تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۲۴۰۵
گزارش:

گزارش اختصاصی کبنانیوز از مراسم یادبود «حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد» (ره) با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی و آیت‌الله دژکام و آیت‌الله دستغیب

۰
کبنا ؛مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (رحمت‌الله علیه) مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های همدان، فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمع زیادی از طلاب، روحانیون، مسوولان کشوری و استانی در شیراز برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (رحمت‌الله علیه) مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های همدان، فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد الزهرا(س) شیراز انجام گرفت.
بنا بر این گزارش، این مراسم یادبود با دعوت جامعه روحانیت شیراز، دفتر آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان تبلیغات استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز، آیت‌الله دستغیب مسوول آستان احمدبن موسی‌الرضا (شاهچراغ)، معاون سیاسی استاندار قم، مدیران ارشد استان فارس، مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان فارس، سید صدرالله رجایی‌نسب معاون دادگستری استان فارس و جمع زیادی از طلاب و روحانیون معزز، اقشار مختلف مردم، چهره‌های شاخص سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا، اساتید دانشگاه‌ها، کارکنان دستگاه‌های دولتی، هنرمندان و اهالی رسانه حضور داشتند.
همچنین در این مراسم بزرگداشت بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم، مداحان اهل بیت در سوگ امام حسین(ع) نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی کردند.
حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در مراسم یادبود «حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد» بعد از پرداخت به مسائل روز کشور از جمله جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران راه انداخته است، به ویژگی‌های اخلاقی «حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (رحمت‌الله علیه) اشاره کرد و گفت: آن مرحوم از مدیران توانمند کشورمان بود که به معنای واقعی در شأن یک مدیر اسلامی حاضر شد.
وی افزود: «حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (رحمت‌الله علیه) فردی متدین، خوش‌اخلاق، صادق و پرکار و پرتلاش بودند که خدمات زیادی را در طول عمر پربرکت‌شان به جامعه اسلامی و مردم ارائه داد.

عکس: سید علی‌ صفدر فروزنده




































نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1