیجه و موفقیتی ندارد در جلستون حضور داشته باشد .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
اون یک/گریه کرد. اصلا تعجب نداره.
خواوکیلی قیافه هم باید جاذبه داشته باشه.
هر کودک و نوجوانی قیافه بداخلاق/را ببینه هر چی یادگرفته از یادش میره.
در هر صورت مدیر کانون گزارش درستی از عملکردش نداشت که ارائه بده
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده، روزی که به کانون آمدی، فکر نمی کردی روزی هم باید بروی. هر چه خواستی اسبت را تازاندی و هرکاری که دوست داشتی انجام دادی. با انتقال نیروهایی از جاهای مختلف به یاسوج، مجموعه ای برای خودت ساخته بودی که مثل امپراطوری باشه. خودت خوب می دونی و خدای خودت که چه کسانی رو از کجاها به یاسوج آوردی و برعکس، چه کسانی رو از یاسوج، به خارج از شهر فرستادی. بازهم خودت میدونی و خدای خودت که چه پول هایی و چه سکه هایی از نیروهات، به بهانه های مختلف می گرفتی. نگو تبعیض نبود که باز هم می دونی چه تبعیض های جناحی و حتی جنسیتی داشتی. اما بزرگترین اشتباهت آوردن هاشمی به کانون بود، چرا که او در آموزش و پرورش کارنامه خوبی از هر نظر نداشت و مجبور به استعفا شد. حالا هم امیدوارم آقای پیروزه، هر کاری رو که شما انجام دادی، برعکسش رو انجام بده تا موفق باشه، هاشمی رو هم همین الان بندازه بیرون که در غیره این صورت به سرانجام گرجی زاده دچار میشی. در پایان بیتی خطاب به آقای گرجی زاده و هشداری برای آقای پیروزه:
دیدی که آه دل پروانه، شمع را/ چندان امان نداد که شب را سحر کند؟
شاهین
Iran, Islamic Republic of
دیدیم در امتحان استخدامی کانون چقد قوم گرایی نکردی امتحانش مث امتحان املای کلاس اول بود. خداروشکر عوضش کردن .پایه گذار بی عدالتی در استان بود. فقط خدا خودش میدونه
کانونی
Germany
در دولت روحانی همه چیز بر عکس شده است
حتی یک قدم برای پیروزی دولت روحانی بر نداشت
اما اکنون جز مدیران این دولت قرار گرفته است
جالبه تا کنون اکثر مدیران انتصاب شده همه از جریان مخالف دولت بودند
دست مریزاد به افراد فعال در ستاد روحانی که با تلاش انها فضا برای مدیریت جناح های مقابل باز شد
دست مریزاد به نماینده بویراحمد و دنا که فعالان و زحمت کشان حوزه انتخاباتی اش را فراموش کرده و به خاطر رای در اینده افراد فعال جناح مخالفش را ارتقا می دهد
جناب زارع خواهی دید که این افراد با ایل و تبارش چقدر برای شما رای خواهند داشت
شما گول یک جلسه ای که در منزل اقای د...... را خوردید و کسانیرا حمایت کردید که در اداره هر هروز ناسزا و تحقیر میکردند
با همه این شرایط دوستان هر کسی دنبال ارتقا هست باید مخالف جناح حاکم دولت و‌نماینده باشد تا ارتقا داده شود البته در دولت‌روخانی و الا دولت اصول گرا مخالف های خودشان را فقط میگذارند نفس بکشند و هیچ ارتقایی در بین نیست حتی اندک
کبنا لطفا این نظر و‌منتشر کنید اگر به افراد قول نداده باشید کامنت هایی که باب میل شان نیست را بالا نمیارین
شاهین
Iran, Islamic Republic of
چرا نظراتو حذف میکنی. استخدامی کانون رو یه بازنگری کنین اگه /بود. افرادی از دهدشت و لنده و بهمیی اوردن نامید برگشتن. مگه چن مدیر میتونین عوض کنین ریشه زدن همدیگرو حمایت میکنن. یاسوج هند کوچک
کانون
Iran, Islamic Republic of
گرجی دگه میخواست چه بگه؟؟؟ حتی صبحانه خوردنش رو هم چند بار گفت..
