تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۲۳۷۹
به مناسبت سالروز ورود آزادگان صورت گرفت

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آزادگان

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه اشتغال فرزندان آزادگان و ایثارگران گفت: برای رفع مشکل اشتغال فرزندان آزادگان مطابق قانون عمل می‌کنیم.
 علی‌محمد احمدی صبح روز یکشنبه (28 مردادماه 97) در دیدار با آزادگان جنگ هشت ساله دفاع مقدس  با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان آنها را نماد صبر، مجاهدت و ایثار خواند و گفت: ماندگاری و بقای هر ملت به میزان ایثار و پایداری آن ملت است و اگر حوادث تاریخ جمهوری اسلامی را مشاهده کنیم درخشان‌تر و پرفرازتر از جنگ هشت ساله نخواهیم داشت و برای همیشه در تاریخ ملت ما پایدار خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که برای چه چیزی جنگیدیم و مشکلات را تحمل کردیم؟ در حال حاضر برای چه چیزی تحریم‌ شدیم که به فرموده امام(ره) مسیر ما جزء برای استقلال،آزادی و آزادگی مردم نیست.
وی با بیان اینکه نباید فداکاری شما در هیاهوها فراموش شود، افزود: در شرایط کنونی نیازمند همدلی همه مردم هستیم تا از انقلاب و نظام دفاع کنیم و در این بین وظیفه آزادگان و ایثارگرانی که روزهای تلخ اسارت در زندان بعث را تجربه کردند و زخم آن دوران را بر بدن دارند سنگین‌تر است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای آب، نان، جایگاه و پست انقلاب نکردیم، گفت: استقلال، عزت و آقایی اهداف بودی که برای رسیدن به آن انقلاب کردیم و اگر جوانان شکنجه‌ شدند برای این بود که رفاه توام با عزت و استقلال می‌خواهیم.
احمدی اشتغال فرزندان را مهمترین دغدغه آزادگان و ایثارگران دانست و گفت:  در کشور و استان ما روابط خیلی نقش دارد خیلی‌ها به قانون تمکین نمی‌‌کنند که اگر قانون را سرلوحه قرار می‌دادیم این مشکلات را نداشتیم.
وی تصریح کرد: قانون ایثارگران شامل همه می‌شود که ظرفیت که در این قانون دیده شده برای اشتغال فرزندان ایثارگران و آزادگان و شهدا است. در اشتغال دولتی محدود است اما وقتی سهمیه برای استان در نظر گرفته می‌شود به تمام دستگاه‌ها تأکید می‌کنم نظارت کنند تا قانون رعایت شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قول می‌دهیم آنچه ظرفیت قانون باشد برای شما لحاظ شود، ضمن اینکه هر خانواده‌ای که پدر آزاده دارند یکی از فرزندان می‌تواند در ادارات جذب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1