میگه دنبال ارایه گزارش نیستم..خدایا خودت رحم کن
شاهین
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم به آقای اردشیری
منصف
Iran, Islamic Republic of
۲۸ متر دیوار کشیدی برای اداره ، ۴ ساله داری تبلیغش میکنی.‌. بسه دگه.مگه از جیب شخصی ات کار کردی؟؟؟
وظیفه کانون دیوار کشی و فنس کشیدن نیست عمو عیسی
زینب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای گرجی زاده شما چطوری کانون را از تار عنکبوت نجان دادید در حالی که بدون آزمون اغلب اقوام و هم طایفه ای ها و هم جریانی های خود را بر سر کار آوردید . نزدیک به پانصد جوان این استان را سرکار گذاشتید و با برگزاری آزمون صوری و فریب کاری ، از پس آن لیست سفارشی شما درآمد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۴ سال بر مسند فرهنگ تازیدی!!
جایی که جای شما نبود. شکر کن و به زنده گی ات ادامه بده..
همه ی ما مدیون خون شهداییم.
خدمت وظیفه هست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر
آقای گرجی زاده ولی چن روز پیش مطلبی در مورد افرادی نوشته بودی و هرکدام را به عنوانی از جمله اسطوره وسایر ..خواستم خدمتتون عرض کنم اونا که نوشتی هیچ یکیش به هرکدام نمی خورد به غیراز یکی دومورد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر
آقای گرجی زاده ولی چن روز پیش مطلبی در مورد افرادی نوشته بودی و هرکدام را به عنوانی از جمله اسطوره وسایر ..خواستم خدمتتون عرض کنم اونا که نوشتی هیچ یکیش به هرکدام نمی خورد به غیراز یکی دومورد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
بچه های دهدشت رو مظلوم تر کردی هیچ کاری برا دهدشت نکردی
رضایی
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به چوپان درغگو
رهی
Iran, Islamic Republic of
همین کانون رو تعطیل کردی بعد می گی کانون زبان شعار کشکی
موسوی
Iran, Islamic Republic of
خوب شد رفتی
مربی کانون
Iran, Islamic Republic of
تا یکسال دیگه می موندی کانون /پرسنل می شد /
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بعضی مربیا با کل و خنده بدرقه کردند
Iran, Islamic Republic of
چه خبر شده انگار!!! چرا اینقد مردم و مخاطب خود را سطح پایین میدونید که هر اتفاقی را تیتر کنید؟؟ مگر این مدیر جدید چه سابقه موفقی داره که به امیدواری خودش معتاده!!!! کانون پرورشی در حد یک مدیریته. یه خبر برا اطلاع رسانی کافی بود
Iran, Islamic Republic of
مدیریت آقای گرجی ،مدیرت و ، منحط و خارج از سیاست های کانون بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده تمام اقوام و هم طایفه ای های خودش رو بدون آزمون به کارگیری کرد و با برگزاری آزمون نمایشی مردم بیچاره رو مسخره کرد .بیایید ببینید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
هرچه این چند روز جستجو کردیم سابقه ای فرهنگی برای پیروزه قبل از استخدام در آموزش و پرورش و تدریس در مدرسه ابتدایی لوداب نیافتیم و هنوز در حیرت صحبت ایشان هستیم که گفته قبل از آموزش و پرورش سابقه فرهنگی داشته ام.
معلم
Iran, Islamic Republic of
واویلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قراره محمود پیروزه تمام کارهایی که مدیران قبلی نتوانسته اند انجام بدهند خودش اجرا کنه.کجا بودی تو که تازه کشف شدی؟
محمود جان تو باید همان معلم پرورشی مدرسه...بودی. ما که توی مدرسه همکارت بودیم چیزی از تو ندیدیم.حالا چه اتفاقی افتاده به جز اینکه یک بار از زارع بریدی و به روشنفکر پیوستی و دوباره به زارع پناه آوردی؟
دانش آموزسال73شما
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی زاده سیدباقرموسوی بهتربود یازارعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
کانون سودی ندارد فقط به بیت المال ضرر وارد میکنه بازدهش چیه مربیان پرورشی مدارس همین کارها را میکنن من که حودم فرهنگیم اصلا نفهمیدم این کانون چیه
کانونی
Iran, Islamic Republic of
شمایی که می فرمایید کانون ضرر می رساند معلوم است چیزی نمی دانید .کشوری موفق است که برای فرهنگ وهنر خود هزینه کند . کانون می خواهد کودکان ونوجوانانی تربیت کند که همچون . نباشند.لطفا به کانون بیایید تا بیشتر با آرمان کانون وتاثیر آن در فرهنگ جامعه آشنا بشید ....متشکرم .....
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
از بی صاحبی بویر احمد بود که تو از نور اباد امدی و چند سال مدیر کل شدی کو غیرتت بویر احمدی
سلام
Germany
قابل توجه ایشان عزل شدند نه باز نشسته فکرش رو نمیکرد اینطور برش دارن شوکه شده
کانونی اصیل
Germany
بعد از رفتن ایشان خیلی ها نماز شکر خواندن نماند که ببیند حتی کارکان کانون زبان جشن گرفتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همش دروغ واقعا متاسفم
کانون را سیاسی کردید تمام
صدری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای گرجی، اسناد .مالی و اداری شما و عملکرد شما موجوده ، . شما که در ضرباتی که به کانون و تخریب.ه بین کارمندان ایجاد نموده در کار شما کانون را به بنگاه. تبدیل نمودید .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
ایشان چهار سال کانون را به .هایش /فقط . سیاسی بود اگه راس میگه گزارش کار فرهنگی بده
100
Iran, Islamic Republic of
خدای یکی پیدا بشه بگوید این کانون کار ش چیه
کانونی
Iran, Islamic Republic of
اینقد به خودت فشار نیار ، برا قلبت ضرر داره . بیا مشاهده کن تا .
کانونی
Iran, Islamic Republic of
مشکل خیلی ها در قضاوت ، نداشتن سواد ادراکی ست و متاسفانه ..یک جامعه فرهنگی ر.
لطفا تشریف بیارید کانون خدمتتان توضیح خواهیم داد .
کبنا لطفا نشر دهید .
کانونی
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست از نوع نوشتنتون که سوادشم ندارید که بتونید درک کنیدکانون کارش چیه
101
Iran, Islamic Republic of
گرجی زاده وهاشمی بازنشسته نشده اند ابلاغ هردو رالغو کردند
عبدی
Iran, Islamic Republic of
خودش خوب گفته برا کار کردن نیامده بود چند صباحی. ورفت معلم تاریخ کجا کودکان طفل معصوم کجا . فرهنگ کجا
عمو ..
Iran, Islamic Republic of
همکارانت را. چه. بر سرشان برا ده ساعت اضافه کار گذاشتی دور همکارانت را... داره بدترین عملکرد را به جا گذاشتی یعنی میتونی راحت بخوابی.
عزل
Iran, Islamic Republic of
. شیوه عزل شدند همین مراسم رو هم برا معرفی اقای پیروزه گرفتند چهار سال بخش فرهنگی خاک خورده انشاله اقای پیروزه هر چه سریعتر برا جبران عقب افتادگی این قشر مظلوم تلاش کنه
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
عیسی چه کاری براکانون انجام دادی یه کارفرهنگی بگو تاقبول کنیم
جشن
Iran, Islamic Republic of
کانون را .از سیاسی کاری گرجی زاده مخالفینش را سرکوب کرد ا.ر بعضی ها شد حتی به نیروی خدمات وراننده هم.
کانونی
Iran, Islamic Republic of
بجز یک سوئیت 25مترکه اونم. استفاده . دیگه چکارکردی
همکار
Iran, Islamic Republic of
اعمال و. این چندسال ف.شباهت داره وبس
قانون
Iran, Islamic Republic of
اسم .روگذاشتی مدیر اول تعریف مدیر اینه استفاده ازامکانات وافراد متخصص براانجام کارهای بهتر اما. اهداف کانون از یل ا.د ارزش‌ها هدایت کردی
کانونی
Iran, Islamic Republic of
. به آنها دل ملت رو رنجوندی
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
چندکارمفیدت رو بگو. وکاری ودور کردن آنها ازخودت ب.دت
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
از روزی که. روفراگرفت خیر وبرکت رفت اگه.هم ازکانون رفت چون, به.افتخار میکنه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا قسم . یه دهدشتی یا بهمیی ویا بویراحمدی و باشت و باوی ضعیف را بزارن مدیر بهتره که برن ی. که تو استان غیر از. . بتده فقط این تنها را نمیگم می تونم بیش از 20 تا ادمشو نام ببرم که تو استان فقط با. دارن ن.ا را ازشون بپرسی میگن ما بچه فارسیم تو استان هم که میخوان پست بگیرن میشه بچه کهگیلویه وبویراحمد
وجدان پاک
Iran, Islamic Republic of
ازکی تاحالا مدیران.چیزدیگری ندارن به .
راست
Iran, Islamic Republic of
یه. بگوکه زده باشی. روی زمینی
حرف راست
Iran, Islamic Republic of
یادت میاد روزی که معارفت بودچطور .
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
انشاالله آقای پیروزه بتونت با درایت وشجاعت تمام کانونی که چندساله از اهدافش خارج شده روبه ریل خودش برگردونه
کانونی
Iran, Islamic Republic of
. درس میگیره
سلام
Iran, Islamic Republic of
.ودن رو وزیر سوال بردی از. چیز دیگری .
زجر کشیده
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت.
یک کانونی زجر کشیده
احسان
Iran, Islamic Republic of
حاظرم باتومناظره کنم اگه. زده باشی تواین دورانی که .دیربودی همیه حرفات درست بوده
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
..ت فیض میبره باوجود .ن هست
مدرس
Iran, Islamic Republic of
. که در حق ما نکردی
خدایا شکر.
Iran, Islamic Republic of
خراب شد .تمام آروزهای بنده خدا بر آب شد
کانون را به ویرانه ای تبدیل کردی رفتی
و در آخرم تبریک به اقای پیروزه
امیدورام روند رو به رشدی رو در کانون پرورش فکری در زمان مدیریت ایشان احساس بکنیم
لیکک
Iran, Islamic Republic of
به کانون وکانونی اعتقاد نداشت معاون وحراست وکارشناس از بیرون اوردی .شکستی کانون را ناب. ارزشی برا نیروهات قایل نبودی
حق گو
Iran, Islamic Republic of
.ود که نیروهای کانون رو سیاسی پست میداد و هر کسی که مخالف جناح ایشان بود رو به پستی پایین تر از پست قبلی جابجا میکرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
گرجی زاده بسیار مدیر ضعیف و

.
ملامحمدزملن
Iran, Islamic Republic of
بدون هیچ کارنامه وعملکرد مثبتی حتی یک برنامه منطقه ای یا کشوری بدون افتتاح حتی یک مرکز بدون حتی یک کار مثبت ومدون فرهنگی وهنری رفتی اخرین استان از لحاظ فرهنگی وهنری بودی کانون استان را از نقشه حذف کردی ورفتی
دیوار
Iran, Islamic Republic of
کسی که فرق بین فنس وسیم خادار رو نمیدونه
چطور مدیر شد کارکنان این اداره رو.کل عملکرد ایشان کشیدن دیوار بیست متری بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای عیسی کرجی زاده
همرزم
Iran, Islamic Republic of
کجای همان زمان که همه باصداقت بودن. حالا که .ان زیاد هست
ازمون
Iran, Islamic Republic of
تقاص اون پنجاه نفری که برا مربی سی سخت ثبت نام کرده بودن ونفری چهل پنجاه هزار تومان خرج کردن تابیان کارت ورود به جلسه رو بگیرن واکثراقرض کرده بودن وبرای نیروی که گرفته شده بود رو کی باید بده
سیم خاردار
Iran, Islamic Republic of
مشی .ی :بزرگی به عقل است نه به سن وسال،خداراشکر که
تارعنکبوت
Iran, Islamic Republic of
توصیه من به مسوولین:ازگذاش..خودداری فرمایید.
کانون زبان
Iran, Islamic Republic of
. سی سخت . شد،به ملک شخصی تبدیلش کرده بودی با حضوردوستانت .)
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
هدفت از اومدن در کانون. اهداف کانون چی بود خدا به اقای پیروزه صبر بده چون درست کردن کانون با این اوصاف خیلی سخته
کارکنان کانون
Iran, Islamic Republic of
.خواندیم ،اماچه افسوس که بضاعتمان کافی نبود ک. کنیم چون اضافه کاری ها رابه. که توانستند ماشین بخرند.
گچساران1
Iran, Islamic Republic of
کسی که پیمانکارش(ش،ج) باشددواتاقی ساخته شده گچساران بلا استفاده می ماند.به اصطلاح لری (قلهتو).
عدالت
Iran, Islamic Republic of
برادر گرجی زاده:یوسف موسوی که اصلا نه رشته اش بود ونه توانایی داشت ،به سفارش باقر موسوی رییس کانون زبان کردی.باید جوابگو باشی.
ن.ف
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت . رو بگیر
قضاوت
Iran, Islamic Republic of
.فقط برای توگریه کردند،علت را می خواهیم.
داد
Iran, Islamic Republic of
واقعا صداقت در وجود بعضی از کارمندان کانون وجود نداشت. پرونده تقاضای کار من را نگداری کرد تا وقت ثبت نام تمام شد وخبرم نکرد
داد
Iran, Islamic Republic of
واقعا صداقت در وجود بعضی از کارمندان کانون وجود نداشت. پرونده تقاضای کار من را نگداری کرد تا وقت ثبت نام تمام شد وخبرم نکرد
دهدشت
Germany
هیچ توجهی به مناطق دور افتاده نداشتی فقط یاسوج وبقیه هی. افراد خاص دور وبرت بودند ماموریت واضافه کار فقط مال کسانی بود که سیاسی وقومی وقبیله ای . بودند صدهزار شک.
چند میگیری گریه کنی
Germany
کسانی اضافه کاری ها وکارت های هدیه و وام های خاص گرفتند گریه کردند من شنیدم شریت وشیرنیی دادن برا رفتن مدیرشون
عامل
Germany
. که بین آقایان ع والف بر سر معاونت درست کردی باعث ايجاد دو دستگی واختلاف وتفرقه در کانون. بزرگترین ضربه رو به کانو..بزرگتر از این الان هرکدام تیمی دارن وکینه ها . وچند صباحی ماندی
سید
Iran, Islamic Republic of
به نکته خوبی اشاره کردی
. همه رو
وجدان بیدار
Germany
خدمات شایان بزرگی در زمان سید هانی حسینی صورت گرفت که به هیچ وجه قابل مقایسه با این دوره نیست طلایی ترین دوران کانون استان زمان سید هانی حسبنی بود مردی که شرفش اجاره نداد مث بعضی ها از کاه کوه بسازد اصالت در وجود هر کس پیداست چهار سال رکود فرهنگی هنری وعمرانی را چه کسی حوابگو هست
خالی بند
Germany
واله بلاهه طلاهه هیچ کانکسی در گچساران نبود ه ونبست ققط یک کانکس در یاسوج هست که هنوز مربیان سیار در ان هستند همه مراکز مجهز به سبستم کامپیوتری بوده وهستند چون بدون کامپیوتر مرکز معنی نداره اگه دنبال آمار نبودی چرا.
مارگون
Germany
بینی وبین اله همه سالن های سینما بحز مرکز یاسوج در زمان سید هانی حسینی افتتاح شدند فقط مرکز مارگون رو صندلی گذاشتی اونم روز افتتاحش . که از پول صندلی هاش بیشتر هزینه کردی
با نمک
Germany
اقای گرجی زداه ..ی نه کانونی ها تو مهمان کانون بودی وسر سفره ما نشستی چرا در فضای مجازی به همکاران. چرا از جابحاییت برنتابیدی وایتقدر همه را مقصر جلوه دادی این شیوه عزل فقط.
شهدا زنده اند
Iran, Islamic Republic of
بحث های قومی وقبیله ای رو کم نکردی بلکه بحث های سیاسی اداری ومذهبی رو بیشتر کردی هميشه حرفهای قومی وقبیله ای. حرفهای سیاسی که د. سر حد وگرمسیری رو در اداره رواج دادی
علی.
Iran, Islamic Republic of
شما بجه نوراباد بودی ولی هر وقت به .بود خود را بویر احمدی مگر پست ومقام چه ارزشی دارد که ا. را فراموش کند وهمه را خاله خرزو صدا میکردی هر چند بويراحمد ی بودن افتخاری بود.
ظ....
Germany
اگر.بخاطر. که به کانون وفرهنگ وکودکان استان کردی روزی باید .
تاريخدان
Germany
تاریخ کانون..ا فراموش نخواهد کرد روزی به شهدا جواب خواهی داد
بخ..
Germany
به اون نیروهایی که قول کار دادی از بعضی ..ی ولی همه پشت در ماندن چه جوابی داری
شخصی
Germany
سه تا نیروی خدمات ورانتده.بود حتی برا نون. وجابجای. وهمه کارهای.رفتن سر زمین هایت و.....از ماشین پلاک قرمز استقاده کردی
مربیان
Iran, Islamic Republic of
آقای پیروزه تبریک..ا بینداز جایی. نی انداخته بود
اشک .
Iran, Islamic Republic of
امار فرهنگی داری بده چیزی برا گفتن . فرهنگی برای کودکان استان رقم خورد
صبحانه
Iran, Islamic Republic of
. اقای پیروزه کاری سختی در پیش داری . چهار ساله رو جبران کنی کار فرهنگی.مث بقیه کاره.
دعا
Iran, Islamic Republic of
هرمدیری بخواهددرکانون .وبه شاکله کانون ضربه بزند وکارمندان را ناراضی کند. با(م-ب-ا)است
دل گورو دار
Iran, Islamic Republic of
سازمان .چرا ورود نمکنه یه ازمون برگزار . حدود ششصد نفر ازمون دادن نتیجش چی شد پول ها کجا رفت چر. جواب پس بده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدابیامرزد پدر(ا-ب-م)را.کردند.
عمو
Iran, Islamic Republic of
اگه بازنشسته شدی چرا هاشمی رو اوردی که مجبور شود استعفا دهد ایشان در مدت کمتر یکسال دوبار استعفا دادند/ گرجی زاده عزل شدند نه باز نشسته ولی چرا اصرار دارد بگوید بازنشسته خدا میداند
دهدشت1
Iran, Islamic Republic of
میدانی چرا . چون هر کس در کانون بوده وهست یا اطلاعی دارد میداند. در دهدشت وگچساران نبوده که در کانکس باشند یا میدانند همه مراکز از سیستم کامپیوتری جهت ارایه امار استفاده کردند ومیکنن.خوب چیزیه
سانسور
Iran, Islamic Republic of
کبنا توراخدا تمام کامنت ها بی معنی شدند کمتر سانسورکن
عکس
Iran, Islamic Republic of
گریه کنندگان ازچه گروهی بودند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
چهارسال. ن بودوبس
شهدا شرمنده ایم
Iran, Islamic Republic of
همه چیز رو
صداقت
Iran, Islamic Republic of
ش..هم.
کجاست اعتماد رسانه ای
United States
خوش خدمتی کبنانیوز به اقای گرجی زاده با سانسور کردن همه کامنت ها چرا با این وضع سانسور میکنید هیچ کامنتی معنا ومفهوم نداره این بود اصل امانت داری شما
علی
Iran, Islamic Republic of
. عملکردداشتی ازعملکردمیگفتی اصلا چه کاری کردی که بتونی.
کارمند
United States
کانون وارد ه حالا حالا .مدیریت گرجی زاده رو بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز جناب آقای کمایی -خسته نباشید.خوش خدمتی به جناب گرجی زاده تا کجا؟ از خودشون بپرسید چه کار فرهنگی تونستند تو این مدت انجام بدن..د . را با سیاست بریدندو کیه که .تو معارفه خودش همین حرفا روزده (مراجعه کنید به آرشیو خبرهای خودتون) 4 متر دیوار کشیده تو تمام جلسات پزش را میده از جیب خودش که خرج نکرده - هاشمی را چرا آورد که الان مجبور شده استعفا بده - . که آقای پیروزه را بهش تحمیل کردند -قبل از آقای گرجی زاده هم میخواستند پیروزه را بیارن . اطمینان دارم که این کامنت را منتشر نمیکنی ولی حداقل برای اطلاع خودت و جناب گرجی زاده نوشتم گرچه خیلی مسایل دیگه هم هست که البته گفتنش به حال شما و تیمتون تاثیری نداره .
خوش شانس
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال ..نتظار داره نماینده بنش معاون
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1